SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)![]()
Ik blij, als ik iets niet vindt staan zeg ik het ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een man die niet eerlijk is erger..
Haaalllooo, pa, iets langere lontjes graag. Moet ik jou nu gaan opvoeden?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef Outpost76 het volgende: [..] Vandaar ook even mijn uitleg over dat ze kots ziek is enzo. Dat moet toch rede genoeg zijn om een beetje begrip te tonen imo? Sorry had ik al gezegd voor mn te velle reactie maar bij deze nog een keer. Sorry
Einde nu?
TOKIO HOTELquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Deze compenseer ik met de volgende band
Ik heb een hele gave band gevonden die over Tokyo zingt
Nog even doorbijten
Ja Bella en rimmen enzo. Lang verhaal.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja Bella en rimmen enzo. Lang verhaal.
Fittie ken je toch wel?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was er wat?
Al die rare woorden ook.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja Bella en rimmen enzo. Lang verhaal.
In je jurk op de BBQ was er anders niets van te zien..quote:
Doe nou maar kusjekroel terug.quote:
Dat komt omdat jurkquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In je jurk op de BBQ was er anders niets van te zien..
heb ik niet en ik ken het ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen eens Tokyo Ghetto Pussy.
Net als HHC (uurtje) gehad he?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen eens Tokyo Ghetto Pussy.
Jij komt echt uit het Oosten van het land he.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat jurk. Ik was van plan een broek aan te trekken zaterdag
.
Fittie? Ganster taal?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mensen die meteen op t puntje van zn stoel zitten als dr keer een fittie is
Waarom kom je niet?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Een andere keer wel weer.
Ik ben voorlopig nog niet van fok af, denk ik.
Ik dacht dat jij niet aan broeken deed?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat jurk. Ik was van plan een broek aan te trekken zaterdag
.
Ik bezig dat soort woorden echt niet... Oosten van het land of niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij komt echt uit het Oosten van het land he.
Dat zei Faye ook toen ze de bus instapte: Ik weet niet hoe het hier werkt, ik kom uit het oosten.
Tuurlijk welquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet aan broeken deed?
geen gangster taal gastje... straattaal die 15-jarigen en (marokkanen) gebruikenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fittie? Ganster taal?
Ben ik de enige die dit... lachwekkend vindt?.
Volgens mij is t in vorig topic al uitgebreid besproken, laten we hier niet verder doorgaanquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef mr-green het volgende:
[..]ik vraag alleen wat er aan de hand is omdat ik binnenkom en er allemaal dingen worden gezegd
Werk.quote:
het is ook lachwekkend echter voor mensen uit de Randstad is het al zo normaal dat het al normaal klinktquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fittie? Ganster taal?
Ben ik de enige die dit... lachwekkend vindt?.
Eens met deze wijze dame.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Jullie mannen zijn vandaag wel echt pussies, helden van de dag zijn heloef en watertornado. Een deel van de mannen moet zich serieus wat minder van fok aantrekken, het is fok, het is internet, het is onzin. Ga naar buiten, dan weet je dat het nog veel erger kan.
Ook alquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Werk.
Misschien, met onmeunig veel mazzel moet ik die kant op, dan kom ik wel even snel langsgewaaid, maar reken er maar niet op.
Iets met een gasfles ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-alkmaardermeer.html
WTF
Dat is hier redelijk dichtbij
Noem je mij nu gastje?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
geen gangster taal gastje... straattaal die 15-jarigen en (marokkanen) gebruiken
Goed mamsquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Jullie mannen zijn vandaag wel echt pussies, helden van de dag zijn heloef en watertornado. Een deel van de mannen moet zich serieus wat minder van fok aantrekken, het is fok, het is internet, het is onzin. Ga naar buiten, dan weet je dat het nog veel erger kan.
Ik weet 't niet, je leek me wel zo'n pro-jurk/rok meisje, behalve bij paardrijden dan..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Waarom zou ik dat niet doen?
.
Anders geen centjes. En ik vind 's weekends werken meestal wel leuk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook al. Wat is dat toch met dat werk
.
Het gaat over jullie mannen dus ik voel mij aangesprokenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
ok moeder theresaquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben ook een jurk/rokken meisje. Maar een broek is ook fijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, je leek me wel zo'n pro-jurk/rok meisje, behalve bij paardrijden dan..
Onze Radio 49 Mamaquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik snap het wel, hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders geen centjes. En ik vind 's weekends werken meestal wel leuk.
Ik hoor nog steeds Deep Purplequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoor jij die klote helicopter ook?
nee die van de quote... hahaquote:
hahahah... toch weer billy joel he?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoor jij die klote helicopter ook?
Jij niet, jij bent ook een heldquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
Het gaat over jullie mannen dus ik voel mij aangesproken
Waar gaat het over?
Sommige mannen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
Het gaat over jullie mannen dus ik voel mij aangesproken
Waar gaat het over?
Dat blijkt!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij weet niet dat we stiekem elkaar helemaal kapotneuken
uiteraardquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:54 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
hahahah... toch weer billy joel he?
mijn dag is weer goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij niet, jij bent ook een held
Ik wilde dat graagquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:54 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
hahahah... toch weer billy joel he?
Ik vind 't wel jammerquote:
Dat zal niet Man at work zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Zo dat was Azie
We gaan zo een pleuriseind vliegen, helemaal naar Durban
Waar?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Zo dat was Azie
Dat is heul niet van mij!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't wel jammer. Snel maar een keer een Fok-minimeet organiseren op dat jacht van je
.
ik denk het welquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef ValHallen het volgende:
Ben ik dan serieus de enige die Billy Joel kut vind?
En Australië dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Zo dat was Azie
ik ben bang van welquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef ValHallen het volgende:
Haterquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef ValHallen het volgende:
Detailsquote:
mss wel... Ik vind Billy echt wel goed, maar vooral de oude nummers van 52nd street enzo... "this is my life" oa.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef ValHallen het volgende:
Durban ligt in Zuid Afrikaquote:
JA!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef ValHallen het volgende:
Dat was de Westlife versiequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
En je zong zaterdag wel geweaun met Uptown Girl mee VH dus niet lullen!
Oh dat is echt mijn favo nummer als kind.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
En je zong zaterdag wel geweaun met Uptown Girl mee VH dus niet lullen!
Waarom niet? Man at Work had mooi gepast...quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Durban ligt in Zuid Afrika
Australie is het enige continent dat vandaag niet meedoet
Pff, ik werk maar 150km verderop.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef mr-green het volgende:
JJH weet jij nog een betrouwbare taxi in Rotterdam?
Altijd +1quote:
Ik vraag me oprecht af waarom je dat wel oké vindtquote:
Nee ik hoorde Billy's zoetgevooisde stem!quote:
Wait wutt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef ValHallen het volgende:
ik had helaas niets op mijn HD staan van datquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Man at Work had mooi gepast....
NIet die ik gister om 3.00u draaide, dat was Joel.quote:
Oh, jammer. Ik heb 'm wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had helaas niets op mijn HD staan van dat
Dat was Westlife heus wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik hoorde Billy's zoetgevooisde stem!
Dankjewel lieverdje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Ow, ik dacht Australiequote:
Bier.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:
Overigens zing ik wel vaker mee met kutmuziek als ik in de kroeg sta
Dezequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef JJH het volgende:
Ik kan niet op een nummer over Durban komen.
Ik dacht ook die kant op.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ow, ik dacht Australie
Fout gedacht dus.. Maarja, zo ver kom ik nooit..
Nouja ik hou ook van Westlife.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:
Nee toch? De Billy versie gaat langzamer volgens mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik hoorde Billy's zoetgevooisde stem!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Pff, ik werk maar 150km verderop.
rtc is wel een redelijk naam volgens mij.
Inderdaad Westlife is meer up tempo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee toch? De Billy versie gaat langzamer volgens mij.
Dan moet ik 'm eerst van beneden ophalen, dan van de CD rippen en zippy'en. Geen zin inquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
uploaden op zippy en sharen meet ons.
Rotterdam airport?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef mr-green het volgende:
[..]ok
Ik moet namelijk een taxi reserveren voor 03.30. Moet een vliegtuig halen.
Deze expert van kutmuziek weet het.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad Westlife is meer up tempo.
Morgen mag ook.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet ik 'm eerst van beneden ophalen, dan van de CD rippen en zippy'en. Geen zin in.
Ik zing vrij weinig in de kroeg, ben meestal te druk bezig met bier naar binnen kappenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:
Enschede ook niet, maar daar komt ook geen liedje overquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
EN een titel die eerder op de avond gepost werd komt hierna inderdaad.
Johannesburg mag ook niet ontbreken
eenschquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef WickedTunes het volgende:
Kijk, dat vind ik nu echt niet te pruimen: Elton John, alleen nummers als Nikita en Sun goes down on me kunnen erme door
Dat is goed. Als ik eraan denk. Drukke dag morgen. Als ik me aan mijn schema houdquote:
Niet alleen in de kroeg toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik zing vrij weinig in de kroeg, ben meestal te druk bezig met bier naar binnen kappen
Als ik het was die m draaide had ik de pitch wat omhoog gegooid hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad Westlife is meer up tempo.
Wanneer ga je? Volgensmij is een taxi Rotterdam - Schiphol nog best duur..quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef mr-green het volgende:
[..]ok
Ik moet namelijk een taxi reserveren voor 03.30. Moet een vliegtuig halen.
Oh zo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nee taxi naar Rdam CS en dan trein naar Schiphol
alleen is de slaggitarist niet helemaal maatvast helaasquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:02 schreef Karzai het volgende:
Vaag nummer dit beetje panfluit en reggae beat. slaat echt nergens op
as woensdag. Maar ik neem taxi naar Rdam Centraal en dan trein naar Schipholquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Volgensmij is een taxi Rotterdam - Schiphol nog best duur..
Dat hoor jij dan weer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen is de slaggitarist niet helemaal maatvast helaas
Mwoahquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
Tiny Dancer is een van de mooiste nummers ooit!
Dat is inderdaad de goedkooptste optie.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
as woensdag. Maar ik neem taxi naar Rdam Centraal en dan trein naar Schiphol
Leugens ik hou niet alleen van kutmuziek.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Deze expert van kutmuziek weet het.
Dan gewoon RTC bellenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
as woensdag. Maar ik neem taxi naar Rdam Centraal en dan trein naar Schiphol
Hmpf, daar heb ik ze niet goed genoeg voor geïnspecteerd. Waar is dat "patent leather" tegenwoordig van gemaakt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga ze fixen met nagellak, dat moet wel lukken toch?
Weet ik tochquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens ik hou niet alleen van kutmuziek.
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmpf, daar heb ik ze niet goed genoeg voor geïnspecteerd. Waar is dat "patent leather" tegenwoordig van gemaakt?
Kusje op je bolletje.quote:
Heb je plannen voor morgen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
Zal ik gaan slapen... Of zal ik niet gaan slapen...
[..]
Waar gaat dit over?
Ga mee slapen, lekker knusquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
quote:
Heel veel. Maar niks waar ik perse vroeg voor op moet staan.quote:
Er zijn geen geschikte vrouwen die ik ken.quote:
Dan zou ik nog een uurtje naar Symp blijven luisteren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel veel. Maar niks waar ik perse vroeg voor op moet staan.
Ik heb geen patent leather, dus geen ideequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmpf, daar heb ik ze niet goed genoeg voor geïnspecteerd. Waar is dat "patent leather" tegenwoordig van gemaakt?
Weinig vrouwen in t topic iddquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn geen geschikte vrouwen die ik ken.
je bedoelt beschikbarequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn geen geschikte vrouwen die ik ken.
Goed ideequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een uurtje naar Symp blijven luisteren.
En gezellig in het topic meeposten.
Madness.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
En na een pleuriseind vliegen gaan we nu een pleuriseind varen
Helemaal naar Cairo
The Cure?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
En na een pleuriseind vliegen gaan we nu een pleuriseind varen
Helemaal naar Cairo
Mijn nieuwe schoenen, prachtige hakken, tot ik ging rennen en de voorkant eraf schaafde, inclusief mijn knieënquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
Nou ja, zo heet het als het zo glimmend is. Maar het zal wel iets van polyurethaan zijn of PVC. Maar ik ben benieuwd hoe het wordt!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb geen patent leather, dus geen idee
Wat is er met je leer aan de hand dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb geen patent leather, dus geen idee
Desnoods neem je de cd mee zaterdag.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is goed. Als ik eraan denk. Drukke dag morgen. Als ik me aan mijn schema houd.
Hmmm... Welk materiaal? Mate van beschadiging?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn nieuwe schoenen, prachtige hakken, tot ik ging rennen en de voorkant eraf schaafde, inclusief mijn knieën
Ja geschikt dus beschikbaar.quote:
Alsof ik geschikt zou zijn, ik ben heel blij dat naatje niet ziet dat ik een ramp op pootjes benquote:
Oh ja, dat kan ook nogquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Desnoods neem je de cd mee zaterdag.
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz, Faye, en andere schatjes en lieverds, ik ga er weer eens vantussen.. M'n bed roept
slaap lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz, Faye, en andere schatjes en lieverds, ik ga er weer eens vantussen.. M'n bed roept
Trusten !quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alsof Faye geschikt is man.quote:
2 bij 1.5 cm, nep glimmend laagjequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Welk materiaal? Mate van beschadiging?
Trusten kerelquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
dat is ook geen voorwaardequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef WickedTunes het volgende:
En zoals bij elke ska-band, kan de zanger NIET zingen...![]()
![]()
Heb je een foto?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
2 bij 1.5 cm, nep glimmend laagje
Slaap lekker en tschuss!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trustenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jij hebt veel over voor de vrouwtjes zegquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof Faye geschikt is man.
Dan had moeten gaan werken om het kunnen bekostigen.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan rimmen we m hier.
Ehhh Rippen bedoel ik natuurlijk.
maar t deed pijn zei jequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een andere
Crucified heb ik niet
JIJ WILT MIJN CD RIMMEN!!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan rimmen we m hier.
Ehhh Rippen bedoel ik natuurlijk.
En ik ben een ramp op pootjesquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof Faye geschikt is man.
Dan had moeten gaan werken om het kunnen bekostigen.
Hansquote:
Karzaiquote:
Truste Samzzjequote:
Thanks man, draai ze nog ffquote:
Dag nieuwequote:
Fantaquote:
Heloefquote:
Fayequote:
Een beetje in de buurt als al weer te veel gevraagd?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij hebt veel over voor de vrouwtjes zeg
Nou, echt hequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij hebt veel over voor de vrouwtjes zeg
Ja een lief rampje op pootjes dus dat had niks uitgemaakt.quote:
Dan is het goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee rippen. Ik verbeterde me zelf.
Je vergeet er eentje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Het volgende nummer
Ik weet zeker dat ik de enige ben die het kan waarderen. Ze is de beste zangeres die Israel ooit gehad heeft. Helaas is ze veel te jong gestorven doordat haar man meer buiten de deur neukte dan thuis, en haar Aids heeft gegeven als relatiegeschenk
Het gaar over Jerusalem
fantastische typo +100quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee rippen. Ik verbeterde me zelf.
Je bedoelt dat Nazareth en Bethlehem toch wel wat kilometertjes uit elkaar liggen?quote:
Als het het nummer is wat ik denk dat je bedoelt, ken ik het ook. En weet het mij ook te raken.quote:
Heb ik een vriendin kan ik haar maar 1x per week zien.quote:
Ik ben geen CD'tjequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jou rimmen is weer een andere zaak maar dat kwam na de 16e pas.
Anouk?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Het volgende nummer
Ik weet zeker dat ik de enige ben die het kan waarderen. Ze is de beste zangeres die Israel ooit gehad heeft. Helaas is ze veel te jong gestorven doordat haar man meer buiten de deur neukte dan thuis, en haar Aids heeft gegeven als relatiegeschenk
Het gaar over Jerusalem
Ik is benieuwd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Het volgende nummer
Het gaar over Jerusalem
Dit nummer gaat toch niet over een stad?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Nazareth en Bethlehem toch wel wat kilometertjes uit elkaar liggen?
Nou ja het is Jezus van Nazarethquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Nazareth en Bethlehem toch wel wat kilometertjes uit elkaar liggen?
owww wacht op die fiets....quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het het nummer is wat ik denk dat je bedoelt, ken ik het ook. En weet het mij ook te raken.![]()
De horror.quote:
Ik weet nog steeds niet of ik dat durfquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo DM naar Knetter gestuurd dat ik op de meet zaterdagnacht van 23:00 - 01:00 uur Skihut ga draaienWie wil meedraaien?
Draai maar gewoon hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
owww wacht op die fiets....
Ja dat is hemSorry was ik even vergeten
Nou ja in post #201 beweert Symph dat we naar de geboortestreek van Jezus gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Dit nummer gaat toch niet over een stad?
Nee, als het goed is niet. Maar ik dacht dat je weer een typo maakte.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet nodig om jou te rimmen toch?
Ik hou me aanbevolenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo DM naar Knetter gestuurd dat ik op de meet zaterdagnacht van 23:00 - 01:00 uur Skihut ga draaienWie wil meedraaien?
Dat zal ik dan even gemist hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja in post #201 beweert Symph dat we naar de geboortestreek van Jezus gaan.
Wat? Draaien?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik dat durf.
in dit geval was het de artiestquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Dit nummer gaat toch niet over een stad?
Nee deze keer niet want jij ging mij overtuigen dat sex wel lekker was enzo ipv over rated.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, als het goed is niet. Maar ik dacht dat je weer een typo maakte..
klinkt niet slecht iddquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:18 schreef Stokstaart het volgende:
Prachtige stem, al versta ik er geen flikker van
![]()
Is van Schindlers List trouwens.
Dat is dus waar ik het over had. Word in de katholieke kerk ook gezongen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:18 schreef WickedTunes het volgende:
Dit nummer is ook vertaald in NL:
Jeruzalem, grote stad,
Wees voor de mensen een veilig thuis
Jeruzalem, stad van vrede
Breng ons weer thuis
Jaja
Ja, dat klopt. Maar het was stiekem verkeerd getagged ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had love hurts - love hurts in VLC staan.
foutje in de tags helaasquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had love hurts - love hurts in VLC staan.
Bueno Vista Social Club?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
En als we hier klaar zijn vliegen we naar Cuba, naar het land van de sigaren
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Seks is lekker.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee deze keer niet want jij ging mij overtuigen dat sex wel lekker was enzo ipv over rated.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar het was stiekem verkeerd getagged ofzo.
Ach so.quote:
Als ze ergens een atoombom op moeten gooien dan is het wel Jeruzalem. schijnheilig zootje tuigquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:18 schreef WickedTunes het volgende:
Dit nummer is ook vertaald in NL:
Jeruzalem, grote stad,
Wees voor de mensen een veilig thuis
Jeruzalem, stad van vrede
Breng ons weer thuis
Jaja
klopt... ik ken m ook... Mooi lied over dat Jeruzalem ooit weer een veilige haven zal zijn voor de jodenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is dus waar ik het over had. Word in de katholieke kerk ook gezongen.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:18 schreef Stokstaart het volgende:
Prachtige stem, al versta ik er geen flikker van
![]()
Is van Schindlers List trouwens.
GMTA?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Dit is ook het einde van Schindler's list (althans dit nummer)
gay paradisequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
En als we hier klaar zijn vliegen we naar Cuba, naar het land van de sigaren
Ach gewoon slap ouwehoeren, dat is wel aan jou besteedquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:19 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga een rapbattle met Bella houden live op de radio as weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |