quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:37 schreef Yuki het volgende:
Ik was nu niet taalnazi!
Jullie snappen m'n grapje niet
Voor jou: Nquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:37 schreef Yuki het volgende:
Ik was nu niet taalnazi!
Jullie snappen m'n grapje niet
Whehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik pak er zo een uit de vriezer. Wil je ook?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:41 schreef douche-eendje het volgende:
Hmmm. Zal ik zo een ijsje halen?
Ik hep die fanaf het begin opgeslaagtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:43 schreef Myraela het volgende:
Nijntje.Jouw naamtopic lijst.
Dat wil ik ook weer in mijn fobo zo'n lijstje, maar ik ben lui.
Ik had een jaar terug ook alles bijgehouden, maar mee gestopt en nu is het teveel werk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hep die fanaf het begin opgeslaagt
Ik ga zo een fout chocoladesojaijsje (hoeveel keer woordwaarde is dat?!) halen bij de natuurwinkel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik pak er zo een uit de vriezer. Wil je ook?
Foor mei is dat niet sofeel werkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had een jaar terug ook alles bijgehouden, maar mee gestopt en nu is het teveel werk.
Taalnasi, kun je dat eten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Foor mei is dat niet sofeel werk
Hihi ik pesd de taalnasi
Volgens mij is het wat taai.quote:
True, als ik tijd teveel heb doe ik het wel weer een keer uitzoeken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hihi ik pesd de taalnasi
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hihi ik pesd de taalnasi
Kaaniebaal!quote:
Dat is zwaar triest inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn gewoon mensen die echt zo typen, dan is het pas echt erg.
TaaInasiquote:
Ik probeer IRL alle woorden die op FOK!taal lijken te vermijdenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik leer mijn ''vrienden'' FOK!taal zonder dat ik het door heb
Bikkelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:00 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga naar huis en gelijk door naar werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |