denk hetquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:42 schreef Rammstino het volgende:
[..]
Top. Ja inderdaad! Maar dat betekend dat inactieve applicaties ook stiekem actief zijn?
Met baggerbereik kun je altijd weg bij T-mobile. Ik belde dat mijn bereik slecht was en in mijn eigen huis ik soms geen bereik had. Ik kon mijn 2 jarig contract inleveren en mijn iPhone terug sturen en ik krijg mijn bijbetaalde geld terug.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:35 schreef Godtje het volgende:
t-mobile en ga weg zodra ik kan. Bagger bereik.
Dan maar meer betalen
bij Telfort heb je 4 maanden gratis en NOG beter bereikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:42 schreef jovink het volgende:
Dus als ik de reacties zo peil kan ik beter voor Vodafone gaan zonder de 3 maanden korting dan voor T mobile met?
Ik heb in Arnhem beter bereik met T-mobile dan met Vodafone, dus het is erg afhankelijk waar je je bevindt. Vraag anders eens wat vrienden/familie hoe het bereik van hun is bij jou thuis, op school of andere belangrijke plekken waar je komt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:42 schreef jovink het volgende:
Dus als ik de reacties zo peil kan ik beter voor Vodafone gaan zonder de 3 maanden korting dan voor T mobile met?
Voeg haarlem ook maar aan de lijst van bagger bereik met tmobile toe.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:56 schreef Baghdaddy het volgende:
In Utrecht, Amsterdam en Almere heb ik betere ervaringen met Telfort dan nu met T-Mobile helaas.
Idem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met baggerbereik kun je altijd weg bij T-mobile. Ik belde dat mijn bereik slecht was en in mijn eigen huis ik soms geen bereik had. Ik kon mijn 2 jarig contract inleveren en mijn iPhone terug sturen en ik krijg mijn bijbetaalde geld terug.
Nja wanneer het rustig is doet die het perfect.. bijv. op een zaterdag heb je snel internet in amsterdamquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voeg haarlem ook maar aan de lijst van bagger bereik met tmobile toe.
Schande trouwens dat ze niet eens Amsterdam fatsoenlijk kunnen voorzien.
Sloterdijk valt wel mee, Amstelveen was drama en in de buurt van de Arena ook
Ik heb hier met t-mobile eigenlijk overal goed bereik. Thuis binnen geen 3g, verder eigenlijk overal wel, zelfs op het werk in de grote hallen ed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:02 schreef braddofiel het volgende:
Ik vraag me af of er uberhaupt mensen bestaan die wel goed bereik hebben met T-Mobile.
Alhoewel, ik was een keer naar het strand van Wijk Aan Zee, en daar had je met Vodafone amper iets (en geen 3G), en met T-Mobile 5 streepjes 3G.
Dat was de omgekeerde wereld.
Geen: http://www.bgr.com/2011/0(...)-happen-october-7th/quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
7 september dus de iPhone 5. In welke landen zal hij dan die dag uitkomen?
Ja, gewoon je nummer laten vrijgeven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:44 schreef Irakeesje het volgende:
Kan je dan nog wel je nummer behouden als je je abo direct stopt bij T-Mobile en zo ja, hoe?
oke! en ik kan dus gewoon naar de tmobile, klacht indienen en mijn contract laten ontbinden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:09 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ja, gewoon je nummer laten vrijgeven.
Moet wel gegrond zijn natuurlijk. Ze kijken na of je thuis (of op je werk) bereik hebt.. Maar ik had pas 1 week m'n contract toen ik de eerste klacht indiende, dus weet niet of het ook zo makkelijk gaat als je al lang klant bent.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:25 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
oke! en ik kan dus gewoon naar de tmobile, klacht indienen en mijn contract laten ontbinden?
ik kreeg ooit een sms van tmobile met een app waar ik mijn signaal mee kon testen, dat was thuis overal slecht. ben ondertussen wel 6 maanden klant, ik wist niet dat je kon ontbinden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:27 schreef LeNick het volgende:
[..]
Moet wel gegrond zijn natuurlijk. Ze kijken na of je thuis (of op je werk) bereik hebt.. Maar ik had pas 1 week m'n contract toen ik de eerste klacht indiende, dus weet niet of het ook zo makkelijk gaat als je al lang klant bent.
Zo makkelijk gaat dat niet. En dat testen doen ze niet met een app maar dat meten ze zelf.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:25 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
oke! en ik kan dus gewoon naar de tmobile, klacht indienen en mijn contract laten ontbinden?
oke bedankt! ik ga maar eens langs.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet. En dat testen doen ze niet met een app maar dat meten ze zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |