*masseer, masseer, masseer*quote:
Slechte nacht, veel nieuwe indrukken.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slechte nacht, veel nieuwe indrukken.
Was gaan liggen met hoofdpijn, werd wakker met de behoefte m'n hoofd te amputeren
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Allemaal even teveel van het goede dus. Morgen is het vast beter dan.
ik was gelijk je haarquote:
Als ik niet zo ver weg woonde was ik voor je komen koken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Maar er moet zo wel eten in en ik kan nu niet eens staan![]()
Gister was ook al tof, en morgen word het voor het grootste deel toch ook nog lekker weer?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:07 schreef Koen66 het volgende:
Jammer dat het bij deze mooie dag blijft
Klopt, maar tegen de tijd dat ik er iets aan kan hebben (na vijfen) is het slecht (zeggen 'ze')quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Gister was ook al tof, en morgen word het voor het grootste deel toch ook nog lekker weer?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, maar tegen de tijd dat ik er iets aan kan hebben (na vijfen) is het slecht (zeggen 'ze')
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik niet zo ver weg woonde was ik voor je komen koken.![]()
lekker hehquote:
Gisteren was het onwijs lekker, vandaag was het ook wel lekker, maar minder helder dan gisteren. Hopelijk is het morgen lekker BBQ weer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Gister was ook al tof, en morgen word het voor het grootste deel toch ook nog lekker weer?
Je moet wel eten inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:11 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo toch maar even wat proberen
Dan jij ook eenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:06 schreef JoeBravo het volgende:
op je hoofd Yuki
Ventje ligt uitgeteld op de bank
Eindelijk
Beter probeer je het vandaag stalkertje. Morgen wordt het wat minder s middags ... Lees regen enzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gisteren was het onwijs lekker, vandaag was het ook wel lekker, maar minder helder dan gisteren. Hopelijk is het morgen lekker BBQ weer.
Wil ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gisteren was het onwijs lekker, vandaag was het ook wel lekker, maar minder helder dan gisteren. Hopelijk is het morgen lekker BBQ weer.
Ik heb allemaal vers eten in huis en ik heb geen geld voor afhaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Yuki? Koken kan ik niet, maar ik wil best wat voor je halen hoorZit toch in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |