Ik heb geen zin om te BBQen vandaag. Dan maar niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Beter probeer je het vandaag stalkertje. Morgen wordt het wat minder s middags ... Lees regen enzo.
Desnoods binnen zeker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:14 schreef wel.o.k het volgende:
ik weet niet welk weer bericht jullie lezen maar de wokjes gaan morgen bbqen
al is het onder een zonnescherm maar ge barbequed wordt er
al moeten we in de schuur gaan zittenquote:
Al donderen er honderd bommen op Borssele, gebarbecued wordt erquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:14 schreef wel.o.k het volgende:
al is het onder een zonnescherm maar ge barbequed wordt er
er zijn niet zo veel dingen waar ik zeker van ben in het leven maar dit is er wel 1quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al donderen er honderd bommen op Borssele, gebarbecued wordt er
in mijn tijd had iedereen diequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou er wel eentje willen hebben.
Wij hadden er ook zo eentje, met draaischijf.
Borssele is nog wel een eindje weg gelukkig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al donderen er honderd bommen op Borssele, gebarbecued wordt er
De dood, belasting betalen en morgen bbqenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn niet zo veel dingen waar ik zeker van ben in het leven maar dit is er wel 1
de dood.... invriezen? dan is het toch weer onzeker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
De dood, belasting betalen en morgen bbqen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hans is ook al oud, hebben we vanmiddag geconcludeerd
Dat heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hans is ook al oud, hebben we vanmiddag geconcludeerd
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
O, ik moet internet even afstaan aan maxiwok...
Jij bent wokquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
![]()
maar.... als hij al oud is, wat ben ik danP?![]()
Zie pagina 1, oudjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist.
Of alweer verdrongen.
Smakelijk alvast.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:33 schreef Yuki het volgende:
Groente bij elkaar gooien en er een salade van maken
Smakelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:33 schreef Yuki het volgende:
Groente bij elkaar gooien en er een salade van maken
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]Jij bent mijn eigenste FOK!stalker. Maar jij bent lief.
We eten tosti's. Ik deel de mijne wel met jou.
Jij geilt best wel op Myr, toch?quote:
Nu probeer je me terug te pakken omdat ik het vertelde van jou en troll he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij geilt best wel op Myr, toch?
Nee ik ben homo, zie mijn active topicsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij geilt best wel op Myr, toch?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu probeer je me terug te pakken omdat ik het vertelde van jou en troll he?
Maar jij en troll zijn gewoon gemaakt voor elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |