64 kbps lijkt me anders knap waardeloosquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:38 schreef WSquater het volgende:
Daarnaast heb je wel een limiet, maar je internettoegang wordt niet ontzegd en je hoeft ook niet extra te betalen. Snelheid wordt omlaag gebracht, maar daar valt mee te leven.
Ik vind, als het 'm is, het een stap terug. Want hij lijkt dan nog 't meest op de eerste iPhone.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:01 schreef tinoburg het volgende:
was dit over de 5 al gepost?
http://gizmodo.com/582657(...)e-iphone-5/gallery/1
Hij is wel bizar dun.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik vind, als het 'm is, het een stap terug. Want hij lijkt dan nog 't meest op de eerste iPhone.
JA DAT HEEFT APPLE NATUURLIJK GEKOCHT VAN DIE 60 MILJARD DIE ZE OP DE BANK HEBBEN!11 :quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef Merkie het volgende:
Designed by Apollo in California.... Waarom nemen we dit serieus?
Je mot wat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef Merkie het volgende:
Designed by Apollo in California.... Waarom nemen we dit serieus?
Probeer de app 'Download Monitor' (is gratis)quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:43 schreef JDude het volgende:
Overigens zou het al schelen als ik enig idee had hoeveel data ik eigenlijk per maand verstook.
Ik was in België en Duitsland in 1 dag, en kon een dagpas voor 5 piek bestellen met 100 MB. Wel netjes jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:38 schreef WSquater het volgende:
T-Mobile doet het prima. Prijzen stijgen wel wat, maar niet zo belachelijk als bij Vodafone en KPN. Daarnaast heb je wel een limiet, maar je internettoegang wordt niet ontzegd en je hoeft ook niet extra te betalen. Snelheid wordt omlaag gebracht, maar daar valt mee te leven.
De iSmart abonnementen (waarmee je waarschijnlijk een iPhone gebruikt), hebben trouwens nog steeds bellen per seconde.
Oh, en nog wat (ik weet niet of dit al zo was). Je kan een 'weekpas' aanvragen voor 15 euro. Dan heb je 7 dagen lang onbeperkt internet in het buitenland (ZONE 1, dus zoiezo alle EU-landen).
Voor 15 euro onbeperkt internet in het buitenland (7 dagen lang), vind ik wel netjes.
Dat voortaan maar via Wifi doen hè? Ik heb aan 200 MB wel genoeg, ik gebruik toch eigenlijk alleen maar Twitter, Facebook en Maps via 3G (als ik al bereik heb met T-Mobilequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef Skv het volgende:
500 Mb datalimiet. Vijf YouTube filmpjes, een tiental plaatjes en drie apps en je bent over je limiet heen. Laat staan het uploaden van een gilmpje naar youtube of het on-the-go deldn van je foto's op picasa of drop ox. Waardeloos.
Ik wil gewoon onbeperkt houden.
Ik ben veel en vaak onderweg, daar is geen wifi.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat voortaan maar via Wifi doen hè? Ik heb aan 200 MB wel genoeg, ik gebruik toch eigenlijk alleen maar Twitter, Facebook en Maps via 3G (als ik al bereik heb met T-Mobile).
Als ie dunner wordt en een edge-to-edge beeldscherm heeft, topquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:01 schreef tinoburg het volgende:
was dit over de 5 al gepost?
http://gizmodo.com/582657(...)e-iphone-5/gallery/1
Omdat het een namaak iPhone is die op geen bestaande iPhone lijktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:29 schreef Merkie het volgende:
Ik snap echt niet waarom een namaak iPhone uit China opeens nieuws is.
Die zijn er wel meer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Omdat het een namaak iPhone is die op geen bestaande iPhone lijkt
Of een Meizu-logoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:43 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Klopt, maar die hebben een Samsung logo op de voorkant
Neuh. Laat die paupers lekker een Android kopen. Als er iets is dat Apple niet moet doen, is het bezuinigen op kwaliteit om maar qua prijs mee te kunnen komen met goedkopere toestellen. Als mensen geen iPhone 5 kunnen betalen, nemen ze maar een iPhone 4. Nog steeds een uiterst goede telefoon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:42 schreef Merkie het volgende:
Apple moet echt met een goedkope iPhone kopen. Zoveel mensen die een Android-toestel hebben omdat de de iPhone te duur is (poor man's iPhone). Breng een goedkope iPhone uit en met een beetje mazzel breng je Android echt een hele gevoelige klap toe.
Misschien is FD e-paper wat voor je.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Iemand hier die nog een goede nieuws applicatie kent? Ik vind die NU app maar niks en ik wil vooral binnen-, buitenlands en financieel nieuws lezen.
Ik zag de NRC app, die is helemaal niet duur en moet zeggen dat ik het NRC erg fijn vindt om te lezen maar ik zag in de screenshots een soort supergrote pdf krant? Dat lijkt me ook niet echt user-friendly.
Voor mobiel surfen kan je gebruik maken van Opera Mini ipv Safari, die comprimeert de webpagina's op de eigen server.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:02 schreef Palomar het volgende:
Ik heb een 3GS en tijdelijk (totdat mn nieuwe abo ingaat) een prepaid abo van simyo. Ik wil wel internet blijven gebruiken, maar ook een beetje op het dataverkeer letten, omdat mij dat nu geld kost per kilobyte. Heeft iemand tips voor instellingen om het dataverkeer zoveel mogelijk te beperken, maar om wel gewoon gebruik te kunnen blijven maken van 3G? Ik wil dus ook nog steeds mailnotificaties (data geheel uitzetten is dus niet een optie).
Ik heb zelf al de mailchecks op 30 minuten gezet ipv. 15 minuten en ingesteld dat afbeeldingen in mails niet opgehaald moeten worden. Verder de statistics gereset, zodat ik het dataverbruik in de gaten kan houden. Hebben jullie nog andere tips?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:42 schreef Merkie het volgende:
Apple moet echt met een goedkope iPhone kopen. Zoveel mensen die een Android-toestel hebben omdat de de iPhone te duur is (poor man's iPhone). Breng een goedkope iPhone uit en met een beetje mazzel breng je Android echt een hele gevoelige klap toe.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Neuh. Laat die paupers lekker een Android kopen. Als er iets is dat Apple niet moet doen, is het bezuinigen op kwaliteit om maar qua prijs mee te kunnen komen met goedkopere toestellen. Als mensen geen iPhone 5 kunnen betalen, nemen ze maar een iPhone 4. Nog steeds een uiterst goede telefoon.
Nee, arm zijn is (per definitie) pauper.quote:
Weer iemand die het totaal niet snaptquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:26 schreef blup het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer bevestiging dat het om de image gaat als 'dure telefoon'
"Hey guys, kijk mij, ik kan een iphone betalen"!!
DAT is pas pauper!
Voor je apps kun je, als je bij iTunes bent ingelogd, kiezen voor "aankopen overzetten".quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:03 schreef Saninl het volgende:
Ik heb een nieuwe Macbook, hoe kan ik het beste zo schoon mogelijk de iPhone synchroniseren met mijn nieuwe Macbook?
Als ik hem "gewoon" aansluit, dan kan ik de Apps/Muziek niet synchroniseren omdat ik dan de waarschuwing krijg dat alle apps en muziek die niet op de nieuwe Mac staan verwijderd worden?!
Dank!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor je apps kun je, als je bij iTunes bent ingelogd, kiezen voor "aankopen overzetten".
Voor je muziek kun je Pod to Mac gebruiken, die synchroniseert alle muziek van je iPhone direct naar je iTunes-library. Senuti doet hetzelfde
Daarvoor kun je de optie "maak reservekopie" aanklikkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef Saninl het volgende:
Dank!
De rest wordt automatisch overgezet? (zoals contacten en temp. files van spellen ouzo?)
Pauper.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:26 schreef blup het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAT is pas pauper!
Daar zat ik ook aan te denken, maar een vriend van mij heeft precies dezelfde case, en die heeft er geen last van. Terwijl hij juist degene is die zijn telefoon nog wel eens wil laten vallen..quote:
Jij faalt best wel keihard in begrijpend lezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:26 schreef blup het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAT is pas pauper!
AD app. Lijkt net op een krant voor me. Hoef niets andersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Iemand hier die nog een goede nieuws applicatie kent? Ik vind die NU app maar niks en ik wil vooral binnen-, buitenlands en financieel nieuws lezen.
Ik zag de NRC app, die is helemaal niet duur en moet zeggen dat ik het NRC erg fijn vindt om te lezen maar ik zag in de screenshots een soort supergrote pdf krant? Dat lijkt me ook niet echt user-friendly.
Staat die niet tussen je purchases dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik had een tijd geleden een app die tijdelijk gratis was en daar kon je d.m.v. De hoeken in je kamer te meten de inhoud berekenen etc. Met blauwe lijnen. Iemand enig idee hoe deze app heet?
Je hebt er niks aan, maar volgens mij stond er in de elsevier pas iets over. 1-4 weken geledenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik had een tijd geleden een app die tijdelijk gratis was en daar kon je d.m.v. De hoeken in je kamer te meten de inhoud berekenen etc. Met blauwe lijnen. Iemand enig idee hoe deze app heet?
Vind je?quote:
Meningen verschillen heel sterk wat deze backplate betreft. Sommige vrienden van mij vinden het erg lelijk, terwijl anderen hem inmiddels ook besteld hebben. Ik vind het persoonlijk wel wat hebben. En het geeft een lekker futuristische uitstraling aangezien de achterkant nu licht geeftquote:
Oké, dat is wel tof.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
En het geeft een lekker futuristische uitstraling aangezien de achterkant nu licht geeft
Daar was ik inderdaad bang voor. Ik had ook gelezen dat sommige goedkopere versies van de backplate problemen hadden met de flits, maar deze heeft het niet. Ik heb het net even getest op een glas:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:45 schreef Skv het volgende:
Verneuken je foto's met flits er niet enorm door?
Duurt te langquote:
Installeer de iOS 5 betaquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:12 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Duurt te lang. Niemand met een dergelijke tweak bekend?
Kan dat zonder er voor te betalen?quote:
Ik haat dit soort posts, damnquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:14 schreef alexmeijer het volgende:
HE! WAAR BLIJFT MIJN IPHONE 5?!?!?!?!
The Phone House sowieso.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Weten jullie toevallig of er vandaag de dag in de winkels een beetje voorraad is qua iPhone 4? Ik kan mijn abonnement wel via de website verlengen maar als ik morgen even langs de T-Mobile shop loop en ze hebben hem daar vind ik het chiller.
Ik heb een jailbreak tweak gevonden genaamd Mail Enhancer en die doet wat ik wil (push bericht bij nieuwe mail zonder app) maar de tweak werkt niet helemaal goed bij mij, iemand een alternatief?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:44 schreef Baghdaddy het volgende:
Weet er iemand een jailbreak tweak waarmee ik een push notificatie krijg bij nieuwe mails? Wil er liever geen app voor gebruiken zoals nu.
Update: Hij doet het. Dus voor iedereen die push notificaties wil voor zijn mail zonder tussenkomst van een applicatie kan Mail Enhancer gebruiken te vinden op Cydiaquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb een jailbreak tweak gevonden genaamd Mail Enhancer en die doet wat ik wil (push bericht bij nieuwe mail zonder app) maar de tweak werkt niet helemaal goed bij mij, iemand een alternatief?
Hou je de 3G(S) er naast idd, dan is het alsof je 10 jaar terug gaat in de tijdquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Tering wat een helder scherm vergeleken bij de 3Gs.
Man bij de winkel vertelde me wel dat omdat er toch niet meer zoveel gesmst wordt () T-Mobile de i-300 abonnementen niet meer aanbied met 300 minuten én 300 berichten maar OF. Wist ik niks van maar ik vind het wel best.
Scheelt 50 procent, je hebt dus en i150 voor de prijs van een i300.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Tering wat een helder scherm vergeleken bij de 3Gs.
Man bij de winkel vertelde me wel dat omdat er toch niet meer zoveel gesmst wordt () T-Mobile de i-300 abonnementen niet meer aanbied met 300 minuten én 300 berichten maar OF. Wist ik niks van maar ik vind het wel best.
Slaat inderdaad nergens op. Doe gewoon normale abo's met internetbundels die je zelf kan kiezen. Dan neem ik 150 minuten + 700 MB ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Retina display ftw idd, desktop schermen van Apple zijn ook erg OK.
Reis naar Madrid en Jaén met de iphone gemaakt, god wat ben ik blij met dat ding. E-ticket terug erop gezet, belangrijkste nieuws meepakken, mail en foto's met het thuisfront delen, snel een bestelling plaatsen waar nodig, dat soort dingen. Alle hotels en hostels hebben immers wi-fi, alleen vliegvelden zijn kut want 5 euro per half uur!
Roaming doe ik per definitie niet aan.
Overigens vind ik het grappig dat telco's janken dat mensen minder bellen en sms'en, maar intussen wel abo's afsluiten met een x-aantal minuten en/of sms berichten, en met de nieuwe vorm de vrije/hoge download (op T-mobile na) koppelen aan een belachelijk aantal minuten en/of berichten wat je volgens die logica dus niet opmaakt.
T-mobile laat je net wat meer keus.
Deze bug heb ik ook. Ik dacht dat dit kwam door de Photoalbums+ app.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:04 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb soms last dat mijn filmrol onder de grijze balk met albums staat. Hoe kan ik dat verhelpen en waar komt dat door?
De app afsluiten en daarna opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:04 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb soms last dat mijn filmrol onder de grijze balk met albums staat. Hoe kan ik dat verhelpen en waar komt dat door?
Had het probleem ook af en toe. Heb geen jailbreak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:57 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Deze bug heb ik ook. Ik dacht dat dit kwam door de Photoalbums+ app.
Heb jij jailbreak en daarna mss ook deze app geinstalleerd?
BTW, reboot helpt bij mij wanneer dit gebeurt. Je kan evt een soft reset proberen.
Dit werkte bij mij vaak niet. Telefoon uitzetten wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De app afsluiten en daarna opnieuw opstarten.
Tja. Maar ik maak een i150 ook niet op plus dat internet verhoogd wordt van 2MBit naar 7MBit en ik gewoon onbeperkt internet heb.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Scheelt 50 procent, je hebt dus en i150 voor de prijs van een i300.
Onbeperkt als in "na 1000 MB teruggezet worden naar 64 kbps"? Dat is net zoiets als een auto huren met onbeperkte kilometers, waar je na de eerste tank brandstof nog maar stapvoets in mag rijden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Tja. Maar ik maak een i150 ook niet op plus dat internet verhoogd wordt van 2MBit naar 7MBit en ik gewoon onbeperkt internet heb.
Jup.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:52 schreef JDude het volgende:
Oh nee, wacht, de oude abonnementen bestaan natuurlijk nog. Goed geregeld.
Volgens mij is je orderdatum de basis voor de verlengingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:52 schreef JDude het volgende:
Oh nee, wacht, de oude abonnementen bestaan natuurlijk nog. Goed geregeld.
Ik mag één dag voor de nieuwe abonnementen ingaan verlengen. Dat ga ik dus maar niet doen, zul je altijd zien dat het "per ongeluk" een dag langer duurt bij T-mobile en ik aan die nieuwe crap vastzit. M'n 3GS doet het verder ook nog prima.
ben ik langsgeweest! daar staat de 6G alleen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:45 schreef JDude het volgende:
Probeer de dichtstbijzijnde Mediamarkt/Saturn.
Dito hier, nog anderhalf jaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tja. Maar ik maak een i150 ook niet op plus dat internet verhoogd wordt van 2MBit naar 7MBit en ik gewoon onbeperkt internet heb.
Aangeklikt dat hij muziek moet syncen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:08 schreef tinoburg het volgende:
iemand een idee?
nieuwe pc gekocht.itunes geinstalleerd en mn iPhone aangehangen, toen in de store een cd gekocht, staat in mijn bibliotheek op de nieuwe pc. maar als ik synchroniseer, zet ie niet die nieuwe cd op mn iPhone!~vergeet ik iets?
heb al geprobeerd om em dan vanuit de bibliotheek te verslepen naar mijn iPhone, maar dat wil die niet. help??
Dan zet je toch eerst de muziek van je iPhone over na je computer? Simpel zat met mediamonkey, senuti, sharepod of een van de vele andere programma's.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef tinoburg het volgende:
ja maar dan wil die heel mn iphone wissen en de inhoud van mijn nieuwe bibliotheek(=nieuwe pc) eropzetten. dan ben ik dus alles kwijt, behalve dat ene album wat nu in mn bibliotheek staat.
Dit, anders raakt mijn iPhone echt in de knel ivm een bibliotheek die er minstens 4 nodig heeft om te kunnen passen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kun je niet beter gewoon 'muziek en video's handmatig beheren' aanvinken en het album naar je iPhone slepen?
Veel makkelijker
Telfort 1gb voor 11,- (3.6mbps)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:37 schreef Skv het volgende:
Zijn er hier mensen met een sim-only abonnement met onbeperkte data? Zo ja, wat betalen jullie hiervoor en hoeveel minuten/sms heb je hierbij?
Werd namelijk net door T-Mobile opgebeld dat ik mijn contract mag ontbinden (en iPhone 4 afkopen voor 160 Euro) óf de komende 6 maanden 20% korting krijg, vanwege mijn waardeloze bereik thuis.
Iemand tips?
Of naar de hema voor zo'n micro USB ding, doet hetzelfde.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:34 schreef Orbis het volgende:
Mijn adapter is ermee gekapt. De iPhone laadt alleen nog maar op aan de PC, niet meer aan het stopcontact. Kan ik hiermee gewoon naar een Apple dealer gaan en een nieuwe stekker halen?
Mijn 3Gs homeknop heeft het 2 jaar prima gedaan en doet het nog steeds prima.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Das wel hetgeen waar ik me het meest zorgen om maak...
Het is echter samen met de knop bovenop wel het kwetsbaarste onderdeel geloof ik, waarzonder je fucked bent.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn 3Gs homeknop heeft het 2 jaar prima gedaan en doet het nog steeds prima.
Hey dat is toevallig. Die van mij had ook dat probleem. Ik heb hem dinsdag op laten sturen via de Vodafone winkel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:43 schreef Baghdaddy het volgende:
Mijn home-knop werkt niet meer honderd procent goed.. arghh.
Mijne heeft ook wel is mindere momenten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:43 schreef Baghdaddy het volgende:
Mijn home-knop werkt niet meer honderd procent goed.. arghh.
Wat voor ding precies? Dan fiets ik daar morgen eens langs. Hebben ze daar stekker-naar-USB blokken, ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of naar de hema voor zo'n micro USB ding, doet hetzelfde.
Nu nog een standaard micro-USB aansluiting op het volgende model met behoud van de ipod aansluiting voor de cradles en luidsprekers. (knuppel in het hok: al was alleen zo'n micro-usb mooier geweest ipv zo'n breed gapend gat)
Mijne dus ook, soms best ergerlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijne heeft ook wel is mindere momenten.
Precies dat volgens mijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:18 schreef Orbis het volgende:
[..]
Wat voor ding precies? Dan fiets ik daar morgen eens langs. Hebben ze daar stekker-naar-USB blokken, ofzo?
Mja, maar ik ben een nachtoplader, dan staat mijn PC uit. En op vakantie heb ik ook geen computer bij me.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies dat volgens mij. Maar je kan toch ook gewoon via je computer/laptop opladen.
Ik heb enkele maanden terug een iPhone 4 bij T-Mobile genomen, daarvoor had ik een iPhone 3G met Vodafone. Waar ik gewend was overal minimaal 3G te hebben en vaak nog bijna helemaal vol ook, was het wel opeens erg veel 2G met T-Mobile en in mijn woonwijk zelfs helemaal niet (randstad).quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:14 schreef jovink het volgende:
Heeft iemand recent een T- Mobile abbo afgesloten? Zit al tig jaar bij Vodafone, maar icm een Iphone scheelt dit nog al, nu is mijn vraag gezien de recente ontwikkelingen, is het internet ook echt onbeperkt zoals hieronder geopperd? Kan er verder niks over vinden op de T-Mobile site.
Bestel nu en je ontvangt 3 maanden lang 100% korting
Supersnel en onbeperkt internet tot 7.2 Mbps
Exclusieve diensten voor je iPhone zoals Visual Voicemail, Hotspot en gratis navigatie
Betalen per seconde
Voeg een Sms voordeelbundel afhankelijk van je Sms behoefte
+1.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:35 schreef Godtje het volgende:
t-mobile en ga weg zodra ik kan. Bagger bereik.
Dan maar meer betalen
+1quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:35 schreef Godtje het volgende:
Dan maar meer betalen
Jawel hoor. Nooit problemen hier.quote:
ja, je krijgt een popup melding bij een bericht (anders was het best waardeloos)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:36 schreef Rammstino het volgende:
Korte vraag wat ik nog niet helemaal begrijp aan mijn nieuwe iPhone: Werken de push notivicaties wanneer de applicatie niet actief is. Dus: Ontvang ik whatsapp berichten als ik whats app uit heb staan?
Top. Ja inderdaad! Maar dat betekend dat inactieve applicaties ook stiekem actief zijn?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:38 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
ja, je krijgt een popup melding bij een bericht (anders was het best waardeloos)
quote:De nieuwste versie van de iPhone wordt op 7 september gepresenteerd. Dat meldt de Japanse technologiesite Kodawarisan op basis van anonieme bronnen. In het verleden wist de site al correct de lanceerdatum van nieuwe Macs te melden.
De iPhone 5 wordt volgens hardnekkige geruchten een stuk dunner en lichter dan het huidige model. Ook zal de achterkant weer gebold zijn, in plaats van de rechte glasplaat die de achterkant van de iPhone 4 siert.
Normaal gesproken lanceert Apple elk jaar in juni een nieuwe smartphone, maar dit jaar meldde het bedrijf niets over een opvolger van de vierde telefoon.
Tijdens het evenement zal het bedrijf ook zijn nieuwe iPods tonen. Dat is niet echt een verrassing, aangezien Apple vrijwel elk jaar begin september een nieuwe serie muziekspelers op de markt brengt. Over de iPods is echter nog weinig bekend.
"Stiekem" wel ja, anders zou het niet werken. Zulke applicaties starten pas op na het ontvangen van een push melding. Dus erg nadelig voor je batterij is het niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:42 schreef Rammstino het volgende:
[..]
Top. Ja inderdaad! Maar dat betekend dat inactieve applicaties ook stiekem actief zijn?
Hoeveelste is dit al?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:45 schreef automatic_ het volgende:
'Nieuwe iPhone op 7 september'
[..]
denk hetquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:42 schreef Rammstino het volgende:
[..]
Top. Ja inderdaad! Maar dat betekend dat inactieve applicaties ook stiekem actief zijn?
Met baggerbereik kun je altijd weg bij T-mobile. Ik belde dat mijn bereik slecht was en in mijn eigen huis ik soms geen bereik had. Ik kon mijn 2 jarig contract inleveren en mijn iPhone terug sturen en ik krijg mijn bijbetaalde geld terug.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:35 schreef Godtje het volgende:
Dan maar meer betalen
bij Telfort heb je 4 maanden gratis en NOG beter bereikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:42 schreef jovink het volgende:
Dus als ik de reacties zo peil kan ik beter voor Vodafone gaan zonder de 3 maanden korting dan voor T mobile met?
Ik heb in Arnhem beter bereik met T-mobile dan met Vodafone, dus het is erg afhankelijk waar je je bevindt. Vraag anders eens wat vrienden/familie hoe het bereik van hun is bij jou thuis, op school of andere belangrijke plekken waar je komt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:42 schreef jovink het volgende:
Dus als ik de reacties zo peil kan ik beter voor Vodafone gaan zonder de 3 maanden korting dan voor T mobile met?
Voeg haarlem ook maar aan de lijst van bagger bereik met tmobile toe.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:56 schreef Baghdaddy het volgende:
In Utrecht, Amsterdam en Almere heb ik betere ervaringen met Telfort dan nu met T-Mobile helaas.
Idem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met baggerbereik kun je altijd weg bij T-mobile. Ik belde dat mijn bereik slecht was en in mijn eigen huis ik soms geen bereik had. Ik kon mijn 2 jarig contract inleveren en mijn iPhone terug sturen en ik krijg mijn bijbetaalde geld terug.
Nja wanneer het rustig is doet die het perfect.. bijv. op een zaterdag heb je snel internet in amsterdamquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voeg haarlem ook maar aan de lijst van bagger bereik met tmobile toe.
Schande trouwens dat ze niet eens Amsterdam fatsoenlijk kunnen voorzien.
Sloterdijk valt wel mee, Amstelveen was drama en in de buurt van de Arena ook
Ik heb hier met t-mobile eigenlijk overal goed bereik. Thuis binnen geen 3g, verder eigenlijk overal wel, zelfs op het werk in de grote hallen ed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:02 schreef braddofiel het volgende:
Ik vraag me af of er uberhaupt mensen bestaan die wel goed bereik hebben met T-Mobile.
Alhoewel, ik was een keer naar het strand van Wijk Aan Zee, en daar had je met Vodafone amper iets (en geen 3G), en met T-Mobile 5 streepjes 3G.
Dat was de omgekeerde wereld.
Geen: http://www.bgr.com/2011/0(...)-happen-october-7th/quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
7 september dus de iPhone 5. In welke landen zal hij dan die dag uitkomen?
Ja, gewoon je nummer laten vrijgeven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:44 schreef Irakeesje het volgende:
Kan je dan nog wel je nummer behouden als je je abo direct stopt bij T-Mobile en zo ja, hoe?
oke! en ik kan dus gewoon naar de tmobile, klacht indienen en mijn contract laten ontbinden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:09 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ja, gewoon je nummer laten vrijgeven.
Moet wel gegrond zijn natuurlijk. Ze kijken na of je thuis (of op je werk) bereik hebt.. Maar ik had pas 1 week m'n contract toen ik de eerste klacht indiende, dus weet niet of het ook zo makkelijk gaat als je al lang klant bent.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:25 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
oke! en ik kan dus gewoon naar de tmobile, klacht indienen en mijn contract laten ontbinden?
ik kreeg ooit een sms van tmobile met een app waar ik mijn signaal mee kon testen, dat was thuis overal slecht. ben ondertussen wel 6 maanden klant, ik wist niet dat je kon ontbinden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:27 schreef LeNick het volgende:
[..]
Moet wel gegrond zijn natuurlijk. Ze kijken na of je thuis (of op je werk) bereik hebt.. Maar ik had pas 1 week m'n contract toen ik de eerste klacht indiende, dus weet niet of het ook zo makkelijk gaat als je al lang klant bent.
Zo makkelijk gaat dat niet. En dat testen doen ze niet met een app maar dat meten ze zelf.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:25 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
oke! en ik kan dus gewoon naar de tmobile, klacht indienen en mijn contract laten ontbinden?
oke bedankt! ik ga maar eens langs.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet. En dat testen doen ze niet met een app maar dat meten ze zelf.
Zelfde hier in Rotterdam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben prima tevreden met T-Mobile hier in het noorden. Vrijwel nooit last.
Vorig jaar een paar keer wat minder gehad, dit aangegeven en T-Mobile heeft daarop snel gereageerd en uitleg gegeven.
Navigon.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef ScarFace- het volgende:
Iemand ervaring met de iPhone als fiets-gps gebruiken?
Ja je hebt een waterdichte mount ed nodig, maar verder? Is de standaard Google Maps functie goed genoeg hiervoor(lijkt me wel) of is een "dure" app nodig.
En hoe zit het met de batterijduur(en data verbruik /sad)
Thx
Ik ben al meer dan 4 jaar klant bij T-Mobile en had dan wel een gegronde reden (in huis, omgeving en op werk slecht bereik) en de boel werd zonder problemen ontbondenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:27 schreef LeNick het volgende:
[..]
Moet wel gegrond zijn natuurlijk. Ze kijken na of je thuis (of op je werk) bereik hebt.. Maar ik had pas 1 week m'n contract toen ik de eerste klacht indiende, dus weet niet of het ook zo makkelijk gaat als je al lang klant bent.
Afgelopen zaterdag heb ik een dagje hartje Amsterdam gedaan, van de 9 uur dat ik er was heb ik 4,5 uur geen tot slecht bereik gehadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
T-Mobile blijkt ook gewoon goed te werken in de Randstad. De klachten gaan voornamelijk over de gebieden daarbuiten.
Ik ben recent best wel vaak naar hartje Amsterdam geweest en ik heb altijd bereik gehad. Wanneer ging je er heen dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan 4 jaar klant bij T-Mobile en had dan wel een gegronde reden (in huis, omgeving en op werk slecht bereik) en de boel werd zonder problemen ontbonden
[..]
Afgelopen zaterdag heb ik een dagje hartje Amsterdam gedaan, van de 9 uur dat ik er was heb ik 4,5 uur geen tot slecht bereik gehad. Schiphol ook zo.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben recent best wel vaak naar hartje Amsterdam geweest en ik heb altijd bereik gehad. Wanneer ging je er heen dan?
6 Augustus dusquote:Afgelopen zaterdag heb ik een dagje hartje Amsterdam gedaan
Dat is toch overal waar het druk is zo? Als ik op zaterdagmiddag in Groningen-stad rondloop is 3G ook trager.quote:
Misschien, maar het enige dat ik weet is dat ik met KPN en Vodafone nooit meer de problemen heb op 'drukke plekken' die ik met T-mobile had. Ook niet op A'dam CS, R'dam CS, op de uni, etc. Gewoon rap internet, filmpjes kunnen kijken, etc.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is toch overal waar het druk is zo? Als ik op zaterdagmiddag in Groningen-stad rondloop is 3G ook trager.
Ik heb voorheen meer dan 10 jaar KPN gehad en nu net een klein jaartje VF en moet zeggen dat VF beter bereik heeft dan KPN voor mij.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:01 schreef eleusis het volgende:
[..]
Misschien, maar het enige dat ik weet is dat ik met KPN en Vodafone nooit meer de problemen heb op 'drukke plekken' die ik met T-mobile had. Ook niet op A'dam CS, R'dam CS, etc. Gewoon rap internet, filmpjes kunnen kijken, etc.
Of dat nou komt doordat de KPN- en Vodafone-netwerken minder druk zijn, of dat ze meer masten hebben, weenie.
Ik denk dat KPN en Vodafone erg aan elkaar gewaagd zijn. Ik heb een hotspot van Vodafone (voor de Macbook Air) en een iPhone-abo van KPN. Ze zijn allebei "goed genoeg" maar met de trein lijkt KPN iets vaker z'n bereik kwijt te raken dan Vodafone.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb voorheen meer dan 10 jaar KPN gehad en nu net een klein jaartje VF en moet zeggen dat VF beter bereik heeft dan KPN voor mij.
Ook om 5 uur op zondagochtend?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is toch overal waar het druk is zo? Als ik op zaterdagmiddag in Groningen-stad rondloop is 3G ook trager.
GPS.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:20 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Thx
Gebruikt die puur de gps of ook 3G-data verkeer?
Gebruik je um zelf?quote:
Ik gebruik hem zelf ja. De accu gaat vrij snel leeg. Maar in de auto kun je hem gewoon opladen via de sigarettenaansteker. Moet je wel een kabeltje voor kopen. En hij is vrij prijzig. Ik heb Navigon Europa een keer gekocht toen hij in de aanbieding was. Alles erop en eraan voor 50 euro geloof ik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Gebruik je um zelf?
Ik vraag me wel af hoe lang de iPhone accu meegaat met zo'n applicatie aanstaan.verder wel interessant, de hoge prijs betaal je maar eenmalig zo denk ik maar.
¤69,99..Ik vind het nogal wat..
Navigon is gratis in Nederland voor T-mobile gebruikersquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Gebruik je um zelf?
Ik vraag me wel af hoe lang de iPhone accu meegaat met zo'n applicatie aanstaan.verder wel interessant, de hoge prijs betaal je maar eenmalig zo denk ik maar.
Dit dus. Ik heb hem ook gedownload. Maar 1,7GB.. En ik kom al ruimte tekort op m'n iPhonequote:Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef xminator het volgende:
Na 1 jaar tijd kom ik erachter dat ik via t-mobile gewoon gratis naar nederland 1, 3, sbs 6, rtl4 en nickelodoen kan kijken live op mijn iphone
[..]
Navigon is gratis in Nederland voor T-mobile gebruikers
Dan moet je alle overbodige kaarten verwijderen, dan istie maar 600 mbquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik heb hem ook gedownload. Maar 1,7GB.. En ik kom al ruimte tekort op m'n iPhone
Hoe doe ik dat dan? Dan moet ik hem zeker ook eerst op m'n iPhone zetten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan moet je alle overbodige kaarten verwijderen, dan istie maar 600 mb
Wait, whut?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef xminator het volgende:
Na 1 jaar tijd kom ik erachter dat ik via t-mobile gewoon gratis naar nederland 1, 3, sbs 6, rtl4 en nickelodoen kan kijken live op mijn iphone
Hoe? Dacht dat dit niet kon op de iPhone.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef xminator het volgende:
Na 1 jaar tijd kom ik erachter dat ik via t-mobile gewoon gratis naar nederland 1, 3, sbs 6, rtl4 en nickelodoen kan kijken
1 jaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:48 schreef PLAE@ het volgende:
Zit er een garantie van 1 jaar op de iphone 4...of langer?
Bij T-Mobile gewoon 2.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:51 schreef TC03 het volgende:
Ik ga morgen mijn iPhone wegbrengen omdat de home-knop niet meer goed reageert. Ter vervanging heb ik nu een Motorola Milestone. Op zich een goed toestel, maar na enig gebruik moet ik toch echt stellen dat iOS 10000000000x beter is dan Android.
[..]
1 jaar.
Care to explain?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:31 schreef nikk het volgende:
[..]
Hoe? Dacht dat dit niet kon op de iPhone.
Edit: al gevonden. Wat suf, stond uitdrukkelijk bij dat streaming niet mogelijk was op de iPhone toen ik web'n walk plus nam.
Ik heb ook geen contract ontbinding gevraagd, ik heb ze verzocht iets aan het probleem te doen. En gelukkig voor mij waren ze daar heel coulant in en boden ze mij ontbinding of een korting van 6 maanden aan, dat siert T-Mobile ook wel ondanks de slechte dekking in mijn geval.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ze zat er al 4 jaar volgens haar berichtgeving. Dan gaan ze ook echt niet moeilijk doen.
Gebruik een hoesje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:00 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ga 'm terugbrengen omdat het bereik gewoon zwaar pauper is....ook vergeleken bij anderen die precies hetzelfde toestel hebben en dezelfde provider. Bij T-Mobile zeiden ze al dat je meestal een nieuwe krijgt. Ben alleen ff vergeten te vragen hoe lang je garantie hebt en ik bedenk me nu dat ik 'm al bijna een jaar heb (heb zolang gewacht door die negatieve verhalen toen ie net uit kwam...heb het altijd daar op geschoven).
Dat lijkt me geen enkel probleem. Waarschijnlijk krijg je dan ook nog de mogelijkheid aangeboden om de nieuwe MacBook Air tegen 50% korting aan te schaffen. Ik zeg: doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:12 schreef stijn_ het volgende:
Stel ik koop binnenkort een iphone 4 simlock vrij en over een maandje komt de iphone 5 uit (en iphone 4 wordt goedkoper), krijg ik dan een deel van mijn geld terug? Wat denken jullie?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:50 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen enkel probleem. Waarschijnlijk krijg je dan ook nog de mogelijkheid aangeboden om de nieuwe MacBook Air tegen 50% korting aan te schaffen. Ik zeg: doen!!!
Onzin, met of zonder hoesje heeft heel die telefoon geen problemen met ontvangst, hooguit slechte dekking.quote:
Navigon was sowieso gratis.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Navigon is gratis in Nederland voor T-mobile gebruikers
Via het online registratieformulier kun je nog een extra schouderklopje halen bij je lokale Apple retailer, bovendien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:50 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen enkel probleem. Waarschijnlijk krijg je dan ook nog de mogelijkheid aangeboden om de nieuwe MacBook Air tegen 50% korting aan te schaffen. Ik zeg: doen!!!
Lees de zin nog is een keer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm nee
http://itunes.apple.com/n(...)ope/id320279293?mt=8
T-mobile
http://itunes.apple.com/n(...)ief/id383083812?mt=8
Dan heb je nog steeds geen gelijk. Navigon is en was geen gratis programma. Alleen voor VF en T-Mobile klanten (een bepaalde versie althans). Dus de stelling dat Navigon sowieso gratis was, klopt niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lees de zin nog is een keer.
Hij WAS wel zeker gratis, ik heb hem gratis gedownload met VF.
De normale, volledige versie is nooit gratis geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
TomTom Benelux was maar 25 euro ofzo.. Die is ook maar iets van 275MBquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Gebruik je um zelf?
Via de pc moet je de navigon.ipa openen met winrar. Vervolgens de kaarten locatie vinden en alle kaarten behalve dat van nederland verwijderen. Vervolgens moet je deze applicatie op je iphone zetten via itunesquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat dan? Dan moet ik hem zeker ook eerst op m'n iPhone zetten?
Alleen mogelijk als je web n walk plus hebt van t-mobile. Het is niet mogelijk via de i- abo's.quote:
En wat hebben wij daar nu aan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Niks.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Via de pc moet je de navigon.ipa openen met winrar. Vervolgens de kaarten locatie vinden en alle kaarten behalve dat van nederland verwijderen. Vervolgens moet je deze applicatie op je iphone zetten via itunes.
En wat hebben wij daar nu aan?
Ja, invoerrechten en in elk geval BTW (19%).quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:00 schreef shhulp het volgende:
stel;
straks komt die iphone 5 uit..
en je kunthem alleen nog kopen in Amerika. je wilt er een bestellen via apple.com voor (BIJVOORBEELD) 599 dollar.
komt daar nog bepaalde kosten bij like; douane? en wat zal dan ongeveer het totaalplaatje kosten?
Plus dat bv TNT je een bedrag in rekening brengt voor het administratief verwerken ervan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, invoerrechten en in elk geval BTW (19%).
Dat heet gewoon verzendkosten?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Plus dat bv TNT je een bedrag in rekening brengt voor het administratief verwerken ervan.
De iPhone heeft ook nogal eens de neiging SIM-locked te zijn in de VS. Daar zit je dan ook weer mee, als je hem al los kunt kopen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:26 schreef shhulp het volgende:
dan ken ik beter wachten tot hij in nl is
Nee, dat heet administratiekostenquote:
Plus het bedrag dat bv TNT rekent voor het administratief verwerken van de BTW enzoquote:Dus ja, verzendkosten + btw + invoerrechten komt er nog bij. Totaal niet voordelig om in Amerika te bestellen dus, ook al is de koers gunstig.
Nee, die komen bovenop die belasting.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die betaal je niet aan TNT, dat is gewoon belasting.
Ik bestel zeer regelmatig spul uit het buitenland en heb hier nog nooit wat van teruggezien. Of ligt het er aan waar je het mee verstuurt? (DHL)quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, dat heet administratiekosten
Ik werd daar enige tijd geleden eens onaangenaam door verrast.
[..]
Plus het bedrag dat bv TNT rekent voor het administratief verwerken van de BTW enzo
Ongeveer in het midden aan de bovenkant.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef xminator het volgende:
Hmm ik wil een transparante case maken en dan dat de Iphone 4 logo alleen nog zichtbaar wordt..
Weet iemand welke spot ik dan ongeveer leeg moet laten?
Dat weet ik ook, maar straks krijg je zo een case dat precies net niet is geluktquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ongeveer in het midden aan de bovenkant.
Nee, als je erop klikt gaat het weg :/quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:52 schreef Skv het volgende:
Dat staat toch aangegeven bij die transparante case? Waar de lettertjes zitten enzo..
Ik vraag me nog steeds af wat ik er op zou willen. Heb meerdere ideetjes, maar dat heeft alelmaal met logo's enzo te maken. Verder kan ik niet designen.
Bij zulke toezeggingen altijd naam medwerker + tijdstip noterenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:04 schreef Skv het volgende:
Ik belde net de T-Mobile om aan te geven dat ik toch graag die 20% korting voor de komende zes maanden wil vanwege de slechte ontvangst. De medewerker gaf me aan dat ik, ondanks het accepteren van de korting, alsnog kan kiezen voor ontbinden van het contract wanneer ik dat wil. Dus ook nog over een half jaar. Kan dus op mijn gemak kijken of er goede alternatieven zijn (nog niet gevonden helaas).
Goede postquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:09 schreef tinoburg het volgende:
nou valt toch tegen, hij doet maar 1400 van de 5500 nummers? pfff iTunes valt weer eens tegen..
Nope.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
Is er eigenlijk al een exacte release datum voor iOS 5?
Zolang ze maar niet de Verizon iPhone meeneemt! Die werkt hier niet. Ze moet een AT&T iPhone hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:50 schreef c0nd0r het volgende:
Mijn vriendin zit nu in Amerika en wil daar eventueel een iPhone gaan kopen en hier later natuurlijk weer gaan gebruiken.
Heeft iemand de do's en dont's?
Het hoeft geen iPhone 4 te zijn een 3GS is ook goed genoeg.
Wat is de goedkoopste en beste optie? Iemand ervaring?
Ja zover was ik iddquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet de Verizon iPhone meeneemt! Die werkt hier niet. Ze moet een AT&T iPhone hebben.
Ik zou een AT&T iPhone ook links laten liggen, met gesimlockte iPhones loop je altijd te kutten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:50 schreef c0nd0r het volgende:
Mijn vriendin zit nu in Amerika en wil daar eventueel een iPhone gaan kopen en hier later natuurlijk weer gaan gebruiken.
Heeft iemand de do's en dont's?
Het hoeft geen iPhone 4 te zijn een 3GS is ook goed genoeg.
Wat is de goedkoopste en beste optie? Iemand ervaring?
Dat is een teken dat ie niet zuiver is. Als muziekweergave zuiver is kan je elkaar prima verstaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:02 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Topding! Gaat 5 uur met de interne accu en heeft meer volume dan nodig (je verstaat elkaar nauwelijks als ie op vol volume staat). Ook speelt ie rechtstreeks af van USB en sd en zit er een 3.5 mm ingang op.
Ook dat had ik inderdaad al gezegd, waar moet je dan qua prijs aan denken? Gewoon wat ze afgeven op de Apple store website?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zou een AT&T iPhone ook links laten liggen, met gesimlockte iPhones loop je altijd te kutten.
Gewoon een simlockvrije in de Apple-store kopen.
Volgens mij komt daar nog BTW overheen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:36 schreef c0nd0r het volgende:
Ook dat had ik inderdaad al gezegd, waar moet je dan qua prijs aan denken? Gewoon wat ze afgeven op de Apple store website?
Dat kan, ja. Maar elke keer als je je firmware update, of je iPhone herstelt, ben je die unlock weer kwijt.quote:Hoe zit het als je wel een AT&T zou kopen (puur interesse overigens)?
Kun je hem dan gewoon niet activeren en hier proberen te unlocken zonder ooit een abonnement af te sluiten?
Inderdaad, ik ben van plan er een aan te schaffen voor ¤320,-quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:03 schreef KneusTeun het volgende:
Die bose sounddock verbaasde me, wat een geluid komt daar uit!!!
En hoe zit het met officieel unlocken?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat kan, ja. Maar elke keer als je je firmware update, of je iPhone herstelt, ben je die unlock weer kwijt.
Het gaat er meer om dat 'ie zo hard gaat dat je moet schreeuwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is een teken dat ie niet zuiver is. Als muziekweergave zuiver is kan je elkaar prima verstaan.
alle nederlandse i4's zijn unlocked na een bepaalde officiele update *weet zo niet meer welke* (waar hij ook vandaan komt)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En hoe zit het met officieel unlocken?
Kan dat überhaupt? Na een bepaalde tijd? Zoals in Nederland (eerste jaar tegen betaling en daarna gratis?)
Of kan dat niet omdat je hem nooit geactiveerd hebt?
je ziet over het hoofd dat je een klote netwerk krijgt met tmobilequote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:21 schreef xminator het volgende:
http://t.co/cds3jEA
Voor de geinterreseerden, wel een goedkoop aanbod.. Zie ik iets over het hoofd? 455 euro voor een 1 jarig abo incl. I4
Hmm, ik heb anders nog geen problemen met t-mobile (1jaar gebruik)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:44 schreef skittelman het volgende:
[..]
alle nederlandse i4's zijn unlocked na een bepaalde officiele update *weet zo niet meer welke* (waar hij ook vandaan komt)
[..]
je ziet over het hoofd dat je een klote netwerk krijgt met tmobile
Laat die aanbieding even op de mail zetten, deden ze bij mij in ieder gevalquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:04 schreef Skv het volgende:
Ik belde net de T-Mobile om aan te geven dat ik toch graag die 20% korting voor de komende zes maanden wil vanwege de slechte ontvangst. De medewerker gaf me aan dat ik, ondanks het accepteren van de korting, alsnog kan kiezen voor ontbinden van het contract wanneer ik dat wil. Dus ook nog over een half jaar. Kan dus op mijn gemak kijken of er goede alternatieven zijn (nog niet gevonden helaas).
Dat is dan toch onzin.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Skv het volgende:
Volgens mij is dat de onderuitgang (waar je je laadkabel inramt). Daar zitten vochtverklikkers in, die verkleuren als 'ie nat is. Daar gooien ze het altijd op, ook al stuur je 'm op omdat er een barst in het scherm zit.. Als die dingen verkleurd zijn ben je de zak kortgezegd.
en wat als je nou een flinke pafferd bent, en die dingen zijn verkleurd doordat jij een half jaar tegen die iphone loopt te smoken?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Skv het volgende:
Volgens mij is dat de onderuitgang (waar je je laadkabel inramt). Daar zitten vochtverklikkers in, die verkleuren als 'ie nat is. Daar gooien ze het altijd op, ook al stuur je 'm op omdat er een barst in het scherm zit.. Als die dingen verkleurd zijn ben je de zak kortgezegd.
Apple staat er om bekend dat ze al vaker garantie hebben afgewezen omdat er gerookt wordt bij de apparaten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef shhulp het volgende:
[..]
en wat als je nou een flinke pafferd bent, en die dingen zijn verkleurd doordat jij een half jaar tegen die iphone loopt te smoken?
Ze verkleuren blauw (of oranje ofzo) als ze vochtig worden. In ieder geval een kleur die opvalt zodat ze snel de diagnose kunnen stellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef shhulp het volgende:
[..]
en wat als je nou een flinke pafferd bent, en die dingen zijn verkleurd doordat jij een half jaar tegen die iphone loopt te smoken?
Sowieso belachelijk als je niet weet hoe je het schrijftquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:18 schreef shhulp het volgende:
roken zowiezo? dan nog belachelijk dat dat invloed heeft op je garantie.
je zou ook gewoon allemaal in een kamer kunnen gaan zitten, zo schijn je ook te kunnen chattenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:45 schreef Agiath het volgende:
(we wonen namelijk in een huis met 18 mensen waarvan er al meer dan 10 whatsapp hebben, een grote huischat is dus het doel, en we zitten nu al vol...)
Probeer GroupMe eens. Vergelijkbaar met whatsapp, maar daar kun je grotere groepen aanmaken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:45 schreef Agiath het volgende:
Weet iemand hier misschien of het dmv Jailbreak mogelijk is om meer dan 10 mensen in een whatsapp gesprek te knallen?
Het enige wat ik echt kan vinden is dit filmpje, maar de reacties eronder zijn niet echt positief.
(we wonen namelijk in een huis met 18 mensen waarvan er al meer dan 10 whatsapp hebben, een grote huischat is dus het doel, en we zitten nu al vol...)
Dankje! *aangeschaft*quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Leuke tweak voor de jailbreakers onder ons:
Drama inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:04 schreef Dimens het volgende:
Waarom is het synchroniseren van foto's zo moeilijk gemaakt op de iPhone, hoe zet ik albums en foto's er op?
Ik snap hem, jammer dat je niet foto voor foto kunt kiezen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:08 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Drama inderdaad.
Foto's en albums zet je door mappen op je PC/Mac te maken en deze vervolgens te koppelen in iTunes door op je iPhone te klikken en dan op Photos.
(Dus: "Map My Pictures" en daar in mappen met de albums en fotos die je wil "Album 1" etc)
Tofquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Nadeel is wel dat je niet kan opnemen of weigeren zodra iemand belt. Dat wordt snel verholpen lees ikquote:
Met PhotoAlbums+ (tweak) kan je albums aanmaken (ook beveilgde) vanuit je telefoon zelf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik snap hem, jammer dat je niet foto voor foto kunt kiezen.
Bedankt.
Ik wacht nog even op de updatequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |