Yay!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:41 schreef wel.o.k het volgende:
Dit is de dag....
Dit is de dag.....
dat ik de wokjes haal![]()
de zon schijnt natuurlijk niet voor niets
Lekker weer er voor, geniet er vanquote:
2 weken elkaar pestenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gezellig gaan jullie iets leuks doen?
jaquote:
bus en treinquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit lekker in het zonnetje op de bus te wachten
dat komt helemaal goedquote:
quote:
die gaat de komende 2 weken wel gebruikt wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:12 schreef JoeBravo het volgende:
TV, wat een heldenuitvinding
[/onverantwoorde ouder]
Met chips, pannekoeken, patat, pizza of andere lekkernijen die kinderen zo lekker vinden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die gaat de komende 2 weken wel gebruikt worden![]()
/papaverwenmodus
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die gaat de komende 2 weken wel gebruikt worden![]()
/papaverwenmodus
ik scoor 4/4 in 10 dagenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Met chips, pannekoeken, patat, pizza of andere lekkernijen die kinderen zo lekker vinden?
Vlug vlug doe daar wat aan dit kan echt nietquote:
Nu je het zegt....ik heb best zin in een pannenkoekquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vlug vlug doe daar wat aan dit kan echt niet
Naturel of met iets erop?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:31 schreef D. het volgende:
[..]
Nu je het zegt....ik heb best zin in een pannenkoek
Hartig of zoet?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:39 schreef D. het volgende:
[..]
Mag beide ook? Ik lust er wel meer dan 1
Als ik niet weet waar het over gaat, dan zal het wel over voetbah gaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Udinese schrikt van het salaris
Heb jij misschien stiekem het brandalarm laten afgaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:02 schreef Solique het volgende:
En weer terug, brandalarm ging af. Stonden buiten in de zon (wat erg)
Nee, was oefening. Maar ze hadden geen verkeerde dag gekozen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heb jij misschien stiekem het brandalarm laten afgaan
Als je weer naar buiten wilt. Houd je gewoon een vlammetje onder een rookmelder/sprinkler. Werkt perfect.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, was oefening. Maar ze hadden geen verkeerde dag gekozen.
quote:
Gaat dat werkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als je weer naar buiten wilt. Houd je gewoon een vlammetje onder een rookmelder/sprinkler. Werkt perfect.
Weet ik niet maar als jij mij die schaal geeft dan test ik het wel even voor je uitquote:
Schaal wil ik best geven, eet ik eerst de vlammetjes opquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar als jij mij die schaal geeft dan test ik het wel even voor je uit
Nou ja zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Schaal wil ik best geven, eet ik eerst de vlammetjes op![]()
Kan ze ook delenquote:
Heb ik iets gemistquote:
ik wil ook eten. En als jij en ik gaan eten heeft Panda niks meer ben ik bang.quote:
quote:
Dan zit er niks anders op dan 3 schalen met vlammetjes te maken/halen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wil ook eten. En als jij en ik gaan eten heeft Panda niks meer ben ik bang.
wie zet er even iemand aan de frituur om voor ons te friturerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan 3 schalen met vlammetjes te maken/halen.
Gaat op zoek naar een stagiair om de frituur aan te zetten en een doos vlammetjes te laten halen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
wie zet er even iemand aan de frituur om voor ons te fritureren
Wat is er nu weer aan de hand?quote:
De chauffeurs liggen op het strand?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
Auto neem ik mee uit loenen, enkele reis gelukkig. Helft van de bussen rijdt niet
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
Auto neem ik mee uit loenen, enkele reis gelukkig. Helft van de bussen rijdt niet
Je zou het haast gaan denken ...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
De chauffeurs liggen op het strand?
* Barreltje gaat vanmiddag na werk ook lekker naar het strandquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
De chauffeurs liggen op het strand?
evergreen ??quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:02 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb zoooooooooooon trek in een twix.
Nee dank je wel ik houd niet van evergreen.quote:
Broodje aap? Anders ga je toch serieus aan de menselijkheid twijfelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:40 schreef Panda72 het volgende:
Bruidegom blijkt vrouw
Laatste update: 2 augustus 2011 09:15 info .JAKARTA - Een Indonesische moslimbruid heeft tijdens de huwelijksceremonie ontdekt dat haar aanstaande echtgenoot een vrouw was. Dat melden Aziatische media dinsdag.
Foto: NU.nl/Charles Batenburg De 'bruidegom' kwam zonder familieleden naar het huwelijk op West-Java en kon geen officiële documenten voorleggen, wat de alarmbellen deed rinkelen bij de bruid en haar familie, aldus de politie. De huwelijkskandidaat zag er mannelijk uit en kende zijn aanstaande 7 maanden.
De familieleden van de bruid wisten de ex-vriend van de vrouw zover te krijgen dat hij de plaats van bruidegom innam en direct met haar trouwde om hun gezicht tegenover de gasten te redden.
grappig, tot de laatste alineaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:40 schreef Panda72 het volgende:
Bruidegom blijkt vrouw
Laatste update: 2 augustus 2011 09:15 info .JAKARTA - Een Indonesische moslimbruid heeft tijdens de huwelijksceremonie ontdekt dat haar aanstaande echtgenoot een vrouw was. Dat melden Aziatische media dinsdag.
Foto: NU.nl/Charles Batenburg De 'bruidegom' kwam zonder familieleden naar het huwelijk op West-Java en kon geen officiële documenten voorleggen, wat de alarmbellen deed rinkelen bij de bruid en haar familie, aldus de politie. De huwelijkskandidaat zag er mannelijk uit en kende zijn aanstaande 7 maanden.
De familieleden van de bruid wisten de ex-vriend van de vrouw zover te krijgen dat hij de plaats van bruidegom innam en direct met haar trouwde om hun gezicht tegenover de gasten te redden.
Bij sommige personen twijfel je toch echt of het een man of een vrouw is heur.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Broodje aap? Anders ga je toch serieus aan de menselijkheid twijfelen
Volgens mij krijgt Djeez echt betaald om zo te schrijvenquote:Een vakantie is pas een leuke vakantie als er geile neukseks bij komt kijken
Manquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bij sommige personen twijfel je toch echt of het een man of een vrouw is heur.
[ afbeelding ]
Niet meer inmiddelsquote:
Ik las hetquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar als ik ga trouwen zou ik het ook graag van tevoren weten als ze transseksueel is
Transquote:
quote:
Go go go! Anders even binnenwandelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:50 schreef Toekito het volgende:
Ik ga even het stadhuis bellen en zorgen dat mijn vragen NU en niet over 2 jaar beantwoord worden!
Het lijkt me dat er na zoveel werk toch ook iets aan de kaak gedaan moet kunnen worden toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar hij is toch een knappe zij geworden.
Verkeerde houding gehad?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:56 schreef Myraela het volgende:
Holy fuck, ik heb echt enorm verkeerd geslapen ofzo, mijn nek/rug doen stervens pijn.
Wel leukquote:
als ik nu binnenwandel zit ik vanavond vast vrees ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Go go go! Anders even binnenwandelen
Gewoon niet bewegen. Ik kan niet eens rechtop zitten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wel leukDagje rustig aan doen dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |