Het gaat er meer om dat 'ie zo hard gaat dat je moet schreeuwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is een teken dat ie niet zuiver is. Als muziekweergave zuiver is kan je elkaar prima verstaan.
alle nederlandse i4's zijn unlocked na een bepaalde officiele update *weet zo niet meer welke* (waar hij ook vandaan komt)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En hoe zit het met officieel unlocken?
Kan dat überhaupt? Na een bepaalde tijd? Zoals in Nederland (eerste jaar tegen betaling en daarna gratis?)
Of kan dat niet omdat je hem nooit geactiveerd hebt?
je ziet over het hoofd dat je een klote netwerk krijgt met tmobilequote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:21 schreef xminator het volgende:
http://t.co/cds3jEA
Voor de geinterreseerden, wel een goedkoop aanbod.. Zie ik iets over het hoofd? 455 euro voor een 1 jarig abo incl. I4
Hmm, ik heb anders nog geen problemen met t-mobile (1jaar gebruik)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:44 schreef skittelman het volgende:
[..]
alle nederlandse i4's zijn unlocked na een bepaalde officiele update *weet zo niet meer welke* (waar hij ook vandaan komt)
[..]
je ziet over het hoofd dat je een klote netwerk krijgt met tmobile
Laat die aanbieding even op de mail zetten, deden ze bij mij in ieder gevalquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:04 schreef Skv het volgende:
Ik belde net de T-Mobile om aan te geven dat ik toch graag die 20% korting voor de komende zes maanden wil vanwege de slechte ontvangst. De medewerker gaf me aan dat ik, ondanks het accepteren van de korting, alsnog kan kiezen voor ontbinden van het contract wanneer ik dat wil. Dus ook nog over een half jaar. Kan dus op mijn gemak kijken of er goede alternatieven zijn (nog niet gevonden helaas).
Dat is dan toch onzin.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Skv het volgende:
Volgens mij is dat de onderuitgang (waar je je laadkabel inramt). Daar zitten vochtverklikkers in, die verkleuren als 'ie nat is. Daar gooien ze het altijd op, ook al stuur je 'm op omdat er een barst in het scherm zit.. Als die dingen verkleurd zijn ben je de zak kortgezegd.
en wat als je nou een flinke pafferd bent, en die dingen zijn verkleurd doordat jij een half jaar tegen die iphone loopt te smoken?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Skv het volgende:
Volgens mij is dat de onderuitgang (waar je je laadkabel inramt). Daar zitten vochtverklikkers in, die verkleuren als 'ie nat is. Daar gooien ze het altijd op, ook al stuur je 'm op omdat er een barst in het scherm zit.. Als die dingen verkleurd zijn ben je de zak kortgezegd.
Apple staat er om bekend dat ze al vaker garantie hebben afgewezen omdat er gerookt wordt bij de apparaten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef shhulp het volgende:
[..]
en wat als je nou een flinke pafferd bent, en die dingen zijn verkleurd doordat jij een half jaar tegen die iphone loopt te smoken?
Ze verkleuren blauw (of oranje ofzo) als ze vochtig worden. In ieder geval een kleur die opvalt zodat ze snel de diagnose kunnen stellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef shhulp het volgende:
[..]
en wat als je nou een flinke pafferd bent, en die dingen zijn verkleurd doordat jij een half jaar tegen die iphone loopt te smoken?
Sowieso belachelijk als je niet weet hoe je het schrijftquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:18 schreef shhulp het volgende:
roken zowiezo? dan nog belachelijk dat dat invloed heeft op je garantie.
je zou ook gewoon allemaal in een kamer kunnen gaan zitten, zo schijn je ook te kunnen chattenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:45 schreef Agiath het volgende:
(we wonen namelijk in een huis met 18 mensen waarvan er al meer dan 10 whatsapp hebben, een grote huischat is dus het doel, en we zitten nu al vol...)
Probeer GroupMe eens. Vergelijkbaar met whatsapp, maar daar kun je grotere groepen aanmaken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:45 schreef Agiath het volgende:
Weet iemand hier misschien of het dmv Jailbreak mogelijk is om meer dan 10 mensen in een whatsapp gesprek te knallen?
Het enige wat ik echt kan vinden is dit filmpje, maar de reacties eronder zijn niet echt positief.
(we wonen namelijk in een huis met 18 mensen waarvan er al meer dan 10 whatsapp hebben, een grote huischat is dus het doel, en we zitten nu al vol...)
Dankje! *aangeschaft*quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Leuke tweak voor de jailbreakers onder ons:
Drama inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:04 schreef Dimens het volgende:
Waarom is het synchroniseren van foto's zo moeilijk gemaakt op de iPhone, hoe zet ik albums en foto's er op?
Ik snap hem, jammer dat je niet foto voor foto kunt kiezen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:08 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Drama inderdaad.
Foto's en albums zet je door mappen op je PC/Mac te maken en deze vervolgens te koppelen in iTunes door op je iPhone te klikken en dan op Photos.
(Dus: "Map My Pictures" en daar in mappen met de albums en fotos die je wil "Album 1" etc)
Tofquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Leuke tweak voor de jailbreakers onder ons:
Nadeel is wel dat je niet kan opnemen of weigeren zodra iemand belt. Dat wordt snel verholpen lees ikquote:
Met PhotoAlbums+ (tweak) kan je albums aanmaken (ook beveilgde) vanuit je telefoon zelf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik snap hem, jammer dat je niet foto voor foto kunt kiezen.
Bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |