abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100417310
Ja
pi_100439130
Ik wil een telefoon. Nu ben ik er al uit dat ik een iPhone wil, maar nu zijn er 2 dingen die ik kan doen.

1) Ik loop nu naar de winkel en ik koop een iPhone.
2) Ik wacht nog een maand (of 2 maanden?) tot de iPhone 5 uitkomt en dan koop ik die. De nieuwe abonnementen zijn dan wel bij elke provider ingegaan, waardoor het per maand wel flink duurder wordt...

Wat adviseren jullie? :P
pi_100439528
Ik denk dat het dan wel iets langer wachten word sowieso door de wachtlijsten weer, en denk dat hij niet binnen 2 maanden gereleased wordt.. Zelf was ik ook aan het twijfelen, maar de 4 is ook echt super! En daar hou ik het echt wel 2 jaar mee vol ook al is de nieuwere er dan al!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:15:03 #79
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100439626
En komt ie september, dan sta je met een beetje mazzel 2 a 3 maanden op een wachtlijst.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:20:46 #80
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_100443116
Weten jullie toevallig of er vandaag de dag in de winkels een beetje voorraad is qua iPhone 4? Ik kan mijn abonnement wel via de website verlengen maar als ik morgen even langs de T-Mobile shop loop en ze hebben hem daar vind ik het chiller.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_100443279
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Weten jullie toevallig of er vandaag de dag in de winkels een beetje voorraad is qua iPhone 4? Ik kan mijn abonnement wel via de website verlengen maar als ik morgen even langs de T-Mobile shop loop en ze hebben hem daar vind ik het chiller.
The Phone House sowieso.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_100443335
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:44 schreef Baghdaddy het volgende:
Weet er iemand een jailbreak tweak waarmee ik een push notificatie krijg bij nieuwe mails? Wil er liever geen app voor gebruiken zoals nu.
Ik heb een jailbreak tweak gevonden genaamd Mail Enhancer en die doet wat ik wil (push bericht bij nieuwe mail zonder app) maar de tweak werkt niet helemaal goed bij mij, iemand een alternatief?
pi_100443369
bij tmobile hebben ze volgens mij wel wat voorraad hoor :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_100443515
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ik heb een jailbreak tweak gevonden genaamd Mail Enhancer en die doet wat ik wil (push bericht bij nieuwe mail zonder app) maar de tweak werkt niet helemaal goed bij mij, iemand een alternatief?
Update: Hij doet het. Dus voor iedereen die push notificaties wil voor zijn mail zonder tussenkomst van een applicatie kan Mail Enhancer gebruiken te vinden op Cydia :).
pi_100444608
Ik ben op zoek naar een tweak voor de mail.app waarbij niet alleen mail uit de inbox wordt weergegeven, maar ook alle mail in aparte folders. Ik krijg maar een fractie van alle mail binnen in mijn inbox; de rest komt in een aparte Gmail tab binnen. Als je op refesh drukt bij het overzicht, worden deze filters niet ook geüpdatet. Iemand een idee?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:29:28 #86
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_100461703
Tering wat een helder scherm vergeleken bij de 3Gs. :D

Man bij de winkel vertelde me wel dat omdat er toch niet meer zoveel gesmst wordt ( :') ) T-Mobile de i-300 abonnementen niet meer aanbied met 300 minuten én 300 berichten maar OF. Wist ik niks van maar ik vind het wel best.
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:36:56 #87
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100461990
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:

Man bij de winkel vertelde me wel dat omdat er toch niet meer zoveel gesmst wordt ( :') ) T-Mobile de i-300 abonnementen niet meer aanbied met 300 minuten én 300 berichten maar OF. Wist ik niks van maar ik vind het wel best.
Hou je de 3G(S) er naast idd, dan is het alsof je 10 jaar terug gaat in de tijd :') Zo korrelig.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_100486848
Hebnet mn iPhone laten vallen. Glazen voorkant kapot. Weet iemand nog een betrouwbaar adres voor reparatie?
pi_100490753
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:

Scheelt 50 procent, je hebt dus en i150 voor de prijs van een i300.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:50:42 #90
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_100491445
Retina display ftw idd, desktop schermen van Apple zijn ook erg OK.

Reis naar Madrid en Jaén met de iphone gemaakt, god wat ben ik blij met dat ding. E-ticket terug erop gezet, belangrijkste nieuws meepakken, mail en foto's met het thuisfront delen, snel een bestelling plaatsen waar nodig, dat soort dingen. Alle hotels en hostels hebben immers wi-fi, alleen vliegvelden zijn kut want 5 euro per half uur :')!

Roaming doe ik per definitie niet aan.
Overigens vind ik het grappig dat telco's janken dat mensen minder bellen en sms'en, maar intussen wel abo's afsluiten met een x-aantal minuten en/of sms berichten, en met de nieuwe vorm de vrije/hoge download (op T-mobile na) koppelen aan een belachelijk aantal minuten en/of berichten wat je volgens die logica dus niet opmaakt.

T-mobile laat je net wat meer keus.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:52:22 #91
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_100491505
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Retina display ftw idd, desktop schermen van Apple zijn ook erg OK.

Reis naar Madrid en Jaén met de iphone gemaakt, god wat ben ik blij met dat ding. E-ticket terug erop gezet, belangrijkste nieuws meepakken, mail en foto's met het thuisfront delen, snel een bestelling plaatsen waar nodig, dat soort dingen. Alle hotels en hostels hebben immers wi-fi, alleen vliegvelden zijn kut want 5 euro per half uur :')!

Roaming doe ik per definitie niet aan.
Overigens vind ik het grappig dat telco's janken dat mensen minder bellen en sms'en, maar intussen wel abo's afsluiten met een x-aantal minuten en/of sms berichten, en met de nieuwe vorm de vrije/hoge download (op T-mobile na) koppelen aan een belachelijk aantal minuten en/of berichten wat je volgens die logica dus niet opmaakt.

T-mobile laat je net wat meer keus.
Slaat inderdaad nergens op. Doe gewoon normale abo's met internetbundels die je zelf kan kiezen. Dan neem ik 150 minuten + 700 MB ofzo.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_100496564
Ik wil eigenlijk het liefst 200 min + 200 sms + 1,5 GB ofzo. Heb aan mijn i150 altIjd net te weinig..
pi_100496787
Ik heb soms last dat mijn filmrol onder de grijze balk met albums staat. Hoe kan ik dat verhelpen en waar komt dat door?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 08:57:56 #94
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_100497347
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 08:04 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb soms last dat mijn filmrol onder de grijze balk met albums staat. Hoe kan ik dat verhelpen en waar komt dat door?
Deze bug heb ik ook. Ik dacht dat dit kwam door de Photoalbums+ app.

Heb jij jailbreak en daarna mss ook deze app geinstalleerd?

BTW, reboot helpt bij mij wanneer dit gebeurt. Je kan evt een soft reset proberen.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_100497383
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 08:04 schreef Stansfield het volgende:
De app afsluiten en daarna opnieuw opstarten.
pi_100497508
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 08:57 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Deze bug heb ik ook. Ik dacht dat dit kwam door de Photoalbums+ app.

Heb jij jailbreak en daarna mss ook deze app geinstalleerd?

BTW, reboot helpt bij mij wanneer dit gebeurt. Je kan evt een soft reset proberen.
Had het probleem ook af en toe. Heb geen jailbreak.

Volgens mij heb ik het niet meer gehad sinds ik de beta van IOS 5 draai.

quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

De app afsluiten en daarna opnieuw opstarten.
Dit werkte bij mij vaak niet. Telefoon uitzetten wel.
pi_100497573
Ik heb geen jailbreak en ook geen photoalbums app.

Ik zal uitzetten eens proberen.
pi_100497614
Dat werkt.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:30:44 #99
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_100499528
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:35 schreef Skv het volgende:

[..]

Scheelt 50 procent, je hebt dus en i150 voor de prijs van een i300.
Tja. Maar ik maak een i150 ook niet op plus dat internet verhoogd wordt van 2MBit naar 7MBit en ik gewoon onbeperkt internet heb.
pi_100499549
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:13 schreef Stansfield het volgende:
Dat werkt.
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')