Weinig vrouwen in t topic iddquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn geen geschikte vrouwen die ik ken.
je bedoelt beschikbarequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn geen geschikte vrouwen die ik ken.
Goed ideequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een uurtje naar Symp blijven luisteren.
En gezellig in het topic meeposten.
Madness.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
En na een pleuriseind vliegen gaan we nu een pleuriseind varen
Helemaal naar Cairo
The Cure?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
En na een pleuriseind vliegen gaan we nu een pleuriseind varen
Helemaal naar Cairo
Mijn nieuwe schoenen, prachtige hakken, tot ik ging rennen en de voorkant eraf schaafde, inclusief mijn knieënquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
Zal ik gaan slapen... Of zal ik niet gaan slapen...
[..]
Waar gaat dit over?
Nou ja, zo heet het als het zo glimmend is. Maar het zal wel iets van polyurethaan zijn of PVC. Maar ik ben benieuwd hoe het wordt!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb geen patent leather, dus geen idee
Wat is er met je leer aan de hand dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb geen patent leather, dus geen idee
Desnoods neem je de cd mee zaterdag.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is goed. Als ik eraan denk. Drukke dag morgen. Als ik me aan mijn schema houd.
Hmmm... Welk materiaal? Mate van beschadiging?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn nieuwe schoenen, prachtige hakken, tot ik ging rennen en de voorkant eraf schaafde, inclusief mijn knieën
Ja geschikt dus beschikbaar.quote:
Alsof ik geschikt zou zijn, ik ben heel blij dat naatje niet ziet dat ik een ramp op pootjes benquote:
Oh ja, dat kan ook nogquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Desnoods neem je de cd mee zaterdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |