Groot verschil tussen simpel en veilig hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
Te simpel is ook niet leuk. Dan speel je altijd op veilig en mis je volgens mij enorm veel dingen.
Ook dat is simpelquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef littledrummergirl het volgende:
niks mis met een beetje knokken voor dat wat je het liefste wilt
Ik heb nu deze:quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Potver wat is die Whisky toch lekker!
dan ben ik simpelquote:
Ook niet veel mis met "genoegen nemen met wat je WEL kan krijgen".quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef littledrummergirl het volgende:
niks mis met een beetje knokken voor dat wat je het liefste wilt
wel als dat niet is waar je optimaal gelukkig van wordquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet veel mis met "genoegen nemen met wat je WEL kan krijgen".
Of nou ja, wel
quote:
Dat is positiefquote:
Je gevoel volgen is als het gaat om liefde nooit veilig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Groot verschil tussen simpel en veilig hoorSimpel is doen wat je wilt omdat je het wilt, je gevoel volgen en dingen zien zoals ze zijn. Veilig is jezelf beperken uit angst
vrouwen bij voorkeurquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En iets wat ingewikkeld is kun je weer uitpakken?
Wel leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gevoel volgen is als het gaat om liefde nooit veilig.
maar wel het mooiste wat er isquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gevoel volgen is als het gaat om liefde nooit veilig.
Optimaal gelukkig worden is voor niemand weggelegdquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel als dat niet is waar je optimaal gelukkig van word
En dom, en de kortste weg naar totale afgangquote:
maar genoegen nemen met iets wat je eigenlijk niet echt wilt slaat ook nergens opquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Optimaal gelukkig worden is voor niemand weggelegd![]()
Geniet nou maar van wat je WEL hebt. Probeer ik ook
Deze dus:quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]een kapot plaatje?
Ik deze:
[ afbeelding ]
[..]
Dat is positiefNiet alles moeilijk maken
Omdat liefde.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgens mij wordt de KSC teder.De laatste dagen steeds minder over seks en steeds meer over liefde.
Ken je het concept "as good as it gets"?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar genoegen nemen met iets wat je eigenlijk niet echt wilt slaat ook nergens op
Gewoon van moment tot momentquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Optimaal gelukkig worden is voor niemand weggelegd![]()
Geniet nou maar van wat je WEL hebt. Probeer ik ook
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
De KSC gaat over lieve en veilige seks?
Dat dit kan op Fok / met KG in de KSC!
ja, en ik weet ook dat ik er nooit aan zou willenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken je het concept "as good as it gets"?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef Yuki het volgende:
Boek van Martin Bril uitgelezen.
Sip
En slecht voor m'n nachtrust...
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgens mij wordt de KSC teder.De laatste dagen steeds minder over seks en steeds meer over liefde.
Jehebt niet altijd zelf die keusquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, en ik weet ook dat ik er nooit aan zou willen
En als dat optimale ook het onbereikbare is?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel als dat niet is waar je optimaal gelukkig van word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |