quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:42 schreef Merkie het volgende:
Apple moet echt met een goedkope iPhone kopen. Zoveel mensen die een Android-toestel hebben omdat de de iPhone te duur is (poor man's iPhone). Breng een goedkope iPhone uit en met een beetje mazzel breng je Android echt een hele gevoelige klap toe.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Neuh. Laat die paupers lekker een Android kopen. Als er iets is dat Apple niet moet doen, is het bezuinigen op kwaliteit om maar qua prijs mee te kunnen komen met goedkopere toestellen. Als mensen geen iPhone 5 kunnen betalen, nemen ze maar een iPhone 4. Nog steeds een uiterst goede telefoon.
Nee, arm zijn is (per definitie) pauper.quote:
Weer iemand die het totaal niet snaptquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:26 schreef blup het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer bevestiging dat het om de image gaat als 'dure telefoon'
"Hey guys, kijk mij, ik kan een iphone betalen"!!
DAT is pas pauper!
Voor je apps kun je, als je bij iTunes bent ingelogd, kiezen voor "aankopen overzetten".quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:03 schreef Saninl het volgende:
Ik heb een nieuwe Macbook, hoe kan ik het beste zo schoon mogelijk de iPhone synchroniseren met mijn nieuwe Macbook?
Als ik hem "gewoon" aansluit, dan kan ik de Apps/Muziek niet synchroniseren omdat ik dan de waarschuwing krijg dat alle apps en muziek die niet op de nieuwe Mac staan verwijderd worden?!
Dank!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor je apps kun je, als je bij iTunes bent ingelogd, kiezen voor "aankopen overzetten".
Voor je muziek kun je Pod to Mac gebruiken, die synchroniseert alle muziek van je iPhone direct naar je iTunes-library. Senuti doet hetzelfde
Daarvoor kun je de optie "maak reservekopie" aanklikkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef Saninl het volgende:
Dank!
De rest wordt automatisch overgezet? (zoals contacten en temp. files van spellen ouzo?)
Pauper.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:26 schreef blup het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAT is pas pauper!
Daar zat ik ook aan te denken, maar een vriend van mij heeft precies dezelfde case, en die heeft er geen last van. Terwijl hij juist degene is die zijn telefoon nog wel eens wil laten vallen..quote:
Jij faalt best wel keihard in begrijpend lezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:26 schreef blup het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAT is pas pauper!
AD app. Lijkt net op een krant voor me. Hoef niets andersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Iemand hier die nog een goede nieuws applicatie kent? Ik vind die NU app maar niks en ik wil vooral binnen-, buitenlands en financieel nieuws lezen.
Ik zag de NRC app, die is helemaal niet duur en moet zeggen dat ik het NRC erg fijn vindt om te lezen maar ik zag in de screenshots een soort supergrote pdf krant? Dat lijkt me ook niet echt user-friendly.
Staat die niet tussen je purchases dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik had een tijd geleden een app die tijdelijk gratis was en daar kon je d.m.v. De hoeken in je kamer te meten de inhoud berekenen etc. Met blauwe lijnen. Iemand enig idee hoe deze app heet?
Je hebt er niks aan, maar volgens mij stond er in de elsevier pas iets over. 1-4 weken geledenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik had een tijd geleden een app die tijdelijk gratis was en daar kon je d.m.v. De hoeken in je kamer te meten de inhoud berekenen etc. Met blauwe lijnen. Iemand enig idee hoe deze app heet?
Meningen verschillen heel sterk wat deze backplate betreft. Sommige vrienden van mij vinden het erg lelijk, terwijl anderen hem inmiddels ook besteld hebben. Ik vind het persoonlijk wel wat hebben. En het geeft een lekker futuristische uitstraling aangezien de achterkant nu licht geeftquote:
Oké, dat is wel tof.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
En het geeft een lekker futuristische uitstraling aangezien de achterkant nu licht geeft
Daar was ik inderdaad bang voor. Ik had ook gelezen dat sommige goedkopere versies van de backplate problemen hadden met de flits, maar deze heeft het niet. Ik heb het net even getest op een glas:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:45 schreef Skv het volgende:
Verneuken je foto's met flits er niet enorm door?
Duurt te langquote:
Installeer de iOS 5 betaquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:12 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Duurt te lang. Niemand met een dergelijke tweak bekend?
Kan dat zonder er voor te betalen?quote:
Ik haat dit soort posts, damnquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:14 schreef alexmeijer het volgende:
HE! WAAR BLIJFT MIJN IPHONE 5?!?!?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |