tzijn twee verschillende bazenquote:
prima warm weer etenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:06 schreef Solique het volgende:
Ik heb stokbrood met brie, huzarensalade en balletjes gehakt op.
O zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tzijn twee verschillende bazenen ik mag een paar uurtjes tukken tussendoor ( @work, dat dan weer wel)
tis niet heel relaxed maareehmquote:
Dat is wel nice.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis niet heel relaxed maareehm220 e vangen met zon dagje is wel weer

Zekerquote:
Klaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan ga ik mn haren maar eens kortwieken. Is hard nodig. En over 2 maanden moet deze vloerbedekking er toch uit dus ik hoef het ook niet netjes op te ruimen ook
gewoon net zo lang laten staan tot een huisgenoot zich eraan gaat storenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ik moet de afwas nog doen. Geen zin.....
Ik ook, maar die staat er morgen ook nog wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
Laten staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
quote:
ik zal niet zeggen dat ze overtijd zijnquote:
ik heb 2 meiden die dat best kunnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
lang opblijven is leuk voor hun, en als ze wat langer doorslapen is het lekker voor jouquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik zal niet zeggen dat ze overtijd zijn![]()
maar later dan normaal is het wel
Dagje kan het wel hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:23 schreef Yuki het volgende:
Ik heb ook nog oppas, maar bij het koken was ik al duizelig dus afwassen laat ik even
Ik spoel de boel wel goed om, dan loopt het iig niet van m'n aanrecht af
Dan is het wel heel erg als mijn huisgenoten zich eraan gaan storen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon net zo lang laten staan tot een huisgenoot zich eraan gaat storen
Er stond al ietsquote:
Ik werd al bijna jaloers op je oppasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:26 schreef Yuki het volgende:
Jemig, m'n hoofd werkt echt niet meer
Ik heb nog oppas. Pardon?
[..]
Er stond al ietsvan gisteren
ik heb nog wel wat afwas staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb 2 meiden die dat best kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |