troost je, komt bij mij ook voor, zit vrouwlief een heel verhaal op te hangen en ben ik niet in de stemming daarvoor.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij heeft vakantie
blegh ik moet kappen met mezelf zo gek maken
je zou bijna denken dat ie een fysieke inspanning verricht heeftquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat ie een fysieke inspanning verricht heeft
/eindepestmodus
quote:
...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat ie een fysieke inspanning verricht heeft
/eindepestmodus
inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
.....hij was gister op de verjaardag van zn ex
Merelstreepje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oh Myr, ik heb Mer in dr fobo gekrabbeld en de groeten van jou gedaan
Uknowwhy en omdat het leuk isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Merelstreepje?![]()
Hahaha, why.maar tof.
dat dusquote:
Ik weet van niets, Faalhaasjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Uknowwhy en omdat het leuk is
DAT kan ik me wel voorstellen, met ex-en weet je het immers nooit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat dusen nu vind mijn onzekere hoofd alles een aanleiding om te twijfelen
Faalhaas? je???quote:
ik denk er ook echt totaal niet aan om iets met een van mn exen te doen, mja, ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
DAT kan ik me wel voorstellen, met ex-en weet je het immers nooit.
Is hier wat veiliger, mijn ex-en zijn inmiddels al lang geleden
I knowquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, jij bent een klein schattig jongetje.
ik heb wel wat ex-en waar ik het nog best mee zou willen/kunnen, maar geen idee meer waar ze uithangen, geheid ook allemaal getrouwd/kids, dat maakt me wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik denk er ook echt totaal niet aan om iets met een van mn exen te doen, mja, ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk
Grote mond weer teruggevonden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihi hoe schattig, ik wil je aaien.
ik heb met twee van de drie nog regelmatig contactquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb wel wat ex-en waar ik het nog best mee zou willen/kunnen, maar geen idee meer waar ze uithangen, geheid ook allemaal getrouwd/kids, dat maakt me wel nieuwsgierig.
Ik ben kei stoer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Grote mond weer teruggevonden?
kans is groot dat ik ook zou afknappen, die ex-en zijn in mijn gedachten nog steeds 20, maar het is dus ook 20 jaar geledenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb met twee van de drie nog regelmatig contactop zich wel leuk, maar ik zou het echt niet meer met ze willen doen
Nouhouhou...quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kans is groot dat ik ook zou afknappen, die ex-en zijn in mijn gedachten nog steeds 20, maar het is dus ook 20 jaar geledenwie weet hoer ze zijn / er uit zien nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |