Dat is best heul veul.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
130 in zijn 2![]()
(op de teller dan, volgens tomtom is dat 120)
quote:
net niet, 6400quote:
Ik denk dat ik de deuken van de cilinders in mijn motorkap zou hebben. Qua toeren is die van mij net een diesel af en toe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]nijntje
[..]
net niet, 6400toen ging hij naar zijn 3
hier mag het gelukkig nogquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Barbecue verbannen uit Amsterdamse parken
Mag dat? Hoe chillquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier mag het gelukkig nogdas zooo relaxed in de zomer
BBQ waar dan ook is relaxed en gezelligquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier mag het gelukkig nogdas zooo relaxed in de zomer
meeste parken hebben hier bbqzonesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mag dat? Hoe chill
Oja, slaapselen, haaibyebye
Lekker ergens gezellig borrelen en tapas eten houd ik anders ook best lang vol.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
BBQ waar dan ook is relaxed en gezelligIk eet meestal maar 1 of twee stukjes vlees maar het is het enige diner dat je urenlang vol kan houden
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker ergens gezellig borrelen en tapas eten houd ik anders ook best lang vol.
Tapasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker ergens gezellig borrelen en tapas eten houd ik anders ook best lang vol.
daar over gesproken....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:25 schreef wel.o.k het volgende:
als er drank is hou ik het ook wel een tijdje uit
Ik geef je groot gelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar over gesproken....
ik vind dat ik een slaap mutsje mag
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Barbecue verbannen uit Amsterdamse parken
mijn diesel gaat bij 5 in het rood geloof ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de deuken van de cilinders in mijn motorkap zou hebben. Qua toeren is die van mij net een diesel af en toe.
filmpje in bed...... hmhmquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga slapen (film kijken en tijdens de film in slaap vallen)
Slaap lekker allemaal
Ik geloof bij 6, maar het klinkt al niet echt prettig meer dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Amsterdam
[..]
mijn diesel gaat bij 5 in het rood geloof ik
niet dat dat mij tegen houdt
bij 6 is de fut er wel uit bij mijn ford 1.6quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik geloof bij 6, maar het klinkt al niet echt prettig meer dan.
Vind je het gek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij 6 is de fut er wel uit bij mijn ford 1.6
niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Vind je het gek.Het is geen vtec blok.
Dat woord doet me denken aan iets van Playmobil of ander peuter- en kleuter speelgoedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Vind je het gek.Het is geen vtec blok.
Van die computerdingen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat woord doet me denken aan iets van Playmobil of ander peuter- en kleuter speelgoed
Is je asbak zo uitgedroogd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:35 schreef wel.o.k het volgende:
kut, steek mijn plantenbak in de fik
[..]
niet?![]()
vandaar dat hij olie begint te verbruiken
het is wel jongens speelgoedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat woord doet me denken aan iets van Playmobil of ander peuter- en kleuter speelgoed
afvullen tot de dopquote:
Ja die!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Van die computerdingen!
Sliep je nog niet.
Dan gaat er wel meer dan 5 liter in. Dat het blok dan nog draait.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is wel jongens speelgoed
[..]
afvullen tot de dop
dan gaat hij nog 1 keer heeeeeeeeeeeeeeeeel hard
ik stond heel lang te twijfelen maar heb het maar geblust met bierquote:
denk rustige dingenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja die!
Nee
Moet wel zomaar nu nog te veel onrust
In die tijd van het lange twijfelen had je ook water kunnen halen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik stond heel lang te twijfelen maar heb het maar geblust met bier
klein beetje maar
nahquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:39 schreef JJH het volgende:
[..]
In die tijd van het lange twijfelen had je ook water kunnen halen.
Ik vind het knap.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nahdan moest ik opstaan
het was branden of bier
Ik probeer wel watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
denk rustige dingen
liggend aan het strand, doezelen in de zon
iets met kick?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kutfilm wilt niet ladenMeestal gaat het echt perfect met de site die niet genoemd mag worden op Fok!
Nee, laatmekijkendit.chquote:
Daar zijn regels over. De naam is niet verboden maar links naar illegale downloads mogen niet. Gelukkig gebruik ik het alleen om te streamenquote:
te laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |