quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:
Overigens zing ik wel vaker mee met kutmuziek als ik in de kroeg sta
Nee toch? De Billy versie gaat langzamer volgens mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik hoorde Billy's zoetgevooisde stem!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Pff, ik werk maar 150km verderop.
rtc is wel een redelijk naam volgens mij.
Inderdaad Westlife is meer up tempo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee toch? De Billy versie gaat langzamer volgens mij.
Dan moet ik 'm eerst van beneden ophalen, dan van de CD rippen en zippy'en. Geen zin inquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
uploaden op zippy en sharen meet ons.
Rotterdam airport?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef mr-green het volgende:
[..]ok
Ik moet namelijk een taxi reserveren voor 03.30. Moet een vliegtuig halen.
Deze expert van kutmuziek weet het.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad Westlife is meer up tempo.
Morgen mag ook.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet ik 'm eerst van beneden ophalen, dan van de CD rippen en zippy'en. Geen zin in.
Ik zing vrij weinig in de kroeg, ben meestal te druk bezig met bier naar binnen kappenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:
Overigens zing ik wel vaker mee met kutmuziek als ik in de kroeg sta
Enschede ook niet, maar daar komt ook geen liedje overquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
EN een titel die eerder op de avond gepost werd komt hierna inderdaad.
Johannesburg mag ook niet ontbreken
eenschquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef WickedTunes het volgende:
Kijk, dat vind ik nu echt niet te pruimen: Elton John, alleen nummers als Nikita en Sun goes down on me kunnen erme door
Dat is goed. Als ik eraan denk. Drukke dag morgen. Als ik me aan mijn schema houdquote:
Niet alleen in de kroeg toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik zing vrij weinig in de kroeg, ben meestal te druk bezig met bier naar binnen kappen
Als ik het was die m draaide had ik de pitch wat omhoog gegooid hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad Westlife is meer up tempo.
Wanneer ga je? Volgensmij is een taxi Rotterdam - Schiphol nog best duur..quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef mr-green het volgende:
[..]ok
Ik moet namelijk een taxi reserveren voor 03.30. Moet een vliegtuig halen.
Oh zo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nee taxi naar Rdam CS en dan trein naar Schiphol
alleen is de slaggitarist niet helemaal maatvast helaasquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:02 schreef Karzai het volgende:
Vaag nummer dit beetje panfluit en reggae beat. slaat echt nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |