quote:
Dan zit er niks anders op dan 3 schalen met vlammetjes te maken/halen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wil ook eten. En als jij en ik gaan eten heeft Panda niks meer ben ik bang.
wie zet er even iemand aan de frituur om voor ons te friturerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan 3 schalen met vlammetjes te maken/halen.
Gaat op zoek naar een stagiair om de frituur aan te zetten en een doos vlammetjes te laten halen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
wie zet er even iemand aan de frituur om voor ons te fritureren
Wat is er nu weer aan de hand?quote:
De chauffeurs liggen op het strand?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
Auto neem ik mee uit loenen, enkele reis gelukkig. Helft van de bussen rijdt niet
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
Auto neem ik mee uit loenen, enkele reis gelukkig. Helft van de bussen rijdt niet
Je zou het haast gaan denken ...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
De chauffeurs liggen op het strand?
* Barreltje gaat vanmiddag na werk ook lekker naar het strandquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
De chauffeurs liggen op het strand?
evergreen ??quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:02 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb zoooooooooooon trek in een twix.
Nee dank je wel ik houd niet van evergreen.quote:
Broodje aap? Anders ga je toch serieus aan de menselijkheid twijfelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:40 schreef Panda72 het volgende:
Bruidegom blijkt vrouw
Laatste update: 2 augustus 2011 09:15 info .JAKARTA - Een Indonesische moslimbruid heeft tijdens de huwelijksceremonie ontdekt dat haar aanstaande echtgenoot een vrouw was. Dat melden Aziatische media dinsdag.
Foto: NU.nl/Charles Batenburg De 'bruidegom' kwam zonder familieleden naar het huwelijk op West-Java en kon geen officiële documenten voorleggen, wat de alarmbellen deed rinkelen bij de bruid en haar familie, aldus de politie. De huwelijkskandidaat zag er mannelijk uit en kende zijn aanstaande 7 maanden.
De familieleden van de bruid wisten de ex-vriend van de vrouw zover te krijgen dat hij de plaats van bruidegom innam en direct met haar trouwde om hun gezicht tegenover de gasten te redden.
grappig, tot de laatste alineaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:40 schreef Panda72 het volgende:
Bruidegom blijkt vrouw
Laatste update: 2 augustus 2011 09:15 info .JAKARTA - Een Indonesische moslimbruid heeft tijdens de huwelijksceremonie ontdekt dat haar aanstaande echtgenoot een vrouw was. Dat melden Aziatische media dinsdag.
Foto: NU.nl/Charles Batenburg De 'bruidegom' kwam zonder familieleden naar het huwelijk op West-Java en kon geen officiële documenten voorleggen, wat de alarmbellen deed rinkelen bij de bruid en haar familie, aldus de politie. De huwelijkskandidaat zag er mannelijk uit en kende zijn aanstaande 7 maanden.
De familieleden van de bruid wisten de ex-vriend van de vrouw zover te krijgen dat hij de plaats van bruidegom innam en direct met haar trouwde om hun gezicht tegenover de gasten te redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |