Hey dat is toevallig. Die van mij had ook dat probleem. Ik heb hem dinsdag op laten sturen via de Vodafone winkel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:43 schreef Baghdaddy het volgende:
Mijn home-knop werkt niet meer honderd procent goed.. arghh.
Mijne heeft ook wel is mindere momenten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:43 schreef Baghdaddy het volgende:
Mijn home-knop werkt niet meer honderd procent goed.. arghh.
Wat voor ding precies? Dan fiets ik daar morgen eens langs. Hebben ze daar stekker-naar-USB blokken, ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of naar de hema voor zo'n micro USB ding, doet hetzelfde.
Nu nog een standaard micro-USB aansluiting op het volgende model met behoud van de ipod aansluiting voor de cradles en luidsprekers. (knuppel in het hok: al was alleen zo'n micro-usb mooier geweest ipv zo'n breed gapend gat)
Mijne dus ook, soms best ergerlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijne heeft ook wel is mindere momenten.
Precies dat volgens mijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:18 schreef Orbis het volgende:
[..]
Wat voor ding precies? Dan fiets ik daar morgen eens langs. Hebben ze daar stekker-naar-USB blokken, ofzo?
Mja, maar ik ben een nachtoplader, dan staat mijn PC uit. En op vakantie heb ik ook geen computer bij me.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies dat volgens mij. Maar je kan toch ook gewoon via je computer/laptop opladen.
Ik heb enkele maanden terug een iPhone 4 bij T-Mobile genomen, daarvoor had ik een iPhone 3G met Vodafone. Waar ik gewend was overal minimaal 3G te hebben en vaak nog bijna helemaal vol ook, was het wel opeens erg veel 2G met T-Mobile en in mijn woonwijk zelfs helemaal niet (randstad).quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:14 schreef jovink het volgende:
Heeft iemand recent een T- Mobile abbo afgesloten? Zit al tig jaar bij Vodafone, maar icm een Iphone scheelt dit nog al, nu is mijn vraag gezien de recente ontwikkelingen, is het internet ook echt onbeperkt zoals hieronder geopperd? Kan er verder niks over vinden op de T-Mobile site.
Bestel nu en je ontvangt 3 maanden lang 100% korting
Supersnel en onbeperkt internet tot 7.2 Mbps
Exclusieve diensten voor je iPhone zoals Visual Voicemail, Hotspot en gratis navigatie
Betalen per seconde
Voeg een Sms voordeelbundel afhankelijk van je Sms behoefte
+1.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:35 schreef Godtje het volgende:
t-mobile en ga weg zodra ik kan. Bagger bereik.
Dan maar meer betalen
+1quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:35 schreef Godtje het volgende:
t-mobile en ga weg zodra ik kan. Bagger bereik.
Dan maar meer betalen
Jawel hoor. Nooit problemen hier.quote:
ja, je krijgt een popup melding bij een bericht (anders was het best waardeloos)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:36 schreef Rammstino het volgende:
Korte vraag wat ik nog niet helemaal begrijp aan mijn nieuwe iPhone: Werken de push notivicaties wanneer de applicatie niet actief is. Dus: Ontvang ik whatsapp berichten als ik whats app uit heb staan?
Top. Ja inderdaad! Maar dat betekend dat inactieve applicaties ook stiekem actief zijn?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:38 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
ja, je krijgt een popup melding bij een bericht (anders was het best waardeloos)
quote:De nieuwste versie van de iPhone wordt op 7 september gepresenteerd. Dat meldt de Japanse technologiesite Kodawarisan op basis van anonieme bronnen. In het verleden wist de site al correct de lanceerdatum van nieuwe Macs te melden.
De iPhone 5 wordt volgens hardnekkige geruchten een stuk dunner en lichter dan het huidige model. Ook zal de achterkant weer gebold zijn, in plaats van de rechte glasplaat die de achterkant van de iPhone 4 siert.
Normaal gesproken lanceert Apple elk jaar in juni een nieuwe smartphone, maar dit jaar meldde het bedrijf niets over een opvolger van de vierde telefoon.
Tijdens het evenement zal het bedrijf ook zijn nieuwe iPods tonen. Dat is niet echt een verrassing, aangezien Apple vrijwel elk jaar begin september een nieuwe serie muziekspelers op de markt brengt. Over de iPods is echter nog weinig bekend.
"Stiekem" wel ja, anders zou het niet werken. Zulke applicaties starten pas op na het ontvangen van een push melding. Dus erg nadelig voor je batterij is het niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:42 schreef Rammstino het volgende:
[..]
Top. Ja inderdaad! Maar dat betekend dat inactieve applicaties ook stiekem actief zijn?
Hoeveelste is dit al?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:45 schreef automatic_ het volgende:
'Nieuwe iPhone op 7 september'
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |