Bij sommige personen twijfel je toch echt of het een man of een vrouw is heur.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Broodje aap? Anders ga je toch serieus aan de menselijkheid twijfelen
Volgens mij krijgt Djeez echt betaald om zo te schrijvenquote:Een vakantie is pas een leuke vakantie als er geile neukseks bij komt kijken
Manquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bij sommige personen twijfel je toch echt of het een man of een vrouw is heur.
[ afbeelding ]
Niet meer inmiddelsquote:
Ik las hetquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar als ik ga trouwen zou ik het ook graag van tevoren weten als ze transseksueel is
Transquote:
quote:
Go go go! Anders even binnenwandelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:50 schreef Toekito het volgende:
Ik ga even het stadhuis bellen en zorgen dat mijn vragen NU en niet over 2 jaar beantwoord worden!
Het lijkt me dat er na zoveel werk toch ook iets aan de kaak gedaan moet kunnen worden toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar hij is toch een knappe zij geworden.
Verkeerde houding gehad?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:56 schreef Myraela het volgende:
Holy fuck, ik heb echt enorm verkeerd geslapen ofzo, mijn nek/rug doen stervens pijn.
Wel leukquote:
als ik nu binnenwandel zit ik vanavond vast vrees ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Go go go! Anders even binnenwandelen
Gewoon niet bewegen. Ik kan niet eens rechtop zitten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wel leukDagje rustig aan doen dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |