Te laat voor maandagquote:
dat is meestal wel een goede remediequote:
Ik denk dat ik jou dan maar een goede nachtrust ga toewensen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:50 schreef wel.o.k het volgende:
zo, weer een fles leeg![]()
ik ga het licht maar uit doen denk ik
ik zag een zielsverwant, vandaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo![]()
op dit moment
No offense
Veel plezier danquote:
dat gaat vast lukkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou dan maar een goede nachtrust ga toewensen.![]()
Die was toch ver weg?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
heb ik net eindelijk ff mnaan de telefoon en heb m vanalles te vertellen, zegt ie ineens halverwege ' ja ehm ik ga nu slapen' zegt welterusten en hangt op
en nu voelt het zo dunno, meh
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
heb ik net eindelijk ff mnaan de telefoon en heb m vanalles te vertellen, zegt ie ineens halverwege ' ja ehm ik ga nu slapen' zegt welterusten en hangt op
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
hij zou ook donderdag komen en tot zaterdag blijven, dus ik zo ' tot zondag mag ook gewoon hoor' komt tie met 'ja, maar ik weet nog niet of ik dat wil'quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel een beetje gek.
Zal vast een goede reden voor zijn.
hij heeft vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef JJH het volgende:
[..]Ik weet het ook niet, misschien heeft ie maandag een drukke dag en wil ie er op tijd zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |