64 kbps lijkt me anders knap waardeloosquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:38 schreef WSquater het volgende:
Daarnaast heb je wel een limiet, maar je internettoegang wordt niet ontzegd en je hoeft ook niet extra te betalen. Snelheid wordt omlaag gebracht, maar daar valt mee te leven.
Ik vind, als het 'm is, het een stap terug. Want hij lijkt dan nog 't meest op de eerste iPhone.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:01 schreef tinoburg het volgende:
was dit over de 5 al gepost?
http://gizmodo.com/582657(...)e-iphone-5/gallery/1
Hij is wel bizar dun.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik vind, als het 'm is, het een stap terug. Want hij lijkt dan nog 't meest op de eerste iPhone.
JA DAT HEEFT APPLE NATUURLIJK GEKOCHT VAN DIE 60 MILJARD DIE ZE OP DE BANK HEBBEN!11 :quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef Merkie het volgende:
Designed by Apollo in California.... Waarom nemen we dit serieus?
Je mot wat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef Merkie het volgende:
Designed by Apollo in California.... Waarom nemen we dit serieus?
Probeer de app 'Download Monitor' (is gratis)quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:43 schreef JDude het volgende:
Overigens zou het al schelen als ik enig idee had hoeveel data ik eigenlijk per maand verstook.
Ik was in België en Duitsland in 1 dag, en kon een dagpas voor 5 piek bestellen met 100 MB. Wel netjes jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:38 schreef WSquater het volgende:
T-Mobile doet het prima. Prijzen stijgen wel wat, maar niet zo belachelijk als bij Vodafone en KPN. Daarnaast heb je wel een limiet, maar je internettoegang wordt niet ontzegd en je hoeft ook niet extra te betalen. Snelheid wordt omlaag gebracht, maar daar valt mee te leven.
De iSmart abonnementen (waarmee je waarschijnlijk een iPhone gebruikt), hebben trouwens nog steeds bellen per seconde.
Oh, en nog wat (ik weet niet of dit al zo was). Je kan een 'weekpas' aanvragen voor 15 euro. Dan heb je 7 dagen lang onbeperkt internet in het buitenland (ZONE 1, dus zoiezo alle EU-landen).
Voor 15 euro onbeperkt internet in het buitenland (7 dagen lang), vind ik wel netjes.
Dat voortaan maar via Wifi doen hè? Ik heb aan 200 MB wel genoeg, ik gebruik toch eigenlijk alleen maar Twitter, Facebook en Maps via 3G (als ik al bereik heb met T-Mobilequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef Skv het volgende:
500 Mb datalimiet. Vijf YouTube filmpjes, een tiental plaatjes en drie apps en je bent over je limiet heen. Laat staan het uploaden van een gilmpje naar youtube of het on-the-go deldn van je foto's op picasa of drop ox. Waardeloos.
Ik wil gewoon onbeperkt houden.
Ik ben veel en vaak onderweg, daar is geen wifi.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat voortaan maar via Wifi doen hè? Ik heb aan 200 MB wel genoeg, ik gebruik toch eigenlijk alleen maar Twitter, Facebook en Maps via 3G (als ik al bereik heb met T-Mobile).
Als ie dunner wordt en een edge-to-edge beeldscherm heeft, topquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:01 schreef tinoburg het volgende:
was dit over de 5 al gepost?
http://gizmodo.com/582657(...)e-iphone-5/gallery/1
Omdat het een namaak iPhone is die op geen bestaande iPhone lijktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:29 schreef Merkie het volgende:
Ik snap echt niet waarom een namaak iPhone uit China opeens nieuws is.
Die zijn er wel meer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Omdat het een namaak iPhone is die op geen bestaande iPhone lijkt
Of een Meizu-logoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:43 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Klopt, maar die hebben een Samsung logo op de voorkant
Neuh. Laat die paupers lekker een Android kopen. Als er iets is dat Apple niet moet doen, is het bezuinigen op kwaliteit om maar qua prijs mee te kunnen komen met goedkopere toestellen. Als mensen geen iPhone 5 kunnen betalen, nemen ze maar een iPhone 4. Nog steeds een uiterst goede telefoon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:42 schreef Merkie het volgende:
Apple moet echt met een goedkope iPhone kopen. Zoveel mensen die een Android-toestel hebben omdat de de iPhone te duur is (poor man's iPhone). Breng een goedkope iPhone uit en met een beetje mazzel breng je Android echt een hele gevoelige klap toe.
Misschien is FD e-paper wat voor je.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Iemand hier die nog een goede nieuws applicatie kent? Ik vind die NU app maar niks en ik wil vooral binnen-, buitenlands en financieel nieuws lezen.
Ik zag de NRC app, die is helemaal niet duur en moet zeggen dat ik het NRC erg fijn vindt om te lezen maar ik zag in de screenshots een soort supergrote pdf krant? Dat lijkt me ook niet echt user-friendly.
Voor mobiel surfen kan je gebruik maken van Opera Mini ipv Safari, die comprimeert de webpagina's op de eigen server.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:02 schreef Palomar het volgende:
Ik heb een 3GS en tijdelijk (totdat mn nieuwe abo ingaat) een prepaid abo van simyo. Ik wil wel internet blijven gebruiken, maar ook een beetje op het dataverkeer letten, omdat mij dat nu geld kost per kilobyte. Heeft iemand tips voor instellingen om het dataverkeer zoveel mogelijk te beperken, maar om wel gewoon gebruik te kunnen blijven maken van 3G? Ik wil dus ook nog steeds mailnotificaties (data geheel uitzetten is dus niet een optie).
Ik heb zelf al de mailchecks op 30 minuten gezet ipv. 15 minuten en ingesteld dat afbeeldingen in mails niet opgehaald moeten worden. Verder de statistics gereset, zodat ik het dataverbruik in de gaten kan houden. Hebben jullie nog andere tips?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:42 schreef Merkie het volgende:
Apple moet echt met een goedkope iPhone kopen. Zoveel mensen die een Android-toestel hebben omdat de de iPhone te duur is (poor man's iPhone). Breng een goedkope iPhone uit en met een beetje mazzel breng je Android echt een hele gevoelige klap toe.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Neuh. Laat die paupers lekker een Android kopen. Als er iets is dat Apple niet moet doen, is het bezuinigen op kwaliteit om maar qua prijs mee te kunnen komen met goedkopere toestellen. Als mensen geen iPhone 5 kunnen betalen, nemen ze maar een iPhone 4. Nog steeds een uiterst goede telefoon.
Nee, arm zijn is (per definitie) pauper.quote:
Weer iemand die het totaal niet snaptquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:26 schreef blup het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer bevestiging dat het om de image gaat als 'dure telefoon'
"Hey guys, kijk mij, ik kan een iphone betalen"!!
DAT is pas pauper!
Voor je apps kun je, als je bij iTunes bent ingelogd, kiezen voor "aankopen overzetten".quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:03 schreef Saninl het volgende:
Ik heb een nieuwe Macbook, hoe kan ik het beste zo schoon mogelijk de iPhone synchroniseren met mijn nieuwe Macbook?
Als ik hem "gewoon" aansluit, dan kan ik de Apps/Muziek niet synchroniseren omdat ik dan de waarschuwing krijg dat alle apps en muziek die niet op de nieuwe Mac staan verwijderd worden?!
Dank!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor je apps kun je, als je bij iTunes bent ingelogd, kiezen voor "aankopen overzetten".
Voor je muziek kun je Pod to Mac gebruiken, die synchroniseert alle muziek van je iPhone direct naar je iTunes-library. Senuti doet hetzelfde
Daarvoor kun je de optie "maak reservekopie" aanklikkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef Saninl het volgende:
Dank!
De rest wordt automatisch overgezet? (zoals contacten en temp. files van spellen ouzo?)
Pauper.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:26 schreef blup het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer bevestiging dat het om de image gaat als 'dure telefoon'
"Hey guys, kijk mij, ik kan een iphone betalen"!!
DAT is pas pauper!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |