Eens met deze wijze dame.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Jullie mannen zijn vandaag wel echt pussies, helden van de dag zijn heloef en watertornado. Een deel van de mannen moet zich serieus wat minder van fok aantrekken, het is fok, het is internet, het is onzin. Ga naar buiten, dan weet je dat het nog veel erger kan.
Ook alquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Werk.
Misschien, met onmeunig veel mazzel moet ik die kant op, dan kom ik wel even snel langsgewaaid, maar reken er maar niet op.
Iets met een gasfles ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-alkmaardermeer.html
WTF
Dat is hier redelijk dichtbij
Noem je mij nu gastje?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
geen gangster taal gastje... straattaal die 15-jarigen en (marokkanen) gebruiken
Goed mamsquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Jullie mannen zijn vandaag wel echt pussies, helden van de dag zijn heloef en watertornado. Een deel van de mannen moet zich serieus wat minder van fok aantrekken, het is fok, het is internet, het is onzin. Ga naar buiten, dan weet je dat het nog veel erger kan.
Ik weet 't niet, je leek me wel zo'n pro-jurk/rok meisje, behalve bij paardrijden dan..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Waarom zou ik dat niet doen?
.
Anders geen centjes. En ik vind 's weekends werken meestal wel leuk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook al. Wat is dat toch met dat werk
.
Het gaat over jullie mannen dus ik voel mij aangesprokenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
ok moeder theresaquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben ook een jurk/rokken meisje. Maar een broek is ook fijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, je leek me wel zo'n pro-jurk/rok meisje, behalve bij paardrijden dan..
Onze Radio 49 Mamaquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik snap het wel, hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders geen centjes. En ik vind 's weekends werken meestal wel leuk.
Ik hoor nog steeds Deep Purplequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoor jij die klote helicopter ook?
nee die van de quote... hahaquote:
hahahah... toch weer billy joel he?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoor jij die klote helicopter ook?
Jij niet, jij bent ook een heldquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
Het gaat over jullie mannen dus ik voel mij aangesproken
Waar gaat het over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |