Ik heb hier met t-mobile eigenlijk overal goed bereik. Thuis binnen geen 3g, verder eigenlijk overal wel, zelfs op het werk in de grote hallen ed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:02 schreef braddofiel het volgende:
Ik vraag me af of er uberhaupt mensen bestaan die wel goed bereik hebben met T-Mobile.
Alhoewel, ik was een keer naar het strand van Wijk Aan Zee, en daar had je met Vodafone amper iets (en geen 3G), en met T-Mobile 5 streepjes 3G.
Dat was de omgekeerde wereld.
Geen: http://www.bgr.com/2011/0(...)-happen-october-7th/quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
7 september dus de iPhone 5. In welke landen zal hij dan die dag uitkomen?
Ja, gewoon je nummer laten vrijgeven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:44 schreef Irakeesje het volgende:
Kan je dan nog wel je nummer behouden als je je abo direct stopt bij T-Mobile en zo ja, hoe?
oke! en ik kan dus gewoon naar de tmobile, klacht indienen en mijn contract laten ontbinden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:09 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ja, gewoon je nummer laten vrijgeven.
Moet wel gegrond zijn natuurlijk. Ze kijken na of je thuis (of op je werk) bereik hebt.. Maar ik had pas 1 week m'n contract toen ik de eerste klacht indiende, dus weet niet of het ook zo makkelijk gaat als je al lang klant bent.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:25 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
oke! en ik kan dus gewoon naar de tmobile, klacht indienen en mijn contract laten ontbinden?
ik kreeg ooit een sms van tmobile met een app waar ik mijn signaal mee kon testen, dat was thuis overal slecht. ben ondertussen wel 6 maanden klant, ik wist niet dat je kon ontbinden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:27 schreef LeNick het volgende:
[..]
Moet wel gegrond zijn natuurlijk. Ze kijken na of je thuis (of op je werk) bereik hebt.. Maar ik had pas 1 week m'n contract toen ik de eerste klacht indiende, dus weet niet of het ook zo makkelijk gaat als je al lang klant bent.
Zo makkelijk gaat dat niet. En dat testen doen ze niet met een app maar dat meten ze zelf.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:25 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
oke! en ik kan dus gewoon naar de tmobile, klacht indienen en mijn contract laten ontbinden?
oke bedankt! ik ga maar eens langs.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet. En dat testen doen ze niet met een app maar dat meten ze zelf.
Zelfde hier in Rotterdam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben prima tevreden met T-Mobile hier in het noorden. Vrijwel nooit last.
Vorig jaar een paar keer wat minder gehad, dit aangegeven en T-Mobile heeft daarop snel gereageerd en uitleg gegeven.
Navigon.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef ScarFace- het volgende:
Iemand ervaring met de iPhone als fiets-gps gebruiken?
Ja je hebt een waterdichte mount ed nodig, maar verder? Is de standaard Google Maps functie goed genoeg hiervoor(lijkt me wel) of is een "dure" app nodig.
En hoe zit het met de batterijduur(en data verbruik /sad)
Thx
Ik ben al meer dan 4 jaar klant bij T-Mobile en had dan wel een gegronde reden (in huis, omgeving en op werk slecht bereik) en de boel werd zonder problemen ontbondenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:27 schreef LeNick het volgende:
[..]
Moet wel gegrond zijn natuurlijk. Ze kijken na of je thuis (of op je werk) bereik hebt.. Maar ik had pas 1 week m'n contract toen ik de eerste klacht indiende, dus weet niet of het ook zo makkelijk gaat als je al lang klant bent.
Afgelopen zaterdag heb ik een dagje hartje Amsterdam gedaan, van de 9 uur dat ik er was heb ik 4,5 uur geen tot slecht bereik gehadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
T-Mobile blijkt ook gewoon goed te werken in de Randstad. De klachten gaan voornamelijk over de gebieden daarbuiten.
Ik ben recent best wel vaak naar hartje Amsterdam geweest en ik heb altijd bereik gehad. Wanneer ging je er heen dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan 4 jaar klant bij T-Mobile en had dan wel een gegronde reden (in huis, omgeving en op werk slecht bereik) en de boel werd zonder problemen ontbonden
[..]
Afgelopen zaterdag heb ik een dagje hartje Amsterdam gedaan, van de 9 uur dat ik er was heb ik 4,5 uur geen tot slecht bereik gehad. Schiphol ook zo.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben recent best wel vaak naar hartje Amsterdam geweest en ik heb altijd bereik gehad. Wanneer ging je er heen dan?
6 Augustus dusquote:Afgelopen zaterdag heb ik een dagje hartje Amsterdam gedaan
Dat is toch overal waar het druk is zo? Als ik op zaterdagmiddag in Groningen-stad rondloop is 3G ook trager.quote:
Misschien, maar het enige dat ik weet is dat ik met KPN en Vodafone nooit meer de problemen heb op 'drukke plekken' die ik met T-mobile had. Ook niet op A'dam CS, R'dam CS, op de uni, etc. Gewoon rap internet, filmpjes kunnen kijken, etc.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is toch overal waar het druk is zo? Als ik op zaterdagmiddag in Groningen-stad rondloop is 3G ook trager.
Ik heb voorheen meer dan 10 jaar KPN gehad en nu net een klein jaartje VF en moet zeggen dat VF beter bereik heeft dan KPN voor mij.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:01 schreef eleusis het volgende:
[..]
Misschien, maar het enige dat ik weet is dat ik met KPN en Vodafone nooit meer de problemen heb op 'drukke plekken' die ik met T-mobile had. Ook niet op A'dam CS, R'dam CS, etc. Gewoon rap internet, filmpjes kunnen kijken, etc.
Of dat nou komt doordat de KPN- en Vodafone-netwerken minder druk zijn, of dat ze meer masten hebben, weenie.
Ik denk dat KPN en Vodafone erg aan elkaar gewaagd zijn. Ik heb een hotspot van Vodafone (voor de Macbook Air) en een iPhone-abo van KPN. Ze zijn allebei "goed genoeg" maar met de trein lijkt KPN iets vaker z'n bereik kwijt te raken dan Vodafone.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb voorheen meer dan 10 jaar KPN gehad en nu net een klein jaartje VF en moet zeggen dat VF beter bereik heeft dan KPN voor mij.
Ook om 5 uur op zondagochtend?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is toch overal waar het druk is zo? Als ik op zaterdagmiddag in Groningen-stad rondloop is 3G ook trager.
GPS.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:20 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Thx
Gebruikt die puur de gps of ook 3G-data verkeer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |