De normale, volledige versie is nooit gratis geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lees de zin nog is een keer.
Hij WAS wel zeker gratis, ik heb hem gratis gedownload met VF.
TomTom Benelux was maar 25 euro ofzo.. Die is ook maar iets van 275MBquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Gebruik je um zelf?
Ik vraag me wel af hoe lang de iPhone accu meegaat met zo'n applicatie aanstaan.verder wel interessant, de hoge prijs betaal je maar eenmalig zo denk ik maar.
¤69,99..Ik vind het nogal wat..
Via de pc moet je de navigon.ipa openen met winrar. Vervolgens de kaarten locatie vinden en alle kaarten behalve dat van nederland verwijderen. Vervolgens moet je deze applicatie op je iphone zetten via itunesquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat dan? Dan moet ik hem zeker ook eerst op m'n iPhone zetten?
Alleen mogelijk als je web n walk plus hebt van t-mobile. Het is niet mogelijk via de i- abo's.quote:
En wat hebben wij daar nu aan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lees de zin nog is een keer.
Hij WAS wel zeker gratis, ik heb hem gratis gedownload met VF.
Niks.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Via de pc moet je de navigon.ipa openen met winrar. Vervolgens de kaarten locatie vinden en alle kaarten behalve dat van nederland verwijderen. Vervolgens moet je deze applicatie op je iphone zetten via itunes.
En wat hebben wij daar nu aan?
Ja, invoerrechten en in elk geval BTW (19%).quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:00 schreef shhulp het volgende:
stel;
straks komt die iphone 5 uit..
en je kunthem alleen nog kopen in Amerika. je wilt er een bestellen via apple.com voor (BIJVOORBEELD) 599 dollar.
komt daar nog bepaalde kosten bij like; douane? en wat zal dan ongeveer het totaalplaatje kosten?
Plus dat bv TNT je een bedrag in rekening brengt voor het administratief verwerken ervan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, invoerrechten en in elk geval BTW (19%).
Dat heet gewoon verzendkosten?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Plus dat bv TNT je een bedrag in rekening brengt voor het administratief verwerken ervan.
De iPhone heeft ook nogal eens de neiging SIM-locked te zijn in de VS. Daar zit je dan ook weer mee, als je hem al los kunt kopen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:26 schreef shhulp het volgende:
dan ken ik beter wachten tot hij in nl is
Nee, dat heet administratiekostenquote:
Plus het bedrag dat bv TNT rekent voor het administratief verwerken van de BTW enzoquote:Dus ja, verzendkosten + btw + invoerrechten komt er nog bij. Totaal niet voordelig om in Amerika te bestellen dus, ook al is de koers gunstig.
Nee, die komen bovenop die belasting.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die betaal je niet aan TNT, dat is gewoon belasting.
Ik bestel zeer regelmatig spul uit het buitenland en heb hier nog nooit wat van teruggezien. Of ligt het er aan waar je het mee verstuurt? (DHL)quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, dat heet administratiekosten
Ik werd daar enige tijd geleden eens onaangenaam door verrast.
[..]
Plus het bedrag dat bv TNT rekent voor het administratief verwerken van de BTW enzo
Ongeveer in het midden aan de bovenkant.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef xminator het volgende:
Hmm ik wil een transparante case maken en dan dat de Iphone 4 logo alleen nog zichtbaar wordt..
Weet iemand welke spot ik dan ongeveer leeg moet laten?
Dat weet ik ook, maar straks krijg je zo een case dat precies net niet is geluktquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ongeveer in het midden aan de bovenkant.
Nee, als je erop klikt gaat het weg :/quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:52 schreef Skv het volgende:
Dat staat toch aangegeven bij die transparante case? Waar de lettertjes zitten enzo..
Ik vraag me nog steeds af wat ik er op zou willen. Heb meerdere ideetjes, maar dat heeft alelmaal met logo's enzo te maken. Verder kan ik niet designen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |