Dat komt omdat jurkquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In je jurk op de BBQ was er anders niets van te zien..
heb ik niet en ik ken het ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen eens Tokyo Ghetto Pussy.
Net als HHC (uurtje) gehad he?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen eens Tokyo Ghetto Pussy.
Jij komt echt uit het Oosten van het land he.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat jurk. Ik was van plan een broek aan te trekken zaterdag
.
Fittie? Ganster taal?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mensen die meteen op t puntje van zn stoel zitten als dr keer een fittie is
Waarom kom je niet?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Een andere keer wel weer.
Ik ben voorlopig nog niet van fok af, denk ik.
Ik dacht dat jij niet aan broeken deed?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat jurk. Ik was van plan een broek aan te trekken zaterdag
.
Ik bezig dat soort woorden echt niet... Oosten van het land of niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij komt echt uit het Oosten van het land he.
Dat zei Faye ook toen ze de bus instapte: Ik weet niet hoe het hier werkt, ik kom uit het oosten.
Tuurlijk welquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet aan broeken deed?
geen gangster taal gastje... straattaal die 15-jarigen en (marokkanen) gebruikenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fittie? Ganster taal?
Ben ik de enige die dit... lachwekkend vindt?.
Volgens mij is t in vorig topic al uitgebreid besproken, laten we hier niet verder doorgaanquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef mr-green het volgende:
[..]ik vraag alleen wat er aan de hand is omdat ik binnenkom en er allemaal dingen worden gezegd
Werk.quote:
het is ook lachwekkend echter voor mensen uit de Randstad is het al zo normaal dat het al normaal klinktquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fittie? Ganster taal?
Ben ik de enige die dit... lachwekkend vindt?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |