Daar zat ik ook aan te denken, maar een vriend van mij heeft precies dezelfde case, en die heeft er geen last van. Terwijl hij juist degene is die zijn telefoon nog wel eens wil laten vallen..quote:
Jij faalt best wel keihard in begrijpend lezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:26 schreef blup het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer bevestiging dat het om de image gaat als 'dure telefoon'
"Hey guys, kijk mij, ik kan een iphone betalen"!!
DAT is pas pauper!
AD app. Lijkt net op een krant voor me. Hoef niets andersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Iemand hier die nog een goede nieuws applicatie kent? Ik vind die NU app maar niks en ik wil vooral binnen-, buitenlands en financieel nieuws lezen.
Ik zag de NRC app, die is helemaal niet duur en moet zeggen dat ik het NRC erg fijn vindt om te lezen maar ik zag in de screenshots een soort supergrote pdf krant? Dat lijkt me ook niet echt user-friendly.
Staat die niet tussen je purchases dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik had een tijd geleden een app die tijdelijk gratis was en daar kon je d.m.v. De hoeken in je kamer te meten de inhoud berekenen etc. Met blauwe lijnen. Iemand enig idee hoe deze app heet?
Je hebt er niks aan, maar volgens mij stond er in de elsevier pas iets over. 1-4 weken geledenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik had een tijd geleden een app die tijdelijk gratis was en daar kon je d.m.v. De hoeken in je kamer te meten de inhoud berekenen etc. Met blauwe lijnen. Iemand enig idee hoe deze app heet?
Meningen verschillen heel sterk wat deze backplate betreft. Sommige vrienden van mij vinden het erg lelijk, terwijl anderen hem inmiddels ook besteld hebben. Ik vind het persoonlijk wel wat hebben. En het geeft een lekker futuristische uitstraling aangezien de achterkant nu licht geeftquote:
Oké, dat is wel tof.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
En het geeft een lekker futuristische uitstraling aangezien de achterkant nu licht geeft
Daar was ik inderdaad bang voor. Ik had ook gelezen dat sommige goedkopere versies van de backplate problemen hadden met de flits, maar deze heeft het niet. Ik heb het net even getest op een glas:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:45 schreef Skv het volgende:
Verneuken je foto's met flits er niet enorm door?
Duurt te langquote:
Installeer de iOS 5 betaquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:12 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Duurt te lang. Niemand met een dergelijke tweak bekend?
Kan dat zonder er voor te betalen?quote:
Ik haat dit soort posts, damnquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:14 schreef alexmeijer het volgende:
HE! WAAR BLIJFT MIJN IPHONE 5?!?!?!?!
The Phone House sowieso.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Weten jullie toevallig of er vandaag de dag in de winkels een beetje voorraad is qua iPhone 4? Ik kan mijn abonnement wel via de website verlengen maar als ik morgen even langs de T-Mobile shop loop en ze hebben hem daar vind ik het chiller.
Ik heb een jailbreak tweak gevonden genaamd Mail Enhancer en die doet wat ik wil (push bericht bij nieuwe mail zonder app) maar de tweak werkt niet helemaal goed bij mij, iemand een alternatief?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:44 schreef Baghdaddy het volgende:
Weet er iemand een jailbreak tweak waarmee ik een push notificatie krijg bij nieuwe mails? Wil er liever geen app voor gebruiken zoals nu.
Update: Hij doet het. Dus voor iedereen die push notificaties wil voor zijn mail zonder tussenkomst van een applicatie kan Mail Enhancer gebruiken te vinden op Cydiaquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb een jailbreak tweak gevonden genaamd Mail Enhancer en die doet wat ik wil (push bericht bij nieuwe mail zonder app) maar de tweak werkt niet helemaal goed bij mij, iemand een alternatief?
Hou je de 3G(S) er naast idd, dan is het alsof je 10 jaar terug gaat in de tijdquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Tering wat een helder scherm vergeleken bij de 3Gs.
Man bij de winkel vertelde me wel dat omdat er toch niet meer zoveel gesmst wordt () T-Mobile de i-300 abonnementen niet meer aanbied met 300 minuten én 300 berichten maar OF. Wist ik niks van maar ik vind het wel best.
Scheelt 50 procent, je hebt dus en i150 voor de prijs van een i300.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Tering wat een helder scherm vergeleken bij de 3Gs.
Man bij de winkel vertelde me wel dat omdat er toch niet meer zoveel gesmst wordt () T-Mobile de i-300 abonnementen niet meer aanbied met 300 minuten én 300 berichten maar OF. Wist ik niks van maar ik vind het wel best.
Slaat inderdaad nergens op. Doe gewoon normale abo's met internetbundels die je zelf kan kiezen. Dan neem ik 150 minuten + 700 MB ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Retina display ftw idd, desktop schermen van Apple zijn ook erg OK.
Reis naar Madrid en Jaén met de iphone gemaakt, god wat ben ik blij met dat ding. E-ticket terug erop gezet, belangrijkste nieuws meepakken, mail en foto's met het thuisfront delen, snel een bestelling plaatsen waar nodig, dat soort dingen. Alle hotels en hostels hebben immers wi-fi, alleen vliegvelden zijn kut want 5 euro per half uur!
Roaming doe ik per definitie niet aan.
Overigens vind ik het grappig dat telco's janken dat mensen minder bellen en sms'en, maar intussen wel abo's afsluiten met een x-aantal minuten en/of sms berichten, en met de nieuwe vorm de vrije/hoge download (op T-mobile na) koppelen aan een belachelijk aantal minuten en/of berichten wat je volgens die logica dus niet opmaakt.
T-mobile laat je net wat meer keus.
Deze bug heb ik ook. Ik dacht dat dit kwam door de Photoalbums+ app.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:04 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb soms last dat mijn filmrol onder de grijze balk met albums staat. Hoe kan ik dat verhelpen en waar komt dat door?
De app afsluiten en daarna opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:04 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb soms last dat mijn filmrol onder de grijze balk met albums staat. Hoe kan ik dat verhelpen en waar komt dat door?
Had het probleem ook af en toe. Heb geen jailbreak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:57 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Deze bug heb ik ook. Ik dacht dat dit kwam door de Photoalbums+ app.
Heb jij jailbreak en daarna mss ook deze app geinstalleerd?
BTW, reboot helpt bij mij wanneer dit gebeurt. Je kan evt een soft reset proberen.
Dit werkte bij mij vaak niet. Telefoon uitzetten wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De app afsluiten en daarna opnieuw opstarten.
Tja. Maar ik maak een i150 ook niet op plus dat internet verhoogd wordt van 2MBit naar 7MBit en ik gewoon onbeperkt internet heb.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Scheelt 50 procent, je hebt dus en i150 voor de prijs van een i300.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |