Yay!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:41 schreef wel.o.k het volgende:
Dit is de dag....
Dit is de dag.....
dat ik de wokjes haal![]()
de zon schijnt natuurlijk niet voor niets

Lekker weer er voor, geniet er vanquote:

2 weken elkaar pestenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gezellig gaan jullie iets leuks doen?
jaquote:
bus en treinquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit lekker in het zonnetje op de bus te wachten
dat komt helemaal goedquote:

quote:

die gaat de komende 2 weken wel gebruikt wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:12 schreef JoeBravo het volgende:
TV, wat een heldenuitvinding
[/onverantwoorde ouder]

Met chips, pannekoeken, patat, pizza of andere lekkernijen die kinderen zo lekker vinden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die gaat de komende 2 weken wel gebruikt worden![]()
/papaverwenmodus

quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die gaat de komende 2 weken wel gebruikt worden![]()
/papaverwenmodus

ik scoor 4/4 in 10 dagenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Met chips, pannekoeken, patat, pizza of andere lekkernijen die kinderen zo lekker vinden?

Vlug vlug doe daar wat aan dit kan echt nietquote:

Nu je het zegt....ik heb best zin in een pannenkoekquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vlug vlug doe daar wat aan dit kan echt niet

Naturel of met iets erop?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:31 schreef D. het volgende:
[..]
Nu je het zegt....ik heb best zin in een pannenkoek

Hartig of zoet?quote:

quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:39 schreef D. het volgende:
[..]
Mag beide ook? Ik lust er wel meer dan 1

Als ik niet weet waar het over gaat, dan zal het wel over voetbah gaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Udinese schrikt van het salaris

Heb jij misschien stiekem het brandalarm laten afgaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:02 schreef Solique het volgende:
En weer terug, brandalarm ging af. Stonden buiten in de zon (wat erg)

Nee, was oefening. Maar ze hadden geen verkeerde dag gekozen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heb jij misschien stiekem het brandalarm laten afgaan

Als je weer naar buiten wilt. Houd je gewoon een vlammetje onder een rookmelder/sprinkler. Werkt perfect.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, was oefening. Maar ze hadden geen verkeerde dag gekozen.

quote:

Gaat dat werkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als je weer naar buiten wilt. Houd je gewoon een vlammetje onder een rookmelder/sprinkler. Werkt perfect.

Weet ik niet maar als jij mij die schaal geeft dan test ik het wel even voor je uitquote:

Schaal wil ik best geven, eet ik eerst de vlammetjes opquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar als jij mij die schaal geeft dan test ik het wel even voor je uit

Nou ja zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Schaal wil ik best geven, eet ik eerst de vlammetjes op![]()

Kan ze ook delenquote:

Heb ik iets gemistquote:

ik wil ook eten. En als jij en ik gaan eten heeft Panda niks meer ben ik bang.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |