vrouwen bij voorkeurquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En iets wat ingewikkeld is kun je weer uitpakken?
Wel leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gevoel volgen is als het gaat om liefde nooit veilig.
maar wel het mooiste wat er isquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gevoel volgen is als het gaat om liefde nooit veilig.
Optimaal gelukkig worden is voor niemand weggelegdquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel als dat niet is waar je optimaal gelukkig van word
En dom, en de kortste weg naar totale afgangquote:
maar genoegen nemen met iets wat je eigenlijk niet echt wilt slaat ook nergens opquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Optimaal gelukkig worden is voor niemand weggelegd![]()
Geniet nou maar van wat je WEL hebt. Probeer ik ook
Deze dus:quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]een kapot plaatje?
Ik deze:
[ afbeelding ]
[..]
Dat is positiefNiet alles moeilijk maken
Omdat liefde.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgens mij wordt de KSC teder.De laatste dagen steeds minder over seks en steeds meer over liefde.
Ken je het concept "as good as it gets"?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar genoegen nemen met iets wat je eigenlijk niet echt wilt slaat ook nergens op
Gewoon van moment tot momentquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Optimaal gelukkig worden is voor niemand weggelegd![]()
Geniet nou maar van wat je WEL hebt. Probeer ik ook
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
De KSC gaat over lieve en veilige seks?
Dat dit kan op Fok / met KG in de KSC!
ja, en ik weet ook dat ik er nooit aan zou willenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken je het concept "as good as it gets"?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef Yuki het volgende:
Boek van Martin Bril uitgelezen.
Sip
En slecht voor m'n nachtrust...
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgens mij wordt de KSC teder.De laatste dagen steeds minder over seks en steeds meer over liefde.
Jehebt niet altijd zelf die keusquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, en ik weet ook dat ik er nooit aan zou willen
En als dat optimale ook het onbereikbare is?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel als dat niet is waar je optimaal gelukkig van word
Ik trek me nergens zoveel van aan, maar ik sluit me daar dan ook wel voor afquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dom, en de kortste weg naar totale afgang
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nooit gedronken, en?quote:
Lere kenne?? ;$'quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gewoon van moment tot momentEn als er iets meer is komt het vanzelf op je pad (hoop ik
)
[..]jekentmeniet
/breezah
niks is totaal onbereikbaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
En als dat optimale ook het onbereikbare is?
Hele nare realisatie ook netquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
qftquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
"as good as it gets" bestaat alleen voor mensen die dat accepteren.
Ja hoor, droom lekker verderquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niks is totaal onbereikbaar
Heerlijke fruitcocktailquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik trek me nergens zoveel van aan, maar ik sluit me daar dan ook wel voor af![]()
We zijn echt een clubje van mensen met beperkingen
[..]Ik had het over sex hoor!
[..]
Nooit gedronken, en?
Doe je best maar eensquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lere kenne?? ;$'
/gemiddelde hyveshoer
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hele nare realisatie ook netKoffie? Ik ben in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof daar wel in hoor, ik weet alleen nog niet hoe goed het kan wordenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
"as good as it gets" bestaat alleen voor mensen die dat accepteren.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
True, maar er is genoeg dat wel VERDOMD lastig te bereiken isquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niks is totaal onbereikbaar
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hele nare realisatie ook netDamn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mini-meeten?quote:
Ik lig in bed en over 7 uur gaat de wekker. Dus neequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Doe je best maar eens
[..]
Koffie? Ik ben in de buurt
[..]
Ik geloof daar wel in hoor, ik weet alleen nog niet hoe goed het kan worden
Het is morgen 27 graden dus ik heb mn werk verplaatstquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik lig in bed en over 7 uur gaat de wekker. Dus nee
Maar wel bedankt
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn hoofd doet pijn. Ik ga in bed liggen. Kusjekroel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:55 schreef MPG het volgende:
Morgenvroeg om 5.30 gaat de wekker weer.
Bedtijd dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
mijn brein gaat op sommige momenten zijn eigen gang en met zulke onderwerpen legt het altijd net ff de verkeerde verbanden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe je niet gezellig mee met een rondje treelovinghippycrap?
Duurt gelukkig nog een kleine eeuwigheid voordat he weer 29 april is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
22 april 2009 is echt een hoerige kutdag.
Zal het onthoudenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is morgen 27 graden dus ik heb mn werk verplaatstAls je behoefte of zin hebt aan een kop koffie even laten weten, is te lang geleden
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn hoofd doet pijn. Ik ga in bed liggen. Kusjekroel.
Grmbl. Morgen weer werken en als het zo warm gaat worden... mwehquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is morgen 27 graden dus ik heb mn werk verplaatstAls je behoefte of zin hebt aan een kop koffie even laten weten, is te lang geleden
Het onderwerp is wel duidelijk in de mail.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
Serieus, ga je een opleiding doen, waar je in het eerste kwartaal al een leert hoe je een tekst fatsoenlijk op moet maken. Hoe je subtiel de aandacht van de lezer kan trekken op bepaalde punten en hoe je dit om kan zetten tot een visueel aantrekkelijk ontwerp. Krijg je zo'n mail van zo'n mannetje daar. Dat kan gewoon echt niet.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |