Sommige mannen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
Het gaat over jullie mannen dus ik voel mij aangesproken
Waar gaat het over?
Dat blijkt!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij weet niet dat we stiekem elkaar helemaal kapotneuken
uiteraardquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:54 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
hahahah... toch weer billy joel he?
mijn dag is weer goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij niet, jij bent ook een held
Ik wilde dat graagquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:54 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
hahahah... toch weer billy joel he?
Ik vind 't wel jammerquote:
Dat zal niet Man at work zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Zo dat was Azie
We gaan zo een pleuriseind vliegen, helemaal naar Durban
Waar?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Zo dat was Azie
Dat is heul niet van mij!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't wel jammer. Snel maar een keer een Fok-minimeet organiseren op dat jacht van je
.
ik denk het welquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef ValHallen het volgende:
Ben ik dan serieus de enige die Billy Joel kut vind?
En Australië dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Zo dat was Azie
ik ben bang van welquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef ValHallen het volgende:
Haterquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef ValHallen het volgende:
Detailsquote:
mss wel... Ik vind Billy echt wel goed, maar vooral de oude nummers van 52nd street enzo... "this is my life" oa.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef ValHallen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |