Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Slaap lekker
Bakkes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor het welquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zal het onthouden
Ik was nog van plan m'n ramen te lappen morgen
quote:
Ong Bakquote:
You took the Ongquote:
Als ze schreeuwtquote:
Hoi Nathan. Woon je in Utrecht?quote:
alleen als ik mee mag doenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ze schreeuwtDie wil ik temmen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alleen als ik mee mag doenik ben een sucker voor frans
Wie is ze?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze is alweer weg, het was kort vanavond. Maar ik kan rustig gaan lapen
Nee, Almelo. Hoezo?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoi Nathan. Woon je in Utrecht?
Ik geloof in toevalquote:
Verstandigquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef JoeBravo het volgende:
[...]
jouw aanwezigheid maakt het wel aantrekkelijker, maar ik sla toch maar af
Was maar een vraagquote:
vragen naar de bekende weg is een beetje jammerquote:
Je kan toch visite hebben? Weet ik veel dat je cynisch wasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vragen naar de bekende weg is een beetje jammer
Zalm bak je op de huid ja. Maar dit?quote:
huis bedoelde ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zalm bak je op de huid ja. Maar dit?![]()
Ik vind jou een zorgwekkend persoon Hans
Ja hoor, t is goed met jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je kan toch visite hebben? Weet ik veel dat je cynisch was
in huidquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef JJH het volgende:
[..]
De auto van st?
Zit er nog profiel op de bandjes?
En heb je de wokjes in huid?
Ik ken hem. Dat gekke driebakje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in huid
nee, morgen haal ik de wokjes
vandaag was verjaardag van wokkin.
en ja, er zit nog profiel op de bandjes
120 = 5000 toerenmijn bak gaat dan 200
suzuki, een hele belevenis
en als je wil inhalen, gaf op de bodem...quote:
Dan pakt ie nog doodleuk de 2 erbij inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en als je wil inhalen, gaf op de bodem...
GRIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
schok
GRIIIEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
en er voorbij
quote:
Droom zachtquote:
130 in zijn 2quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan pakt ie nog doodleuk de 2 erbij inderdaad.
Ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]zeker dat ik niet even een kop thee moet zetten?
[..]
Droom zacht
Dat is best heul veul.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
130 in zijn 2![]()
(op de teller dan, volgens tomtom is dat 120)
quote:
net niet, 6400quote:
Ik denk dat ik de deuken van de cilinders in mijn motorkap zou hebben. Qua toeren is die van mij net een diesel af en toe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]nijntje
[..]
net niet, 6400toen ging hij naar zijn 3
hier mag het gelukkig nogquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Barbecue verbannen uit Amsterdamse parken
Mag dat? Hoe chillquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier mag het gelukkig nogdas zooo relaxed in de zomer
BBQ waar dan ook is relaxed en gezelligquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier mag het gelukkig nogdas zooo relaxed in de zomer
meeste parken hebben hier bbqzonesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mag dat? Hoe chill
Oja, slaapselen, haaibyebye
Lekker ergens gezellig borrelen en tapas eten houd ik anders ook best lang vol.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
BBQ waar dan ook is relaxed en gezelligIk eet meestal maar 1 of twee stukjes vlees maar het is het enige diner dat je urenlang vol kan houden
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker ergens gezellig borrelen en tapas eten houd ik anders ook best lang vol.
Tapasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker ergens gezellig borrelen en tapas eten houd ik anders ook best lang vol.
daar over gesproken....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:25 schreef wel.o.k het volgende:
als er drank is hou ik het ook wel een tijdje uit
Ik geef je groot gelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar over gesproken....
ik vind dat ik een slaap mutsje mag
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Barbecue verbannen uit Amsterdamse parken
mijn diesel gaat bij 5 in het rood geloof ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de deuken van de cilinders in mijn motorkap zou hebben. Qua toeren is die van mij net een diesel af en toe.
filmpje in bed...... hmhmquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga slapen (film kijken en tijdens de film in slaap vallen)
Slaap lekker allemaal
Ik geloof bij 6, maar het klinkt al niet echt prettig meer dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Amsterdam
[..]
mijn diesel gaat bij 5 in het rood geloof ik
niet dat dat mij tegen houdt
bij 6 is de fut er wel uit bij mijn ford 1.6quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik geloof bij 6, maar het klinkt al niet echt prettig meer dan.
Vind je het gek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij 6 is de fut er wel uit bij mijn ford 1.6
niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Vind je het gek.Het is geen vtec blok.
Dat woord doet me denken aan iets van Playmobil of ander peuter- en kleuter speelgoedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Vind je het gek.Het is geen vtec blok.
Van die computerdingen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat woord doet me denken aan iets van Playmobil of ander peuter- en kleuter speelgoed
Is je asbak zo uitgedroogd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:35 schreef wel.o.k het volgende:
kut, steek mijn plantenbak in de fik
[..]
niet?![]()
vandaar dat hij olie begint te verbruiken
het is wel jongens speelgoedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat woord doet me denken aan iets van Playmobil of ander peuter- en kleuter speelgoed
afvullen tot de dopquote:
Ja die!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Van die computerdingen!
Sliep je nog niet.
Dan gaat er wel meer dan 5 liter in. Dat het blok dan nog draait.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is wel jongens speelgoed
[..]
afvullen tot de dop
dan gaat hij nog 1 keer heeeeeeeeeeeeeeeeel hard
ik stond heel lang te twijfelen maar heb het maar geblust met bierquote:
denk rustige dingenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja die!
Nee
Moet wel zomaar nu nog te veel onrust
In die tijd van het lange twijfelen had je ook water kunnen halen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik stond heel lang te twijfelen maar heb het maar geblust met bier
klein beetje maar
nahquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:39 schreef JJH het volgende:
[..]
In die tijd van het lange twijfelen had je ook water kunnen halen.
Ik vind het knap.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nahdan moest ik opstaan
het was branden of bier
Ik probeer wel watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
denk rustige dingen
liggend aan het strand, doezelen in de zon
iets met kick?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kutfilm wilt niet ladenMeestal gaat het echt perfect met de site die niet genoemd mag worden op Fok!
Nee, laatmekijkendit.chquote:
Daar zijn regels over. De naam is niet verboden maar links naar illegale downloads mogen niet. Gelukkig gebruik ik het alleen om te streamenquote:
te laatquote:
Te laat voor maandagquote:
dat is meestal wel een goede remediequote:
Ik denk dat ik jou dan maar een goede nachtrust ga toewensen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:50 schreef wel.o.k het volgende:
zo, weer een fles leeg![]()
ik ga het licht maar uit doen denk ik
ik zag een zielsverwant, vandaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo![]()
op dit moment
No offense
Veel plezier danquote:
dat gaat vast lukkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou dan maar een goede nachtrust ga toewensen.![]()
Die was toch ver weg?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
heb ik net eindelijk ff mnaan de telefoon en heb m vanalles te vertellen, zegt ie ineens halverwege ' ja ehm ik ga nu slapen' zegt welterusten en hangt op
en nu voelt het zo dunno, meh
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
heb ik net eindelijk ff mnaan de telefoon en heb m vanalles te vertellen, zegt ie ineens halverwege ' ja ehm ik ga nu slapen' zegt welterusten en hangt op
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
hij zou ook donderdag komen en tot zaterdag blijven, dus ik zo ' tot zondag mag ook gewoon hoor' komt tie met 'ja, maar ik weet nog niet of ik dat wil'quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel een beetje gek.
Zal vast een goede reden voor zijn.
hij heeft vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef JJH het volgende:
[..]Ik weet het ook niet, misschien heeft ie maandag een drukke dag en wil ie er op tijd zijn?
troost je, komt bij mij ook voor, zit vrouwlief een heel verhaal op te hangen en ben ik niet in de stemming daarvoor.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij heeft vakantie
blegh ik moet kappen met mezelf zo gek maken
je zou bijna denken dat ie een fysieke inspanning verricht heeftquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat ie een fysieke inspanning verricht heeft
/eindepestmodus
quote:
...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat ie een fysieke inspanning verricht heeft
/eindepestmodus
inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
.....hij was gister op de verjaardag van zn ex
Merelstreepje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oh Myr, ik heb Mer in dr fobo gekrabbeld en de groeten van jou gedaan
Uknowwhy en omdat het leuk isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Merelstreepje?![]()
Hahaha, why.maar tof.
dat dusquote:
Ik weet van niets, Faalhaasjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Uknowwhy en omdat het leuk is
DAT kan ik me wel voorstellen, met ex-en weet je het immers nooit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat dusen nu vind mijn onzekere hoofd alles een aanleiding om te twijfelen
Faalhaas? je???quote:
ik denk er ook echt totaal niet aan om iets met een van mn exen te doen, mja, ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
DAT kan ik me wel voorstellen, met ex-en weet je het immers nooit.
Is hier wat veiliger, mijn ex-en zijn inmiddels al lang geleden
I knowquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, jij bent een klein schattig jongetje.
ik heb wel wat ex-en waar ik het nog best mee zou willen/kunnen, maar geen idee meer waar ze uithangen, geheid ook allemaal getrouwd/kids, dat maakt me wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik denk er ook echt totaal niet aan om iets met een van mn exen te doen, mja, ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk
Grote mond weer teruggevonden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihi hoe schattig, ik wil je aaien.
ik heb met twee van de drie nog regelmatig contactquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb wel wat ex-en waar ik het nog best mee zou willen/kunnen, maar geen idee meer waar ze uithangen, geheid ook allemaal getrouwd/kids, dat maakt me wel nieuwsgierig.
Ik ben kei stoer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Grote mond weer teruggevonden?
kans is groot dat ik ook zou afknappen, die ex-en zijn in mijn gedachten nog steeds 20, maar het is dus ook 20 jaar geledenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb met twee van de drie nog regelmatig contactop zich wel leuk, maar ik zou het echt niet meer met ze willen doen
Nouhouhou...quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kans is groot dat ik ook zou afknappen, die ex-en zijn in mijn gedachten nog steeds 20, maar het is dus ook 20 jaar geledenwie weet hoer ze zijn / er uit zien nu
ja das een verschilletjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kans is groot dat ik ook zou afknappen, die ex-en zijn in mijn gedachten nog steeds 20, maar het is dus ook 20 jaar geledenwie weet hoer ze zijn / er uit zien nu
nah, ik heb in de laatste 10 jaar aardig wat grijze haren gekweektquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja das een verschilletjemijn eerste ex is van eehm tien jaar geleden ofzo, die zal niet heel veel verandert zijn denk ik
Rave!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vakantievriendinnetjes uit de jaren 90
Slomequote:
mijn exen zijn naar mijn weten nog lang niet grijsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, ik heb in de laatste 10 jaar aardig wat grijze haren gekweekt
Echte mannenquote:
ik gedraag me soms als een jongetje, maar ben helaasch al 44quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn exen zijn naar mijn weten nog lang niet grijstwee ervan zijn qua doen en laten zelfs nog steeds n beetje jongetjes
quote:
jongetje als in geen verantwoordelijkheid nemen enzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik gedraag me soms als een jongetje, maar ben helaasch al 44
mannen worden nooit volwassen hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jongetje als in geen verantwoordelijkheid nemen enzo.
Als n vent af en toe gewoon even stom wil dollen ofzo gaat ie maar lekker zn gangvind ik wel aandoenlijk
gelukkig nietquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
http://www.letmewatchthis(...)-orgia-del-III-Reich
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eehm lets see, myra, mpg en yuki geloof ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef Koen66 het volgende:
@LDG, heb jij nu uberhaupt eigenlijk al eens iemand van de KSC gemeet?
Wat een schatjes allemaal he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm lets see, myra, mpg en yuki geloof ik
owwwww dat valt nog mee, ik dacht dat het bij jou telkens niet doorgingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm lets see, myra, mpg en yuki geloof ik
ik heb er wel twee afgezegd jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww dat valt nog mee, ik dacht dat het bij jou telkens niet doorging
de vrijmibo bedoel je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb er wel twee afgezegd ja![]()
en toen er laatst hier eentje was en toen ik wilde gaan, kwam er niemand
Ik was erquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:
ik was wel gekomen normaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
had er vrij voor genomen en alles.. Toen ben ik maar met mpg naar de dierentuin gegaan
lucky bastard ja!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was wel gekomen normaalvrijdagavonden komen mij goed uit
mja, k zat in de USA
ik post hier ook pas sinds november, en heb maar 2x iets aan meeten gedaan, dus zie de harde kern ook niet zo vaak. en ik durf ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lucky bastard ja!
Ach miss komt er ooit nog wel een en krijg ik t lef om te gaanvind het best n beetje engig alleen in zon hechte groep
ja ik weet ook wel dat het achteraf allemaal geen ruk voorstelt enzo en dat het vast alleen maar gezellig is enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik post hier ook pas sinds november, en heb maar 2x iets aan meeten gedaan, dus zie de harde kern ook niet zo vaak. en ik durf ook
laatste keer bij Mart in Zandvoort was het wat zwaarder, 1e keer dat ik alleen kwam aanzetten....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik weet ook wel dat het achteraf allemaal geen ruk voorstelt enzo en dat het vast alleen maar gezellig is enzomja dat stomme eerste stapje
ja idd, samen met iemand is al een stukje fijnerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste keer bij Mart in Zandvoort was het wat zwaarder, 1e keer dat ik alleen kwam aanzetten....
Meet in Maart in Noordwijk kwam ik met Barretje aanrijden, dat maakt het wat makkelijker...
wat dat betreft ben ik ook iemand die lastig over de drempel stapt
Inderdaad. soms zijn dingen lastig te analyserenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, samen met iemand is al een stukje fijner
en weet je wat t stomme is, ik ben n onwijs mensen-mens, maak overal in no-time vrienden en praat mensen de oren van hun kop, dus tis niet echt dat ik verlegen ben ofzo..
Maar gewoon, kweenie..tis lastig om mn vinger erop te leggen
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-08-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 146 Dr_Flash
02. 112 KapiteinGasthof
03. 097 RockNijntje
04. 095 D.Rose
05. 095 MPG
06. 091 Yuki
07. 088 douche-eendje
08. 087 Myraela
09. 085 JJH
10. 062 littledrummergirl
11. 062 pgrferrari
12. 061 Trevland
13. 055 DaMart
14. 049 Solique
15. 041 Toekito
16. 038 Bos81
17. 035 goldfinger1963
18. 033 Marijkezwolle
19. 029 Enfermera
20. 028 summer2bird
Reeks-statistieken!
Noem mij maar niemandquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mpgquote:
Koffie?quote:
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:32 schreef Barretje80 het volgende:
goedemorgen zonder zorgen!
straks even tasje inpakken en vanmiddag na het werk lekker naar het strand rijden
woei!![]()
Gezellig gaan jullie iets leuks doen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:41 schreef wel.o.k het volgende:
Dit is de dag....
Dit is de dag.....
dat ik de wokjes haal![]()
de zon schijnt natuurlijk niet voor niets
Yay!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:41 schreef wel.o.k het volgende:
Dit is de dag....
Dit is de dag.....
dat ik de wokjes haal![]()
de zon schijnt natuurlijk niet voor niets
Lekker weer er voor, geniet er vanquote:
2 weken elkaar pestenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gezellig gaan jullie iets leuks doen?
jaquote:
bus en treinquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit lekker in het zonnetje op de bus te wachten
dat komt helemaal goedquote:
quote:
die gaat de komende 2 weken wel gebruikt wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:12 schreef JoeBravo het volgende:
TV, wat een heldenuitvinding
[/onverantwoorde ouder]
Met chips, pannekoeken, patat, pizza of andere lekkernijen die kinderen zo lekker vinden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die gaat de komende 2 weken wel gebruikt worden![]()
/papaverwenmodus
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die gaat de komende 2 weken wel gebruikt worden![]()
/papaverwenmodus
ik scoor 4/4 in 10 dagenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Met chips, pannekoeken, patat, pizza of andere lekkernijen die kinderen zo lekker vinden?
Vlug vlug doe daar wat aan dit kan echt nietquote:
Nu je het zegt....ik heb best zin in een pannenkoekquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vlug vlug doe daar wat aan dit kan echt niet
Naturel of met iets erop?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:31 schreef D. het volgende:
[..]
Nu je het zegt....ik heb best zin in een pannenkoek
Hartig of zoet?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:39 schreef D. het volgende:
[..]
Mag beide ook? Ik lust er wel meer dan 1
Als ik niet weet waar het over gaat, dan zal het wel over voetbah gaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Udinese schrikt van het salaris
Heb jij misschien stiekem het brandalarm laten afgaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:02 schreef Solique het volgende:
En weer terug, brandalarm ging af. Stonden buiten in de zon (wat erg)
Nee, was oefening. Maar ze hadden geen verkeerde dag gekozen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heb jij misschien stiekem het brandalarm laten afgaan
Als je weer naar buiten wilt. Houd je gewoon een vlammetje onder een rookmelder/sprinkler. Werkt perfect.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, was oefening. Maar ze hadden geen verkeerde dag gekozen.
quote:
Gaat dat werkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als je weer naar buiten wilt. Houd je gewoon een vlammetje onder een rookmelder/sprinkler. Werkt perfect.
Weet ik niet maar als jij mij die schaal geeft dan test ik het wel even voor je uitquote:
Schaal wil ik best geven, eet ik eerst de vlammetjes opquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar als jij mij die schaal geeft dan test ik het wel even voor je uit
Nou ja zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Schaal wil ik best geven, eet ik eerst de vlammetjes op![]()
Kan ze ook delenquote:
Heb ik iets gemistquote:
ik wil ook eten. En als jij en ik gaan eten heeft Panda niks meer ben ik bang.quote:
quote:
Dan zit er niks anders op dan 3 schalen met vlammetjes te maken/halen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wil ook eten. En als jij en ik gaan eten heeft Panda niks meer ben ik bang.
wie zet er even iemand aan de frituur om voor ons te friturerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan 3 schalen met vlammetjes te maken/halen.
Gaat op zoek naar een stagiair om de frituur aan te zetten en een doos vlammetjes te laten halen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
wie zet er even iemand aan de frituur om voor ons te fritureren
Wat is er nu weer aan de hand?quote:
De chauffeurs liggen op het strand?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
Auto neem ik mee uit loenen, enkele reis gelukkig. Helft van de bussen rijdt niet
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
Auto neem ik mee uit loenen, enkele reis gelukkig. Helft van de bussen rijdt niet
Je zou het haast gaan denken ...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
De chauffeurs liggen op het strand?
* Barreltje gaat vanmiddag na werk ook lekker naar het strandquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
De chauffeurs liggen op het strand?
evergreen ??quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:02 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb zoooooooooooon trek in een twix.
Nee dank je wel ik houd niet van evergreen.quote:
Broodje aap? Anders ga je toch serieus aan de menselijkheid twijfelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:40 schreef Panda72 het volgende:
Bruidegom blijkt vrouw
Laatste update: 2 augustus 2011 09:15 info .JAKARTA - Een Indonesische moslimbruid heeft tijdens de huwelijksceremonie ontdekt dat haar aanstaande echtgenoot een vrouw was. Dat melden Aziatische media dinsdag.
Foto: NU.nl/Charles Batenburg De 'bruidegom' kwam zonder familieleden naar het huwelijk op West-Java en kon geen officiële documenten voorleggen, wat de alarmbellen deed rinkelen bij de bruid en haar familie, aldus de politie. De huwelijkskandidaat zag er mannelijk uit en kende zijn aanstaande 7 maanden.
De familieleden van de bruid wisten de ex-vriend van de vrouw zover te krijgen dat hij de plaats van bruidegom innam en direct met haar trouwde om hun gezicht tegenover de gasten te redden.
grappig, tot de laatste alineaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:40 schreef Panda72 het volgende:
Bruidegom blijkt vrouw
Laatste update: 2 augustus 2011 09:15 info .JAKARTA - Een Indonesische moslimbruid heeft tijdens de huwelijksceremonie ontdekt dat haar aanstaande echtgenoot een vrouw was. Dat melden Aziatische media dinsdag.
Foto: NU.nl/Charles Batenburg De 'bruidegom' kwam zonder familieleden naar het huwelijk op West-Java en kon geen officiële documenten voorleggen, wat de alarmbellen deed rinkelen bij de bruid en haar familie, aldus de politie. De huwelijkskandidaat zag er mannelijk uit en kende zijn aanstaande 7 maanden.
De familieleden van de bruid wisten de ex-vriend van de vrouw zover te krijgen dat hij de plaats van bruidegom innam en direct met haar trouwde om hun gezicht tegenover de gasten te redden.
Bij sommige personen twijfel je toch echt of het een man of een vrouw is heur.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Broodje aap? Anders ga je toch serieus aan de menselijkheid twijfelen
Volgens mij krijgt Djeez echt betaald om zo te schrijvenquote:Een vakantie is pas een leuke vakantie als er geile neukseks bij komt kijken
Manquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bij sommige personen twijfel je toch echt of het een man of een vrouw is heur.
[ afbeelding ]
Niet meer inmiddelsquote:
Ik las hetquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar als ik ga trouwen zou ik het ook graag van tevoren weten als ze transseksueel is
Transquote:
quote:
Go go go! Anders even binnenwandelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:50 schreef Toekito het volgende:
Ik ga even het stadhuis bellen en zorgen dat mijn vragen NU en niet over 2 jaar beantwoord worden!
Het lijkt me dat er na zoveel werk toch ook iets aan de kaak gedaan moet kunnen worden toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar hij is toch een knappe zij geworden.
Verkeerde houding gehad?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:56 schreef Myraela het volgende:
Holy fuck, ik heb echt enorm verkeerd geslapen ofzo, mijn nek/rug doen stervens pijn.
Wel leukquote:
als ik nu binnenwandel zit ik vanavond vast vrees ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Go go go! Anders even binnenwandelen
Gewoon niet bewegen. Ik kan niet eens rechtop zitten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wel leukDagje rustig aan doen dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |