ja das een verschilletjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kans is groot dat ik ook zou afknappen, die ex-en zijn in mijn gedachten nog steeds 20, maar het is dus ook 20 jaar geledenwie weet hoer ze zijn / er uit zien nu
nah, ik heb in de laatste 10 jaar aardig wat grijze haren gekweektquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja das een verschilletjemijn eerste ex is van eehm tien jaar geleden ofzo, die zal niet heel veel verandert zijn denk ik
Rave!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vakantievriendinnetjes uit de jaren 90
Slomequote:
mijn exen zijn naar mijn weten nog lang niet grijsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, ik heb in de laatste 10 jaar aardig wat grijze haren gekweekt
Echte mannenquote:
ik gedraag me soms als een jongetje, maar ben helaasch al 44quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn exen zijn naar mijn weten nog lang niet grijstwee ervan zijn qua doen en laten zelfs nog steeds n beetje jongetjes
quote:
jongetje als in geen verantwoordelijkheid nemen enzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik gedraag me soms als een jongetje, maar ben helaasch al 44
mannen worden nooit volwassen hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jongetje als in geen verantwoordelijkheid nemen enzo.
Als n vent af en toe gewoon even stom wil dollen ofzo gaat ie maar lekker zn gangvind ik wel aandoenlijk
gelukkig nietquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
http://www.letmewatchthis(...)-orgia-del-III-Reich
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eehm lets see, myra, mpg en yuki geloof ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef Koen66 het volgende:
@LDG, heb jij nu uberhaupt eigenlijk al eens iemand van de KSC gemeet?
Wat een schatjes allemaal he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm lets see, myra, mpg en yuki geloof ik
owwwww dat valt nog mee, ik dacht dat het bij jou telkens niet doorgingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm lets see, myra, mpg en yuki geloof ik
ik heb er wel twee afgezegd jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww dat valt nog mee, ik dacht dat het bij jou telkens niet doorging
de vrijmibo bedoel je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb er wel twee afgezegd ja![]()
en toen er laatst hier eentje was en toen ik wilde gaan, kwam er niemand
Ik was erquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb er wel twee afgezegd ja![]()
en toen er laatst hier eentje was en toen ik wilde gaan, kwam er niemand
quote:
ik was wel gekomen normaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
had er vrij voor genomen en alles.. Toen ben ik maar met mpg naar de dierentuin gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |