as woensdag. Maar ik neem taxi naar Rdam Centraal en dan trein naar Schipholquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Volgensmij is een taxi Rotterdam - Schiphol nog best duur..
Dat hoor jij dan weer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen is de slaggitarist niet helemaal maatvast helaas
Mwoahquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
Tiny Dancer is een van de mooiste nummers ooit!
Dat is inderdaad de goedkooptste optie.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
as woensdag. Maar ik neem taxi naar Rdam Centraal en dan trein naar Schiphol
Leugens ik hou niet alleen van kutmuziek.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Deze expert van kutmuziek weet het.
Dan gewoon RTC bellenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
as woensdag. Maar ik neem taxi naar Rdam Centraal en dan trein naar Schiphol
Hmpf, daar heb ik ze niet goed genoeg voor geïnspecteerd. Waar is dat "patent leather" tegenwoordig van gemaakt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga ze fixen met nagellak, dat moet wel lukken toch?
Weet ik tochquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens ik hou niet alleen van kutmuziek.
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmpf, daar heb ik ze niet goed genoeg voor geïnspecteerd. Waar is dat "patent leather" tegenwoordig van gemaakt?
Kusje op je bolletje.quote:
Heb je plannen voor morgen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
Zal ik gaan slapen... Of zal ik niet gaan slapen...
[..]
Waar gaat dit over?
Ga mee slapen, lekker knusquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
Zal ik gaan slapen... Of zal ik niet gaan slapen...
[..]
Waar gaat dit over?
quote:
Heel veel. Maar niks waar ik perse vroeg voor op moet staan.quote:
Er zijn geen geschikte vrouwen die ik ken.quote:
Dan zou ik nog een uurtje naar Symp blijven luisteren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel veel. Maar niks waar ik perse vroeg voor op moet staan.
Ik heb geen patent leather, dus geen ideequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmpf, daar heb ik ze niet goed genoeg voor geïnspecteerd. Waar is dat "patent leather" tegenwoordig van gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |