Ja maar jij bent nog geen 38quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
me
mede mogelijk gemaakt door de eendenbek van de ggd![]()
Nou. nee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thirty-Eight and virgin
Lijkt me minimaal net zo interessant voor een TV programma als Sixteen and pregnant. Om eerlijk te zijn
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Meer dan twee.Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Op een goed moment wordt het dat wel jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als het een bewuste keuze is prima toch![]()
Hmm.. weet niet echt hoe ik dat moet opvatten. Ik zal er wel over ophouden, gaat me ook geen bal aanquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een goed moment wordt het dat wel ja
Waar?quote:
Tuurlijk niet, jij bent fles.quote:
Dat programma is wel heel erg typisch "hoe het niet moet"quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij bent fles.
Maar ik kijk graag naar zwangere tienermeisjes om mezelf bang te maken en te zorgen dat ik gemotiveerd blijf voor een abortus mocht ik ooit zwanger raken.
Ik weet anders vrij zeker dat je er een kentquote:
Ja, ik volg dat soort dingen niet. Laten wij het over die keer hebben dat jij niet meer kon praten.quote:
Soort van zelfbescherming hequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm.. weet niet echt hoe ik dat moet opvatten. Ik zal er wel over ophouden, gaat me ook geen bal aan
Snap ik, lijkt me erg naar. Ik heb het qua sex prima naar mijn zin maar me binden kan ik echt niet, ander dilemmaquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soort van zelfbescherming heAls je het een keer of 15 geprobeerd hebt en je loopt daarin een keer of 15 tegen een betonnen muur aan, OOIT leer je daar iets van
EN daarna gebeurt er echt HEEL erg weinig meer op dat gebied
Er begint flauwtjes een lampje te branden, denk ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet anders vrij zeker dat je er een kent...
En alles is simpelquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Snap ik, lijkt me erg naar. Ik heb het qua sex prima naar mijn zin maar me binden kan ik echt niet, ander dilemmaGewoon alles laten gaan zoals het gaat is ook mijn motto
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij bent fles.
Maar ik kijk graag naar zwangere tienermeisjes om mezelf bang te maken en te zorgen dat ik gemotiveerd blijf voor een abortus mocht ik ooit zwanger raken.
Was dat maar waarquote:
Met mij gaat alles al goed.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Met jou komt het vanzelf wel goed hoor
Als hij die niet kent kalk ik haar naam op zijn taxiquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet anders vrij zeker dat je er een kent...
quote:
Dat isquote:
En KG heeft altijd gelijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Dat isAlles wat moeilijk is is alleen omdat we het zelf moeilijk maken
![]()
Joysa
nee, als iets simpel is, het gewoon ingewikkeld maken. veel uitdagender!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als iets niet simpel is maak je het maar simpel.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als hij die niet kent kalk ik haar naam op zijn taxi
Met mij eigenlijk ook wel trouwensquote:
True, true.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als iets niet simpel is maak je het maar simpel.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als hij die niet kent kalk ik haar naam op zijn taxi
Myr, hier kun je een voorbeeld aan nemenquote:
En iets wat ingewikkeld is kun je weer uitpakken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, als iets simpel is, het gewoon ingewikkeld maken. veel uitdagender!
Ooit leer ik dat nog wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Myr, hier kun je een voorbeeld aan nemen![]()
QFTquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
Te simpel is ook niet leuk. Dan speel je altijd op veilig en mis je volgens mij enorm veel dingen.
GATVER ik haat Whiskyquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Potver wat is die Whisky toch lekker!
Groot verschil tussen simpel en veilig hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
Te simpel is ook niet leuk. Dan speel je altijd op veilig en mis je volgens mij enorm veel dingen.
Ook dat is simpelquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef littledrummergirl het volgende:
niks mis met een beetje knokken voor dat wat je het liefste wilt
Ik heb nu deze:quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Potver wat is die Whisky toch lekker!
dan ben ik simpelquote:
Ook niet veel mis met "genoegen nemen met wat je WEL kan krijgen".quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef littledrummergirl het volgende:
niks mis met een beetje knokken voor dat wat je het liefste wilt
wel als dat niet is waar je optimaal gelukkig van wordquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet veel mis met "genoegen nemen met wat je WEL kan krijgen".
Of nou ja, wel
quote:
Dat is positiefquote:
Je gevoel volgen is als het gaat om liefde nooit veilig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Groot verschil tussen simpel en veilig hoorSimpel is doen wat je wilt omdat je het wilt, je gevoel volgen en dingen zien zoals ze zijn. Veilig is jezelf beperken uit angst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |