Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Het is zoooo'n stom nummer maar ik hou ervanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Here name is NOelle
I have two tickets for Iron Maiden, baby, COme with me friday don;t say maybe
Ja, zoiets vind je wel leuk hequote:
Nou ja leuk weten we ook weer hoe je over me denkt hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:07 schreef Bos81 het volgende:
Sorry NIjn, was het eerste wat in me opkwam.
Jij bent Noelle..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja leuk weten we ook weer hoe je over me denkt he
Zie piquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij bent Noelle..
In de droom is NOelle ook een dirtbag..
Kleutersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:24 schreef JoeBravo het volgende:
Half uurtje thuis na 4 uur in het park te zijn geweest en junior heeft alweer energie voor 10. En ik ben nog ka-pot
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:24 schreef JoeBravo het volgende:
Half uurtje thuis na 4 uur in het park te zijn geweest en junior heeft alweer energie voor 10. En ik ben nog ka-pot
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:35 schreef D. het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je een update van Microsoft moet dowloaden
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:37 schreef Yuki het volgende:
Ik was nu niet taalnazi!
Jullie snappen m'n grapje niet
Voor jou: Nquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:37 schreef Yuki het volgende:
Ik was nu niet taalnazi!
Jullie snappen m'n grapje niet
Whehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik pak er zo een uit de vriezer. Wil je ook?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:41 schreef douche-eendje het volgende:
Hmmm. Zal ik zo een ijsje halen?
Ik hep die fanaf het begin opgeslaagtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:43 schreef Myraela het volgende:
Nijntje.Jouw naamtopic lijst.
Dat wil ik ook weer in mijn fobo zo'n lijstje, maar ik ben lui.
Ik had een jaar terug ook alles bijgehouden, maar mee gestopt en nu is het teveel werk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hep die fanaf het begin opgeslaagt
Ik ga zo een fout chocoladesojaijsje (hoeveel keer woordwaarde is dat?!) halen bij de natuurwinkel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik pak er zo een uit de vriezer. Wil je ook?
Foor mei is dat niet sofeel werkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had een jaar terug ook alles bijgehouden, maar mee gestopt en nu is het teveel werk.
Taalnasi, kun je dat eten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Foor mei is dat niet sofeel werk
Hihi ik pesd de taalnasi
Volgens mij is het wat taai.quote:
True, als ik tijd teveel heb doe ik het wel weer een keer uitzoeken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hihi ik pesd de taalnasi
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hihi ik pesd de taalnasi
Kaaniebaal!quote:
Dat is zwaar triest inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn gewoon mensen die echt zo typen, dan is het pas echt erg.
TaaInasiquote:
Ik probeer IRL alle woorden die op FOK!taal lijken te vermijdenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik leer mijn ''vrienden'' FOK!taal zonder dat ik het door heb
Bikkelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:00 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga naar huis en gelijk door naar werk
Hendig in sjieke sip, die baas. Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik leer mijn ''vrienden'' FOK!taal zonder dat ik het door heb
"Whehe, heldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Hendig in sjieke sip, die baas. Opgelost, slotje.
Zoiets?
hardcore raider in WoW geweest, doet je taalgebruik ook geen goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Whehe, held![]()
" was mijn zin
Opgelost, slotje etc. nemen ze ook over
En de /care /fail dingen ook
Hardcore Twix?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hardcore raider in WoW geweest, doet je taalgebruik ook geen goed
Nouwww. Thuis in de warmtequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
Het is grijs en kan niet in een boom klimmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit in de boom en het blaast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Het zit in de boom en het blaast.Nog een oude danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geel en als je op het knopje drukt roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog een oude dan
Het is geel en als je op het knopje drukt roodDat is echt een van de enige van al die dingen die ik ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In before MPG die dat quote.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Soja-ijs?quote:Dat lijkt me echt enorm smerig, aangezien sojamelk ook smerig is. Maar je kan er niet tegen ofzo?
![]()
die pi, hoe toepasselijkquote:
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS![]()
MPG kan je nog wel wat eiwit-ijs bereiden denk ikquote:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Zeg...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG kan je nog wel wat eiwit-ijs bereiden denk ik![]()
![]()
Dat zal hij met genoegen doen voor Eendjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG kan je nog wel wat eiwit-ijs bereiden denk ik![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Zo ook pakketje met CD's binnen gekregen. Nu stop ik echt met kopen..
(hoop ik)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Laatst zat er iemand over het overlijden van zijn moeder te praten, met eenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Automatische PI's.Zo handig.
Vooral de [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] als standaard hebben.-PI...
Welke?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
(hoop ik)
En, niet doen, lukt je toch niet
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik ben bang dat mij dat op het gebeid van muziek niet gaat lukken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
(hoop ik)![]()
![]()
Dat zeg ik al jarenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
(hoop ik)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Lactose werkt bij mij prima als laxeermiddelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soja-ijs?Dat lijkt me echt enorm smerig, aangezien sojamelk ook smerig is. Maar je kan er niet tegen ofzo?
. Kan nog een klein beetje per dag hebben, maar iets als ijs is teveel.
Ja lief hequote:![]()
![]()
Nostradameus - Pathway (Zweedse prog-powermetal)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laatst zat er iemand over het overlijden van zijn moeder te praten, met een [ afbeelding ]-PI...
[..]
Welke?
En, niet doen, lukt je toch niet
Blackmores Night - Autumn Sky (wie kent Richie Blackmore nou niet)
Shakra - Infected (Zwitserse Hardrockformatie)
Xandria - Ravenheart (Duitse Goths)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ja, dat soort dingen kunnen echt niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laatst zat er iemand over het overlijden van zijn moeder te praten, met een [ afbeelding ]-PI...eerst vond ik het altijd storend als mensen helemaal geen PI gebruikte, maar nu met die standaard PI's is het net zo storend als mensen 1 standaard hebben en er nooit meer naar kijken.
![]()
![]()
CD'squote:
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS![]()
Ik pas hem wel aan als het echt niet kan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen kunnen echt niet.eerst vond ik het altijd storend als mensen helemaal geen PI gebruikte, maar nu met die standaard PI's is het net zo storend als mensen 1 standaard hebben en er nooit meer naar kijken.
![]()
Ja, dan hebben ze een hartje als PI en dan zeggen ze.. Ik heb hoofdpijn..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen kunnen echt niet.eerst vond ik het altijd storend als mensen helemaal geen PI gebruikte, maar nu met die standaard PI's is het net zo storend als mensen 1 standaard hebben en er nooit meer naar kijken.
Of zoiets.
En dan vraag ik wat is daaraan, krijg ik de wind van voren,,,
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
ik download om te proberen, als ik het na een aantal keer draaien nog steeds te gek vind, koop ik het op CD.quote:
drm
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
hoge kwaliteit mp3/losslessquote:
<150kbps mp3
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
IK youtube tegenwoordig eerst of luister via bol.com enzo. Alvorens ik iets bestel..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik download om te proberen, als ik het na een aantal keer draaien nog steeds te gek vind, koop ik het op CD.
drm"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
een half uur korter werken of een half uur minder aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:12 schreef DaMart het volgende:
En morgen werk ik denk ik een half uur korter..."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Beidenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een half uur korter werken of een half uur minder aanwezig zijn?.
Vandaag een half uur langer doorgegaan...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: