SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - PlexconNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Tering ik heb gewoon 3 minuten gewacht omdat ik niet wil hunten, toen dacht ik maar laat ik het dan maar doen
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Taalfoutje in OPOok ik wacht op 1.8 ... !quote:Minecraft is een sandboxgame gemaakt in Java, waardoor hij in je browser speelbaar is, en ook nog is op elk besturingsysteem![]()
Vieze vuile lapohunter die je bent Jaimy!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:![]()
![]()
Sorry dat ik jullie niet nog 3 extra minuten de tijd gaf
![]()
![]()
Barts Padawan
ja ik weet wel hoe het moet maar ik doe elke keer wat verkeerd!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:32 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je lult uit je nek want als je op de bukkit site kijkt staat er gewoon een tutorial bij die niet fout KAN gaan.
Edit: Er is zelfs een installer tegenwoordig zie ik nu.
nu ga ik het ook niet meer doen, want ik heb al een server, zonder mods, gewoon puur survival zonder cheats etc
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
De moeite..quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja ik weet wel hoe het moet maar ik doe elke keer wat verkeerd!
nu ga ik het ook niet meer doen, want ik heb al een server, zonder mods, gewoon puur survival zonder cheats etc
1. Download installer en laat hem draaien.
2. Kopieer je world naar de bukkit map waar je hem hebt geinstalleerd.
3. Drop eventuele plugins in de plugin map.
4. Profit!![]()
![]()
Ik heb een eigen skin gemaaktquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:17 schreef MineraalWater het volgende:
1.8![]()
![]()
Maakt iemand hier eigelijk eigen skins?
Gezicht geïnspireerd op de standaard UI van FOK!
Barts Padawan
ZO MAKKELIJK?!quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:23 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
De moeite..
1. Download installer en laat hem draaien.
2. Kopieer je world naar de bukkit map waar je hem hebt geinstalleerd.
3. Drop eventuele plugins in de plugin map.
4. Profit!
op youtube etc deden ze heel moeilijk!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Trugfintpooszdhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Wie mijn humble bundle minecraft link wil voor tot 14 aug gratis minecraft spelen moet maar even een pm sturen.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
2622... Da's veul. Gefeli daar bij The Yogscast. btw: The Yogscast
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
Idioot hoeveel mensen er rondlopen met creeperskins.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
hee
Eerste keer dat ik MP speel. Heb minecraft al een half jaar en alleen SP gespeeld. Net de Drumpie server gejoind en geen idee wat ik moet doen. Kan niks bouwen en als ik /rules intyp krijg ik you don't have premission. Kan iemand tips geven voor de beginner van MP?
dank![]()
1.8?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
You wish.quote:A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Oke me Minecraft naam is norrie026
Kan ik toegevoegd worden?
En wat tips bij waar ik mag bouwen buiten New York of krijg ik een eigen stuk grond aangewezen?![]()
![]()
Earcheese wo spielszt du op c'est moment?http://www.syfy.com/tinman/oz/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan ons aller Gogosweden.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
NUL TWEE ZES A TOWN REPRESEENT!! !!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:04 schreef norrie13 het volgende:
En wat tips bij waar ik mag bouwen buiten New York of krijg ik een eigen stuk grond aangewezen?![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:32 schreef TJV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan ons aller Gogosweden.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan ons aller Gogosweden.![]()
![]()
Ik heb een grot gevonden met creepers (die groen beesten) is dit handig?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
De grot wel, de creepers niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:15 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb een grot gevonden met creepers (die groen beesten) is dit handig?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
If not now, then when.![]()
Je mag bouwen waar je wilt.. alleen bij New York etc.. gewoon beetje in de zelfde stijl.. voor de rest mag je overal in de World wat bouwen. Als je een plekje nodig hebt of zoek dan kan ik je idd een stuk grond geven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:04 schreef norrie13 het volgende:
En wat tips bij waar ik mag bouwen buiten New York of krijg ik een eigen stuk grond aangewezen?
Succes.
Ik speel normaal op Drumpie's server, relatief veel mensen en je hebt survival & creative (en PVP of CTF, las ik?).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Earcheese wo spielszt du op c'est moment?
Momenteel speel ik wat minder though, zit momenteel in Berlijn en probeer een stage te regelen voor volgend schooljaar. Binnenkort weer eens langswippen op de server.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Rot server, net met iemand 2 dagen en nachten gelopen naar een mooie plek, kan op moment dat ik mijn spawn heb staan valt de server eruit en is de andere persoon weer terug bij af....'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Drumpert, hoe kan het dat je metro zo idioot traag is? Hij was toch sneller?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Omdat we van craftbook gold blocks naar powered rails zijn gegaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:02 schreef TJV het volgende:
Drumpert, hoe kan het dat je metro zo idioot traag is? Hij was toch sneller?![]()
Mijn excuses, de nieuwe server ben ik al mee bezig.. hij zal deze week overgezet worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:19 schreef KneusTeun het volgende:
Rot server, net met iemand 2 dagen en nachten gelopen naar een mooie plek, kan op moment dat ik mijn spawn heb staan valt de server eruit en is de andere persoon weer terug bij af....
Omdat Notch weer iets verandert heeft, dus moet ik het hele spoor weer opnieuw leggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:02 schreef TJV het volgende:
Drumpert, hoe kan het dat je metro zo idioot traag is? Hij was toch sneller?If not now, then when.![]()
Hoe is het eigenlijk met de bouwwedstrijd afgelopen ?quote:
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.![]()
Jij hebt gewonnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:20 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met de bouwwedstrijd afgelopen ?Ik wacht nog steeds tot je de prijs komt ophalen.
Komt er nog iets leuks aan in de volgende update
* Drebbelman volgt het allemaal niet meer zoIn the coolest little capital of the world![]()
Jep, een hele boel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:58 schreef Drebbelman het volgende:
Komt er nog iets leuks aan in de volgende update
* Drebbelman volgt het allemaal niet meer zo-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Eigenlijk moesten ze er PVP aan zetten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:35 schreef Dalando het volgende:
2622... Da's veul. Gefeli daar bij The Yogscast. btw: The Yogscast
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Kutnotch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn excuses, de nieuwe server ben ik al mee bezig.. hij zal deze week overgezet worden.
[..]
Omdat Notch weer iets verandert heeft, dus moet ik het hele spoor weer opnieuw leggen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hij moet gewoon de stekker uit dit hele rotspel trekken.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, ik heb weer eventjes wat te doen deze week. Het dak wordt enorm. Ik zie er nu al tegenop.
De grootste toren krijgt nog een etage en geen punt dak maar een plat dak. Dat is mooier.![]()
nee waarschijnlijk pas in 1.8Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Rickokutjeee! Hoi.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:51 schreef RickoKun het volgende:
Hey homo's, is die adventure versie oid al uit? Heb al een poos niet meer dit pauperspel gespeeld?!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:45 schreef -Datdus- het volgende:
Nice,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, ik heb weer eventjes wat te doen deze week. Het dak wordt enorm. Ik zie er nu al tegenop.
De grootste toren krijgt nog een etage en geen punt dak maar een plat dak. Dat is mooier.
ik heb ook zo'n uit de hand gelopen projectje.
Wilde een soort uitkijk-toren op een bergje maken.
Daaruit vloeide een muur naar een 2de toren.
Toen wilde ik er een kasteel van maken. en ben gewoon een muur gaan bouwen, toren erbij, muur stukje verder, toren erbij..etc
en dan er achter komen dat je ook weer terug moet
Nu heb ik een behoorlijk gebied met een muur er omheen.
En ben het nu aan het inrichten. Huisjes, storehouse, kerk, inn...
Erg leuk, maar wel heel veel werk.
Ook omdat ik "met de natuur" wilde werken, en dus voor het grootste deel de grond niet aangepast heb. Ik heb dus ook niet bepaald 1 vlakke binnenplaats
NIEUW: Foto's!![]()
NOPE.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:51 schreef RickoKun het volgende:
Hey homo's, is die adventure versie oid al uit? Heb al een poos niet meer dit pauperspel gespeeld?!A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
1e stuk dak te zien.
Ik wil links ook nog een haven maken.pfff.. dat kerkje rechts is nog steeds niet af.
![]()
pics?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nice,
ik heb ook zo'n uit de hand gelopen projectje.
Wilde een soort uitkijk-toren op een bergje maken.
Daaruit vloeide een muur naar een 2de toren.
Toen wilde ik er een kasteel van maken. en ben gewoon een muur gaan bouwen, toren erbij, muur stukje verder, toren erbij..etc
en dan er achter komen dat je ook weer terug moet
Nu heb ik een behoorlijk gebied met een muur er omheen.
En ben het nu aan het inrichten. Huisjes, storehouse, kerk, inn...
Erg leuk, maar wel heel veel werk.
Ook omdat ik "met de natuur" wilde werken, en dus voor het grootste deel de grond niet aangepast heb. Ik heb dus ook niet bepaald 1 vlakke binnenplaats![]()
![]()
Excuses voor de wisselende texturepacks, screens komen van mij en een vriend van mequote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:30 schreef -Datdus- het volgende:
1e stuk dak te zien.
[ afbeelding ]
Ik wil links ook nog een haven maken.pfff.. dat kerkje rechts is nog steeds niet af.
![]()
[..]
pics?
overzichtje vanaf de hoogste toren (toen was ik nog niet begonnen aan de inrichting).
Ik denk dat je daar ongeveer 1/4 van de totale oppervlakte ziet.
2 huisjes, met daarachter een trap om de berg op te kunnen.
Nieuwer uitzicht. Nu met kerk, en daar tegenover een storehouse en een huisje. Helemaal achterin een klein stijgertje in het water
M'n kerkje van binnen, gezien vanaf het altaar.
En tenslotte een screenshot van dynmap met:
1 hoofdingang
2 nieuw huisje op een heuvel, met extra toren
3 inn, met (nog te bouwen) bar, en 4 slaapkamers
de 3 poorten gaan trouwens open en dicht met gehulp van [Gates] van falsebook
Zodra ik er weer mee aan de slag ga, zal ik wel een paar nieuwe screenshots posten
Awesome, sowieso middeleeuwse stijl.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Excuses voor de wisselende texturepacks, screens komen van mij en een vriend van me
overzichtje vanaf de hoogste toren (toen was ik nog niet begonnen aan de inrichting).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwer uitzicht. Nu met kerk, en daar tegenover een storehouse en een huisje. Helemaal achterin een klein stijgertje in het water
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 hoofdingang
[ afbeelding ]
Zodra ik er weer mee aan de slag ga, zal ik wel een paar nieuwe screenshots posten![]()
![]()
Oh wow,quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hebt gewonnen.Ik wacht nog steeds tot je de prijs komt ophalen.
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.![]()
Ziet er goed uit hoor!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Excuses voor de wisselende texturepacks, screens komen van mij en een vriend van me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 hoofdingang
[ afbeelding ]
Zodra ik er weer mee aan de slag ga, zal ik wel een paar nieuwe screenshots postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien een knullige vraag, maar hoe maak je die lampen zoals je ze in je kerk hebt hangen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 hoofdingang
[ afbeelding ]
Zodra ik er weer mee aan de slag ga, zal ik wel een paar nieuwe screenshots posten
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Dat is glowstonequote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien een knullige vraag, maar hoe maak je die lampen zoals je ze in je kerk hebt hangen?![]()
![]()
Eerst blokjes dirt of iets dergelijks naar boven bouwen (Niet tegen het plafond, maar 1 blokje er beneden), Dan zet je er gewoon een fence op, Graaf je het blokje onder die fence er weer onderuit, Dan zet je weer een fence eronder ETC, ETC.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien een knullige vraag, maar hoe maak je die lampen zoals je ze in je kerk hebt hangen?
Gaat dus zo:
▌
█
█
█
▌
▌
█
█SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, Maar dit is voor als het het op het plafond wilt, Gaat iets sneller met dirt dan steeds die hekjes weg hakkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef dnbrainwash het volgende:
hekjes kan je tegenwoordig op elkaar zetten ook.![]()
![]()
Daarom de LivingBuilder plugin.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Klopt, Maar dit is voor als het het op het plafond wilt, Gaat iets sneller met dirt dan steeds die hekjes weg hakken
Op welke server speel jij eigenlijk?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:07 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Te huur bedrijfsruimte. gelegen in historisch pand in het centrum...![]()
Ja, Als ik die nou eens kon vindenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom de LivingBuilder plugin..
![]()
mijn eigen. nu alleen nog online als ik wil spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Op welke server speel jij eigenlijk?![]()
http://forums.bukkit.org/(...)e-limits-1000.27510/quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, Als ik die nou eens kon vinden.
![]()
Duurt lang Drumpert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Sluik reclame: join nu 127.0.0.1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Skrillexquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:11 schreef tuut-chips het volgende:
weet iemand een leuk liedje voor in spotify?![]()
ja klopt, zei hij ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:12 schreef Berend. het volgende:
Ik denk dat Drumpert aan het overschakelen is naar de VPS
Iemand nog een server waar ik kan spelon? Datdus?![]()
Mijne, maar ik ga geen reclame maken. Bluhhhhquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:12 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ja klopt, zei hij ook
Iemand nog een server waar ik kan spelon? Datdus?![]()
bang dat toothless je bant?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef Berend. het volgende:
[..]
Mijne, maar ik ga geen reclame maken. Bluhhhh![]()
waarom?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Server verhuizing wordt uitgesteld. Je kan gewoon verder spelen.![]()
Voor de duidelijkheid, ik speel op een SMP server, dus kan niet zo maar even aan gratis resources komenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Klopt, Maar dit is voor als het het op het plafond wilt, Gaat iets sneller met dirt dan steeds die hekjes weg hakken
Maar in dit geval heb ik langs de muur, op de juist hoogte een hele rij dirt blokken geplaatst, 2 naast elkaar.
Daarna om de 4 blokken dirt geloof ik, 2 blokken weg scheppen en er glowstone aan hangen.
Daarna idd gewoon de hekjes daarop stapelen, en daarna het dirt weer weg halen
Die staat op tweakers(ip: tweakcraft.net)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef -Datdus- het volgende:
Minecribs. youtubeidee.![]()
[ afbeelding ]
Ga naar /warp hogwarts ofzo![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:30 schreef Berend. het volgende:
[..]
Die staat op tweakers(ip: tweakcraft.net)
Ga naar /warp hogwarts ofzo![]()
![]()
quote:Drumpie is baas
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Nee hij is gewoon online, zorg wel dat je drumpie.nl gebruikt en niet een IP.quote:If not now, then when.![]()
Changelog?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Minecraft exp. In 1 foto.
Http://t.co/giw3mLhhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:44 schreef SosuaCafe het volgende:
Minecraft exp. In 1 foto.
Http://t.co/giw3mLh
En de nieuwe server is sneller? Het inloggen duurt een eeuwigheid lijkt het, als het al gaat lukkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon online, zorg wel dat je drumpie.nl gebruikt en niet een IP.
Edit: nee dus..'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
wat zou ik maken?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Kun je in de server dan?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Mijn server wapen.nu in minecraft maken?
![]()
dekstop achtergrond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door -Datdus- op 04-08-2011 12:22:11 ]![]()
DatDus, ik kom niet op jouw server...Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Nu wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:21 schreef Sitethief het volgende:
DatDus, ik kom niet op jouw server...![]()
Zijn er meer mensen die ook niet op Drumpie kunnen komen?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:33 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn er meer mensen die ook niet op Drumpie kunnen komen?
Datdus kom ik ook niet meer op.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Zou leuk zijn dat blijkt dat het door een 1.8 update komt
Maar dat zal het helaasch niet zijn.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Verveling slaat toe!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
dat ziet er ook wel netjes uit om mee te beginnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:13 schreef Mender het volgende:
Ik ben benieuwd naar dit spel:
http://www.kickstarter.co(...)ed-mining-building-g
maar goed, voordat dit een bedreiging gaat woorden voor Minecraft zijn wel toch al weer 1,5 jaar verder denk ik.NIEUW: Foto's!![]()
Notch wilde er geld in pompen maar deed het niet omdat het een wedstrijd is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat ziet er ook wel netjes uit om mee te beginnen.
maar goed, voordat dit een bedreiging gaat woorden voor Minecraft zijn wel toch al weer 1,5 jaar verder denk ik.![]()
Is er nog een andere server online. Kheb verslavingsverschijnselen
...
Een wedstrijd?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Notch wilde er geld in pompen maar deed het niet omdat het een wedstrijd is.Wat bedoel je daarmee?
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Ik baal dr ook beetje van... nieuwe server nog erger dan de oude?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:44 schreef Sitethief het volgende:
Is er nog een andere server online. Kheb verslavingsverschijnselen
...
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Nee hoor, draaide als een zonnetje vannacht. Drumpie heeft hard gewerkt tot rond 3/4 uur en het werkte gewoon...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik baal dr ook beetje van... nieuwe server nog erger dan de oude?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Stelletje autisten!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
* Sitethief verwijst naar zijn FoBo...Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Je bedoeld Notch stopt er geen geld in omdat het concurrentie is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Notch wilde er geld in pompen maar deed het niet omdat het een wedstrijd is.![]()
Oeps. Sorryquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:59 schreef Sitethief het volgende:
* Sitethief verwijst naar zijn FoBo...It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Twas meer zelfspot hoor Tomquote:![]()
. Ik val daar niet over
. (Japan heeft me verboden te vallen
)
nvmquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Twas meer zelfspot hoor Tom![]()
. Ik val daar niet over
. (Japan heeft me verboden te vallen
)
![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:59 schreef Mender het volgende:
[..]
Je bedoeld Notch stopt er geen geld in omdat het concurrentie is.Ja je hebt gelijk. maar wel gratis publiciteit. tweet half gelezen.twitter:notch twitterde op woensdag 03-08-2011 om 18:48:05I can't fund this myself because it's competition, but: http://t.co/DOQy9A7 reageer retweet
![]()
![]()
de final version komt dus al behoorlijk snel
"Minecraft krijgt een eigen conventie op 18 en 19 november, in Las Vegas. Dit heeft PC Gamer vernomen van ontwikkelaar Markus Persson. De conventie valt samen met de officiële lancering van de game.
Eerder had Persson elf november als datum genoemd voor het uitbrengen van Minecraft, de release is dus een week uitgesteld. De release van Minecraft is vooral een symbolische gebeurtenis, omdat de game al sinds 2010 gekocht kan worden en regelmatig wordt voorzien van updates met nieuwe content en features.
"Ik kijk er heel erg naar uit om het podium op te stappen en op de knop te drukken om de finale versie te uploaden", zegt Persson. "We gaan direct na MineCon naar huis om verder te werken aan Minecraft, maar het is wel een enorme mijlpaal als de game eindelijk uit bèta gaat. Dat is iets wat we nooit hadden kunnen doen zonder onze fans, dus het voelt logisch om het samen met hen te vieren.""
zal de final dan 1.8 zijn? iig versie full 1.0 (18 19 november)![]()
Potentieel wel leuk natuurlijk omdat het wat vrijer bouwen lijkt maar je zult beiden eigenlijk moeten combineren. Zowel recht kunnen bouwen als vrij kunnen vormen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:13 schreef Mender het volgende:
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
spel word ook verder uitgebreid nog, alleen gaat deze de beta fase uit naar full.
en de prijs van 15 euro naar 20 euro.
alleen word het dan niet beta 1.7 naar 1.8 etc
maar meer van full 1.0 naar full 1.1![]()
Er was een bouw wedstrijd op mijn servert waarin je in 10 minuten een huis moest maken. En alleen van cobble en stone ofzo. Dit is de uitkomst![]()
![]()
Binnenkort weer een render maken van mn SMP map (met paar irl vrienden). Tot dusver chill zitten bouwen. Nu weer op inspiratie wachten voor nieuwe creatie.![]()
Hey Nachtraafquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:07 schreef Nachtraaf het volgende:
Binnenkort weer een render maken van mn SMP map (met paar irl vrienden). Tot dusver chill zitten bouwen. Nu weer op inspiratie wachten voor nieuwe creatie.![]()
![]()
Waar zijn de huizen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:03 schreef Berend. het volgende:
Er was een bouw wedstrijd op mijn servert waarin je in 10 minuten een huis moest maken. En alleen van cobble en stone ofzo. Dit is de uitkomst
[ afbeelding ]![]()
![]()
Drumpert nog steeds down?http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:![]()
Attentie aan meneer TJV en Gogosweden: AUB melden bij baron plexcon als de server weer online is, Bij voorbaat dank.![]()
Heb een random server gevonden volgens mij. Helemaal kaal nog imho.
85.236.109.210:28765
Stond nog ergens in een serverlijstje van me.
Kunnen we ondertussen ff klooien.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Nog nederlands ook.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Of je komt gewoon naar mijn servert: 213.163.68.196quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Kunnen we ondertussen ff klooien.
Er is een bouw wedstrijd, kom naar /warp stadium om het te volgen![]()
![]()
Tip: typ daar geen /spawn.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Server is weer up iig. Weet niet wat er was, maar toen ik inlogde deed die het?
En nog mijn excuses hiervoor.If not now, then when.![]()
Lol.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Anders spoiler je die afbeeldingen even.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
schatjequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:49 schreef Berend. het volgende:
[..]
schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg, ik ben de 1000ste koperquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:13 schreef Mender het volgende:
Ben benieuwd naar het spel, wil de ontwikkelaar helpen, en ik wilde de 1000ste koper zijn.![]()
![]()
Wat een lelijk spel. Lijkt net een spel die rechtstreeks op www.spele.nl kan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:05 schreef Berend. het volgende:
[..]
Omg, ik ben de 1000ste koper
Ben benieuwd naar het spel, wil de ontwikkelaar helpen, en ik wilde de 1000ste koper zijn.If not now, then when.![]()
Minecraft heeft charme, Lords of Uberdark heeft spetterpoep.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wil je nu zeggen dat Minecraft er wel mooi uitziet?A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Minecraft heeft charme, Lords of Uberdark heeft spetterpoep.http://games.blog.nl/pc/2(...)de-blokkige-graphicsquote:Waarschuwing vooraf: dit spel is nog in een heel vroeg stadium van ontwikkeling. Eigenlijk kun je het nog niet eens een echt spel noemen. Het is voorlopig alleen een engine waar later een spel omheen gebouwd kan worden. Maar wat een engine! Het heet Lords Of Uberdark en het lijkt op Minecraft… alleen dan zonder de blokkerige omgevingen. Je moet het zien om het te snappen, maar waar het op neerkomt is dat hobbyprogrammeur Aaron Bishop een boetseerbaar landschap heeft gemaakt. Net als in Minecraft kun je er tunnels graven en kastelen bouwen, alleen zien die er hier organisch en natuurlijk uit. Sterker nog: omdat Bishop heeft gekozen voor een schilderachtige stijl waar alles is omrand met dikke kalligrafie lijnen ziet het eruit als Capcom’s cultklassieker Okami. Kun je het je voorstellen? Een willekeurig gegenereerd Okami-landschap dat je eindeloos zelf kunt aanpassen. Minecraft-bedenker Notch moet ervan kwijlen en ik eigenlijk ook. Het zal nog wel een paar jaar duren voordat Lords of Uberdark daadwerkelijk uitkomt (tegen die tijd hopelijk onder een andere titel), maar als het zover is wordt dit een magische ervaring
Ik vind trouwens dat je daar nog niet echt een mening over kan hebben. Game is nauwelijks nog begonnen, of je geeft het al geen kans. Je hebt het niet gespeeld, je hebt alleen een mini filmpje gezien waarbij de game pas net begonnen is. Misschien wordt het wel heel vet, maar misschien ook niet. Dan denk ik maar dat de ontwikkelaar een paar redbull mag kopen, hij happy en ik voel me niet armer.![]()
Het was maar een grapje.quote:![]()
Op donderdag 4 augustus 2011 22:26 schreef Berend. het volgende:
[..]
[..]
http://games.blog.nl/pc/2(...)de-blokkige-graphics
Ik vind trouwens dat je daar nog niet echt een mening over kan hebben. Game is nauwelijks nog begonnen, of je geeft het al geen kans. Je hebt het niet gespeeld, je hebt alleen een mini filmpje gezien waarbij de game pas net begonnen is. Misschien wordt het wel heel vet, maar misschien ook niet. Dan denk ik maar dat de ontwikkelaar een paar redbull mag kopen, hij happy en ik voel me niet armer.
Ik had het inderdaad ook over charme en spetterpoep.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Minecraft heeft charme, Lords of Uberdark heeft spetterpoep.![]()
Zal er een kleine update komen met 3million sales? Zou wel tof zijn.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Dr moet een soort chart komen voor het ruilen.
Of een soort van systeem dat bijhoud hoeveel er van welk materiaal gedolven is, en dus meer of minder waard.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
tja, op de server van een vriend waar ik speel zat ook zo'n shop-plugin.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
Dr moet een soort chart komen voor het ruilen.
Of een soort van systeem dat bijhoud hoeveel er van welk materiaal gedolven is, en dus meer of minder waard.
Obsidian was op de een of andere manier heel duur. Terwijl het helemaal niet zeldzaam is ofzo.
Ja, je bent ff bezig, maar goed... ik heb sneller een stack obsidian dan een stack diamond bijvoorbeeld.
Voxelsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]Ja je hebt gelijk. maar wel gratis publiciteit. tweet half gelezen.twitter:notch twitterde op woensdag 03-08-2011 om 18:48:05I can't fund this myself because it's competition, but: http://t.co/DOQy9A7 reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Zal er een kleine update komen met 3million sales? Zou wel tof zijn.Too late.twitter:notch twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 12:06:36Minecraft just sold its third million copy! reageer retweet
3.000.000 x ¤15,00quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]Too late.twitter:notch twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 12:06:36Minecraft just sold its third million copy! reageer retweet
![]()
![]()
een deel x¤10,00 he, tijdens alpha.quote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
zeg dat 2/3de tijdens de beta is gekocht a 15 euro... das alsnog 30 miljoen bijelkaar geraaptquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
een deel x¤10,00 he, tijdens alpha.![]()
![]()
Het is ook niet voor niks dat ie er al een compleet bedrijf omheen heeft kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg dat 2/3de tijdens de beta is gekocht a 15 euro... das alsnog 30 miljoen bijelkaar geraapt
Ik heb er ook nooit zin in, 15 seconden lang op een blok rammen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
tja, op de server van een vriend waar ik speel zat ook zo'n shop-plugin.
Obsidian was op de een of andere manier heel duur. Terwijl het helemaal niet zeldzaam is ofzo.
Ja, je bent ff bezig, maar goed... ik heb sneller een stack obsidian dan een stack diamond bijvoorbeeld.![]()
![]()
Nee, maar het gaat wel sneller dan diamanten vinden over het algemeen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:54 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit zin in, 15 seconden lang op een blok rammen.
En met de rates die op die server werden gebruikt kon ik voor 1 obsidian volgens mij 4 diamanten kopen.NIEUW: Foto's!![]()
Ben ik de enige die niet kan connecten met minecraft.net bij het inloggen?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
1.8?http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:
Barts Padawan
Begonnen met survival island op mijn eigen servertje, wel geinig maar het heeft eigenlijk geen doel.![]()
Kan je zo'n booster track o.i.d gebruiken als input? Ik wil als de metro er aan komt een melodietje laten horen.![]()
![]()
moet je met een detector rail doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:32 schreef -Datdus- het volgende:
Kan je zo'n booster track o.i.d gebruiken als input? Ik wil als de metro er aan komt een melodietje laten horen.
Barts Padawan
Thanks!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:33 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
moet je met een detector rail doen![]()
repeatersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:48 schreef -Datdus- het volgende:
Pfff, en waarom heeft redstone een lengte limiet.![]()
![]()
iemand die weet hoe ik slimes kan spawnen?
WTF haha ik zie nu pas dat ik in je ondertitel sta..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:36 schreef JaimyLee het volgende:
Ben ik de enige die niet kan connecten met minecraft.net bij het inloggen?![]()
Is nu net een halve week ofzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
WTF haha ik zie nu pas dat ik in je ondertitel sta..![]()
Barts Padawan
Kathedraal die nog steeds "under constcution" is op de server van een kameraad
http://imageshack.us/photo/my-images/560/20110805173115.png/ (copy/paste deze link)
http://imageshack.us/photo/my-images/683/20110805173503.png/ (copy/paste deze link)![]()
Eeh kom je WTC is fixxen man..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:38 schreef Flodder450 het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/560/20110805173115.png/ (copy/paste deze link) | http://img560.imageshack.us/img560/3848/20110805173115.png (copy/paste deze link) ]
[ http://imageshack.us/photo/my-images/683/20110805173503.png/ (copy/paste deze link) | http://img683.imageshack.us/img683/8461/20110805173503.png (copy/paste deze link) ]
In bukkit: /spawnmob slimequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:35 schreef bobbernaut het volgende:
iemand die weet hoe ik slimes kan spawnen?![]()
Dat is mijn server.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Kunnen we ondertussen ff klooien.
Heb de map geresetMaar doe er nu niets meer mee. Iemand leuke ideen? Anders laat ik hem voor wat ie is.
![]()
Dump imageschack. Gebruikt tinypic of imgur.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:38 schreef Flodder450 het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/560/20110805173115.png/ (copy/paste deze link) | http://img560.imageshack.us/img560/3848/20110805173115.png (copy/paste deze link) ]
[ http://imageshack.us/photo/my-images/683/20110805173503.png/ (copy/paste deze link) | http://img683.imageshack.us/img683/8461/20110805173503.png (copy/paste deze link) ]![]()
![]()
Indie weekend op Qubetubers, met veel minecraft. http://qubetubers.com/Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Whaha, toevallig. Spelen ze net League of Legends wat ik toevallig ook gisteren ontdekt heb.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:15 schreef Dalando het volgende:
Indie weekend op Qubetubers, met veel minecraft. http://qubetubers.com/
Net begonnen met HoN, volgens mij behoorlijk hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:06 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Whaha, toevallig. Spelen ze net League of Legends wat ik toevallig ook gisteren ontdekt heb.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
lekker dan, heb het 2 weken geleden gekocht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. We kunnen allemaal stoppen met spelen.--- ҉ ---![]()
HoN?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Net begonnen met HoN, volgens mij behoorlijk hetzelfde.
Ben wel blij dat League of Legends niet zo'n suffe stereotype MMORPG is, het is meer pvp in plaats van monsters meppen om te levellen. Wel tof als je met een groepje vrienden speelt.
Welk spel is dat nu?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:15 schreef Dalando het volgende:
Indie weekend op Qubetubers, met veel minecraft. http://qubetubers.com/
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
Ğshmoop|dingenğ jawel, jij bent Superjump![]()
League of Legends.quote:
Duidelijke tutorial als je voor het eerst speelt, en het is gratis. Er zijn ongeveer 60 'champions' (karakters) waar je mee kan spelen, maar om de week zijn er maar ongeveer 12 beschikbaar, dus je hebt altijd verschillende classes die tegen elkaar vechten. Erg tof.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Zelfde dus als HoN heroes of Newerth (gemaakt door de mensen die Dota mod hebben gemaakt dacht ik)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:42 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
HoN?
Ben wel blij dat League of Legends niet zo'n suffe stereotype MMORPG is, het is meer pvp in plaats van monsters meppen om te levellen. Wel tof als je met een groepje vrienden speelt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Vind league of legends wel lachen, maar alleen als je met meerdere mensen doet en dan samenwerkt. anders is het kutRoll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Infinite Blank lijkt me ook wel een leuk spel.
http://infiniteblank.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben op zoek naar een nieuw spel. Maar Lords of Uberdark komt waarschijnlijk 10 augustus pas een alpha versie van uit. En Infinite Blank kan ik niet op omdat de server eruit ligt ofzo
[ Bericht 5% gewijzigd door Mender op 06-08-2011 14:59:42 ]![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:53 schreef Mender het volgende:
Infinite Blank lijkt me ook wel een leuk spel.
http://infiniteblank.com/Geen idee of die wel komt he. Ze hebben maar 16,000 euro van de 20,000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben op zoek naar een nieuw spel. Maar Lords of Uberdark komt waarschijnlijk 10 augustus pas een alpha versie van uit. En Infinite Blank kan ik niet op omdat de server eruit ligt ofzo![]()
Het probleem is dat de deadline morgen isquote:
Misschien doet Notch wel de rest
[ Bericht 9% gewijzigd door Berend. op 07-08-2011 01:23:21 ]![]()
![]()
Ik (WalkingSlow) ben weer Default geworden op Toothless, zie ik
Kan iemand me weer admin terug maken, zodat ik mijn tempel kan afmaken?Children of the night. What music they make.![]()
Wel tof dat ze het hebben gehaald.quote:
En wow, ik zie tegenwoordig zo veel solo-artiesten en developers gebruik maken van Kickstarter, ideaal medium voor funding & support.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Toothless is gebanned hier... Iedereen zit bij drumpie enzo, zitten hier nog mensen bij Toothless dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:00 schreef DeHovenier het volgende:
Ik (WalkingSlow) ben weer Default geworden op Toothless, zie ik
Kan iemand me weer admin terug maken, zodat ik mijn tempel kan afmaken?![]()
![]()
Als ik connect met toothless.nl kom ik op een lege server uitquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:15 schreef Berend. het volgende:
[..]
Toothless is gebanned hier... Iedereen zit bij drumpie enzo, zitten hier nog mensen bij Toothless dan?.
Lawlquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:37 schreef Wells.p het volgende:
[ afbeelding ]
maar dat dan heel snel achter elkaar
[ Bericht 11% gewijzigd door Berend. op 07-08-2011 15:56:51 ]![]()
Volgensmij zit iemand in het verkeerde topicquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:58 schreef Nachtraaf het volgende:
DotA > HoN + LoL.
Nog maar 10 dagen tot eerste DotA 2 tournament. 1 miljoen $ voor winnaar.![]()
![]()
is het iemand al gelukt te connecten met dat infiniteblank?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Nopequote:Op zondag 7 augustus 2011 16:11 schreef SosuaCafe het volgende:
is het iemand al gelukt te connecten met dat infiniteblank?
Verveel me![]()
![]()
Berend, wil je je accountje colorhacker voortaan thuis laten.
Alvast bedankt,
De redactie.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ja srry ik zit nu in team spau ofzo. ik ben dikke kleur h4ckerquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:57 schreef TJV het volgende:
Berend, wil je je accountje colorhacker voortaan thuis laten.
Alvast bedankt,
De redactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok ga dan maar weer weg uit het topicquote:
Barts Padawan
interessant.quote:A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Ace Of Spades das pas leuk en een goed het is nog een heel jong spel
en deze baas host een server ( zie sig )![]()
ow, dat.. nee dat is bagger..quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:57 schreef 129383 het volgende:
en deze baas host een server ( zie sig )![]()
Flikker op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:01 schreef 129383 het volgende:
[..]
indev toen ook
en dit was gecreeerd in april dus![]()
Wanner komt 1.8 ?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
bron?quote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
ja niks, gewoon opschieten
Groetjes, Ezio.![]()
"Ehm, jongens, wat jullie spelen is kut, kom maar op mijn server een ander spelletje spelen, das veel leuker"quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:57 schreef 129383 het volgende:
en deze baas host een server ( zie sig )
Flikker toch op met je spam.
Open je eigen topic, overtuig mensen dat het leuk is, maar ga niet andere topics lopen bashen om je "eigen" spelletje te promoten.NIEUW: Foto's!![]()
Drumpie held, zerokil bannen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
hoe kan ik slimes laten spawnen? ik heb al een groot gat gemaakt van 5 hoog, bij bedrock, met allemaal torches, maar er spawnen maar geen slimes!
Ok. Waarom is ze gebanned?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:15 schreef Berend. het volgende:
[..]
Toothless is gebanned hier... Iedereen zit bij drumpie enzo, zitten hier nog mensen bij Toothless dan?
Ik logde gister in, en er was wel iemand aanwezig, Ik weet niet meer hoe 'ie heet.Children of the night. What music they make.![]()
Slimes spawnen op sommige vooraf bepaalde locaties.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef bobbernaut het volgende:
hoe kan ik slimes laten spawnen? ik heb al een groot gat gemaakt van 5 hoog, bij bedrock, met allemaal torches, maar er spawnen maar geen slimes!
Je moet net het geluk hebben dat je zo'n locatie tegenkomt.Gieters komen harder aan dan popcorn![]()
Ben even druk met andere dingen atm man.. Het komt er snel dat beloof ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef tuut-chips het volgende:
DRUMPIE!1JE HAD DIT WEEKEND ICONOMY BELOOFD
je bent net notchquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben even druk met andere dingen atm man.. Het komt er snel dat beloof ik.![]()
Nu ga ik weer op vakantie dus niet schrikken in het geval dat je me mist. Gr grNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:13 schreef JaimyLee het volgende:
Nu ga ik weer op vakantie dus niet schrikken in het geval dat je me mist. Gr gr![]()
![]()
ja maar ik heb zo tool gebruikt, op internet, en die zei dat ik daar slimes kon laten "spawnen"quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:19 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
Slimes spawnen op sommige vooraf bepaalde locaties.
Je moet net het geluk hebben dat je zo'n locatie tegenkomt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Doei.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:13 schreef JaimyLee het volgende:
Nu ga ik weer op vakantie dus niet schrikken in het geval dat je me mist. Gr grIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hebben mensen nog suggesties voor Bukkit plugins die het spel niet helemaal converten van vanilla naar creative?
We draaien SMP server met tombstone en warps. (toch wel 2 plugins die zo'n beetje wel echt nodig zijn).![]()
![]()
what de tits.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Kansloze feature.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
![]()
De nieuwste creatie op mijn "creative" map.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Wie is de griefer, want ik zie namelijk dat Duploh, Ase, Plex, TomVNL en Spookkiller blokken hebben weggehaald daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:22 schreef MineraalWater het volgende:
Drumpie als je dit leest, Sorry voor dat gat bij de spawn man, we moesten van een griefer af
+ chat met hoi, o kut wat nu, tomas de locomotief, tis donker, tom stinkerd, ik zie ook alle chat gesprekken op die plek van jou en Tom wat me meer zegt dat jullie dit gat express gegraven hebben, Tom zegt ook nog van of dit griefen is. etc.. etc..
[ Bericht 5% gewijzigd door Yuri_Boyka op 10-08-2011 07:46:48 ]If not now, then when.![]()
Yuti is strenge baasOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Kan ook, maar was met BB aan het checken en toen zag ik het.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:37 schreef dnbrainwash het volgende:
Yuri leest gewoon de logs.
Dat tornado filmpje is al van yt af.If not now, then when.![]()
Klopt, Was iets met spook nogwat, Zat steeds water neer te zetten en torches af te pakken, zeer irritant. En toen liet ik me meeslepen om hem te vangen.
Edit:
Is al gedaan zie ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sinds wanneer heeft spook rechten dan?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Heeft die rechten? Zo ja dan is dat via PM gegaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:52 schreef Sitethief het volgende:
Sinds wanneer heeft spook rechten dan?If not now, then when.![]()
Ik weet niet of die rechten heeft, Hij zit nu wel in de server..
Vraag maar aan duploh en TJV die hebben het volgensmij allebij gezien, en gogo ook als ik het goed heb![]()
![]()
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan ook, maar was met BB aan het checken en toen zag ik het.![]()
![]()
Ligt er aan hoeveel mensen je wilt dat er op gaan spelen en hoeveel plugins je wilt draaien + of je ook Bukkit gaat draaien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:54 schreef luciferist het volgende:
hoeveel gig ram heb je nodig voor een thuisserver?If not now, then when.![]()
We hopen op rond de 30 mensen,quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel mensen je wilt dat er op gaan spelen en hoeveel plugins je wilt draaien + of je ook Bukkit gaat draaien.
Deze plugins draaien we zowiezo.
worldguard
worldedit
bukkit
permission
commandbook
ichat
mcmmo
craftbook
edit:
ook nog iconomy waarschijnlijk
[ Bericht 3% gewijzigd door luciferist op 10-08-2011 19:09:22 ]![]()
2GB moet wel genoeg zijn. Ik gebruik atm 2GB.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:02 schreef luciferist het volgende:
[..]
We hopen op rond de 30 mensen,
worldguard
worldedit
bukkit
permission
commandbook
ichat
mcmmo
craftbook
edit:
ook nog iconomy waarschijnlijkIf not now, then when.![]()
check, we hebben 4 gigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
2GB moet wel genoeg zijn. Ik gebruik atm 2GB.![]()
![]()
Dan moet het wel lukken. Ofja MC gebruikt 2GB atm bij mij. Heb ook 4gb maar 3GB assigned.quote:If not now, then when.![]()
Ayways, ik ga slapzorz.
iConomyquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:02 schreef luciferist het volgende:
[..]
We hopen op rond de 30 mensen,
worldguard
worldedit
bukkit
permission
commandbook
ichat
mcmmo
craftbook
edit:
ook nog iconomy waarschijnlijk![]()
![]()
Kwam net een roze schaap tegen wtfverschijningskans van 0.164%
Groetjes, Ezio.![]()
Nog 8 posts.http://www.syfy.com/tinman/oz/
.. Wha, Hoe kom je aan 0,164%? Ik zie ze zó vaak lopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
Kwam net een roze schaap tegen wtfverschijningskans van 0.164%
Nog 4. Hoi!http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: