quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:39 schreef D. het volgende:
[..]
Mag beide ook? Ik lust er wel meer dan 1
Als ik niet weet waar het over gaat, dan zal het wel over voetbah gaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Udinese schrikt van het salaris
Heb jij misschien stiekem het brandalarm laten afgaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:02 schreef Solique het volgende:
En weer terug, brandalarm ging af. Stonden buiten in de zon (wat erg)
Nee, was oefening. Maar ze hadden geen verkeerde dag gekozen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heb jij misschien stiekem het brandalarm laten afgaan
Als je weer naar buiten wilt. Houd je gewoon een vlammetje onder een rookmelder/sprinkler. Werkt perfect.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, was oefening. Maar ze hadden geen verkeerde dag gekozen.
quote:
Gaat dat werkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als je weer naar buiten wilt. Houd je gewoon een vlammetje onder een rookmelder/sprinkler. Werkt perfect.
Weet ik niet maar als jij mij die schaal geeft dan test ik het wel even voor je uitquote:
Schaal wil ik best geven, eet ik eerst de vlammetjes opquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar als jij mij die schaal geeft dan test ik het wel even voor je uit
Nou ja zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Schaal wil ik best geven, eet ik eerst de vlammetjes op![]()
Kan ze ook delenquote:
Heb ik iets gemistquote:
ik wil ook eten. En als jij en ik gaan eten heeft Panda niks meer ben ik bang.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |