Ze verkleuren blauw (of oranje ofzo) als ze vochtig worden. In ieder geval een kleur die opvalt zodat ze snel de diagnose kunnen stellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef shhulp het volgende:
[..]
en wat als je nou een flinke pafferd bent, en die dingen zijn verkleurd doordat jij een half jaar tegen die iphone loopt te smoken?
Sowieso belachelijk als je niet weet hoe je het schrijftquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:18 schreef shhulp het volgende:
roken zowiezo? dan nog belachelijk dat dat invloed heeft op je garantie.
je zou ook gewoon allemaal in een kamer kunnen gaan zitten, zo schijn je ook te kunnen chattenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:45 schreef Agiath het volgende:
(we wonen namelijk in een huis met 18 mensen waarvan er al meer dan 10 whatsapp hebben, een grote huischat is dus het doel, en we zitten nu al vol...)
Probeer GroupMe eens. Vergelijkbaar met whatsapp, maar daar kun je grotere groepen aanmaken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:45 schreef Agiath het volgende:
Weet iemand hier misschien of het dmv Jailbreak mogelijk is om meer dan 10 mensen in een whatsapp gesprek te knallen?
Het enige wat ik echt kan vinden is dit filmpje, maar de reacties eronder zijn niet echt positief.
(we wonen namelijk in een huis met 18 mensen waarvan er al meer dan 10 whatsapp hebben, een grote huischat is dus het doel, en we zitten nu al vol...)
Dankje! *aangeschaft*quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Leuke tweak voor de jailbreakers onder ons:
Drama inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:04 schreef Dimens het volgende:
Waarom is het synchroniseren van foto's zo moeilijk gemaakt op de iPhone, hoe zet ik albums en foto's er op?
Ik snap hem, jammer dat je niet foto voor foto kunt kiezen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:08 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Drama inderdaad.
Foto's en albums zet je door mappen op je PC/Mac te maken en deze vervolgens te koppelen in iTunes door op je iPhone te klikken en dan op Photos.
(Dus: "Map My Pictures" en daar in mappen met de albums en fotos die je wil "Album 1" etc)
Tofquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Nadeel is wel dat je niet kan opnemen of weigeren zodra iemand belt. Dat wordt snel verholpen lees ikquote:
Met PhotoAlbums+ (tweak) kan je albums aanmaken (ook beveilgde) vanuit je telefoon zelf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik snap hem, jammer dat je niet foto voor foto kunt kiezen.
Bedankt.
Ik wacht nog even op de updatequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef Zaibatsu01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |