En ik ben een ramp op pootjesquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof Faye geschikt is man.
Dan had moeten gaan werken om het kunnen bekostigen.
Hansquote:
Karzaiquote:
Truste Samzzjequote:
Thanks man, draai ze nog ffquote:
Dag nieuwequote:
Fantaquote:
Heloefquote:
Fayequote:
Een beetje in de buurt als al weer te veel gevraagd?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij hebt veel over voor de vrouwtjes zeg
Nou, echt hequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij hebt veel over voor de vrouwtjes zeg
Ja een lief rampje op pootjes dus dat had niks uitgemaakt.quote:
Dan is het goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee rippen. Ik verbeterde me zelf.
Je vergeet er eentje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Het volgende nummer
Ik weet zeker dat ik de enige ben die het kan waarderen. Ze is de beste zangeres die Israel ooit gehad heeft. Helaas is ze veel te jong gestorven doordat haar man meer buiten de deur neukte dan thuis, en haar Aids heeft gegeven als relatiegeschenk
Het gaar over Jerusalem
fantastische typo +100quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee rippen. Ik verbeterde me zelf.
Je bedoelt dat Nazareth en Bethlehem toch wel wat kilometertjes uit elkaar liggen?quote:
Als het het nummer is wat ik denk dat je bedoelt, ken ik het ook. En weet het mij ook te raken.quote:
Heb ik een vriendin kan ik haar maar 1x per week zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |