quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind dat vroeg.
Maar 16 vind ik best normaal eigenlijk
quote:
Ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind dat vroeg.
Maar 16 vind ik best normaal eigenlijk
De strekking blijft hetzelfde.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had m nog iets subtieler gemaakt
Hoezo?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan heb ik wat verkeerd gedaan
Ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan heb ik wat verkeerd gedaan
quote:
Vieze ransaap!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen maagd dus
[..]
Ik ook11 april FTW!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Datquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]tja ach, t loopt op een gegeven moment gewoon zo
Whut?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik was geen 16. of 15. Het was uhm... 346 dagen geleden
Dat je dat nog precies weetquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik was geen 16. of 15. Het was uhm... 346 dagen geleden
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef Myraela het volgende:
Ik vind alles wel prima eigenlijk, geloof niet dat het onder de 15 echt wat voor kan stellen. En had mezelf het niet zien volhouden tot mijn 30ste ofzo. Maar lekker boeiend.
Ah dan heb ik het verkeerd gelezenquote:
quote:
Whutwhat. Jullie?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo lastig is dat niet he, rekenen.
1 komkommer, 2 komkommers, 3 komkommers, 4 komkommersquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ik denk dat ik t ook wel zou kunnen terugrekenenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet je wel nog precies weten wanneer het was... Ik kom qua onthouden niet verder dan maand + jaar + partner destijdsquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
de mijne was op de avond van n festival in mn ouders durpquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je wel nog precies weten wanneer het was... Ik kom qua onthouden niet verder dan maand + jaar + partner destijds...
38 jaar?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Het was uhm. 13.941 dagen geleden![]()
Excel ftw
de laatste kut die ie zag was van zn moederquote:
Nee, 346 dagen geleden kende ik douche-eendje nog niet. Toen was er hier trouwens iemand anders in het spelquote:
En dat vind ik naar aan Rotterdamquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de laatste kut die ie zag was van zn moeder
Hij neukte al toen ie 0 wasquote:
oh, ik dacht dat je verbaasd was dat ze jou onthouden had.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, 346 dagen geleden kende ik douche-eendje nog niet. Toen was er hier trouwens iemand anders in het spel:x ...
Post-muck?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, 346 dagen geleden kende ik douche-eendje nog niet. Toen was er hier trouwens iemand anders in het spel:x ...
flapuitquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En dat vind ik naar aan RotterdamBeetje subtiel mag wel
Wat klinkt dat aardigquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je verbaasd was dat ze jou onthouden had.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je verbaasd was dat ze jou onthouden had.
quote:
Ieder nadeel hep se foordeel. Wie durft er met net zo veel zekerheid te zeggen dat ie SOA-vrij is?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de laatste kut die ie zag was van zn moeder
De mijne op een zondagmiddag dat mijn ouders van huis warenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de mijne was op de avond van n festival in mn ouders durpdat moet wel terug te vinden zijn
Ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ieder nadeel hep se foordeel. Wie durft er met net zo veel zekerheid te zeggen dat ie SOA-vrij is?
Ja. Post-Muck heb ik niet helemaal stilgezeten hoorquote:
mequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ieder nadeel hep se foordeel. Wie durft er met net zo veel zekerheid te zeggen dat ie SOA-vrij is?
Inderdaad. Myr, ga dat blauwe kleurtje eens inleveren. 1 PM en je bent er vanafquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Komt door dat blauwe kleurtje.
Nee. Zo ben ik gewoon. Dat kleurtje zorgt alleen dat ik het kan doen zonder een ban te krijgen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Komt door dat blauwe kleurtje.
Thirty-Eight and virginquote:
Weet ikquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Post-Muck heb ik niet helemaal stilgezeten hoor...
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Zo ben ik gewoon. Dat kleurtje zorgt alleen dat ik het kan doen zonder een ban te krijgen.
Hoop ik niet voor jequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Post-Muck heb ik niet helemaal stilgezeten hoor...
Als het een bewuste keuze is prima tochquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thirty-Eight and virgin
Lijkt me minimaal net zo interessant voor een TV programma als Sixteen and pregnant. Om eerlijk te zijn
Ach ja wat maakt het ook uit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Zo ben ik gewoon. Dat kleurtje zorgt alleen dat ik het kan doen zonder een ban te krijgen.
Ja. Meer dan twee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Weet ikMeer dan 2? Want dan weet ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |