Jep, een hele boel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:58 schreef Drebbelman het volgende:
Komt er nog iets leuks aan in de volgende update
* Drebbelman volgt het allemaal niet meer zo
Eigenlijk moesten ze er PVP aan zetten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:35 schreef Dalando het volgende:
2622... Da's veul. Gefeli daar bij The Yogscast. btw: The Yogscast
Kutnotch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn excuses, de nieuwe server ben ik al mee bezig.. hij zal deze week overgezet worden.
[..]
Omdat Notch weer iets verandert heeft, dus moet ik het hele spoor weer opnieuw leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, ik heb weer eventjes wat te doen deze week. Het dak wordt enorm. Ik zie er nu al tegenop.
De grootste toren krijgt nog een etage en geen punt dak maar een plat dak. Dat is mooier.
Rickokutjeee! Hoi.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:51 schreef RickoKun het volgende:
Hey homo's, is die adventure versie oid al uit? Heb al een poos niet meer dit pauperspel gespeeld?!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:45 schreef -Datdus- het volgende:
Nice,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, ik heb weer eventjes wat te doen deze week. Het dak wordt enorm. Ik zie er nu al tegenop.
De grootste toren krijgt nog een etage en geen punt dak maar een plat dak. Dat is mooier.
ik heb ook zo'n uit de hand gelopen projectje.
Wilde een soort uitkijk-toren op een bergje maken.
Daaruit vloeide een muur naar een 2de toren.
Toen wilde ik er een kasteel van maken. en ben gewoon een muur gaan bouwen, toren erbij, muur stukje verder, toren erbij..etc
en dan er achter komen dat je ook weer terug moet
Nu heb ik een behoorlijk gebied met een muur er omheen.
En ben het nu aan het inrichten. Huisjes, storehouse, kerk, inn...
Erg leuk, maar wel heel veel werk.
Ook omdat ik "met de natuur" wilde werken, en dus voor het grootste deel de grond niet aangepast heb. Ik heb dus ook niet bepaald 1 vlakke binnenplaats
NIEUW: Foto's!
NOPE.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:51 schreef RickoKun het volgende:
Hey homo's, is die adventure versie oid al uit? Heb al een poos niet meer dit pauperspel gespeeld?!
pics?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nice,
ik heb ook zo'n uit de hand gelopen projectje.
Wilde een soort uitkijk-toren op een bergje maken.
Daaruit vloeide een muur naar een 2de toren.
Toen wilde ik er een kasteel van maken. en ben gewoon een muur gaan bouwen, toren erbij, muur stukje verder, toren erbij..etc
en dan er achter komen dat je ook weer terug moet
Nu heb ik een behoorlijk gebied met een muur er omheen.
En ben het nu aan het inrichten. Huisjes, storehouse, kerk, inn...
Erg leuk, maar wel heel veel werk.
Ook omdat ik "met de natuur" wilde werken, en dus voor het grootste deel de grond niet aangepast heb. Ik heb dus ook niet bepaald 1 vlakke binnenplaats
Excuses voor de wisselende texturepacks, screens komen van mij en een vriend van mequote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:30 schreef -Datdus- het volgende:
1e stuk dak te zien.
[ afbeelding ]
Ik wil links ook nog een haven maken.pfff.. dat kerkje rechts is nog steeds niet af.
![]()
[..]
pics?
Awesome, sowieso middeleeuwse stijl.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Excuses voor de wisselende texturepacks, screens komen van mij en een vriend van me
overzichtje vanaf de hoogste toren (toen was ik nog niet begonnen aan de inrichting).
Ik denk dat je daar ongeveer 1/4 van de totale oppervlakte ziet.
[ afbeelding ]
2 huisjes, met daarachter een trap om de berg op te kunnen.
[ afbeelding ]
Nieuwer uitzicht. Nu met kerk, en daar tegenover een storehouse en een huisje. Helemaal achterin een klein stijgertje in het water
[ afbeelding ]
M'n kerkje van binnen, gezien vanaf het altaar.
[ afbeelding ]
En tenslotte een screenshot van dynmap met:
1 hoofdingang
2 nieuw huisje op een heuvel, met extra toren
3 inn, met (nog te bouwen) bar, en 4 slaapkamers
[ afbeelding ]
de 3 poorten gaan trouwens open en dicht met gehulp van [Gates] van falsebook
Zodra ik er weer mee aan de slag ga, zal ik wel een paar nieuwe screenshots posten
Oh wow,quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hebt gewonnen.Ik wacht nog steeds tot je de prijs komt ophalen.
Ziet er goed uit hoor!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Excuses voor de wisselende texturepacks, screens komen van mij en een vriend van me
overzichtje vanaf de hoogste toren (toen was ik nog niet begonnen aan de inrichting).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwer uitzicht. Nu met kerk, en daar tegenover een storehouse en een huisje. Helemaal achterin een klein stijgertje in het water
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 hoofdingang
[ afbeelding ]
Zodra ik er weer mee aan de slag ga, zal ik wel een paar nieuwe screenshots posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien een knullige vraag, maar hoe maak je die lampen zoals je ze in je kerk hebt hangen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 hoofdingang
[ afbeelding ]
Dat is glowstonequote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien een knullige vraag, maar hoe maak je die lampen zoals je ze in je kerk hebt hangen?
Eerst blokjes dirt of iets dergelijks naar boven bouwen (Niet tegen het plafond, maar 1 blokje er beneden), Dan zet je er gewoon een fence op, Graaf je het blokje onder die fence er weer onderuit, Dan zet je weer een fence eronder ETC, ETC.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien een knullige vraag, maar hoe maak je die lampen zoals je ze in je kerk hebt hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, Maar dit is voor als het het op het plafond wilt, Gaat iets sneller met dirt dan steeds die hekjes weg hakkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef dnbrainwash het volgende:
hekjes kan je tegenwoordig op elkaar zetten ook.
Daarom de LivingBuilder plugin.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Klopt, Maar dit is voor als het het op het plafond wilt, Gaat iets sneller met dirt dan steeds die hekjes weg hakken
Op welke server speel jij eigenlijk?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:07 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Te huur bedrijfsruimte. gelegen in historisch pand in het centrum...
Ja, Als ik die nou eens kon vindenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom de LivingBuilder plugin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |