Ok. Waarom is ze gebanned?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:15 schreef Berend. het volgende:
[..]
Toothless is gebanned hier... Iedereen zit bij drumpie enzo, zitten hier nog mensen bij Toothless dan?
Slimes spawnen op sommige vooraf bepaalde locaties.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef bobbernaut het volgende:
hoe kan ik slimes laten spawnen? ik heb al een groot gat gemaakt van 5 hoog, bij bedrock, met allemaal torches, maar er spawnen maar geen slimes!
Ben even druk met andere dingen atm man.. Het komt er snel dat beloof ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef tuut-chips het volgende:
DRUMPIE!1JE HAD DIT WEEKEND ICONOMY BELOOFD
je bent net notchquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben even druk met andere dingen atm man.. Het komt er snel dat beloof ik.
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:13 schreef JaimyLee het volgende:
Nu ga ik weer op vakantie dus niet schrikken in het geval dat je me mist. Gr gr
ja maar ik heb zo tool gebruikt, op internet, en die zei dat ik daar slimes kon laten "spawnen"quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:19 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
Slimes spawnen op sommige vooraf bepaalde locaties.
Je moet net het geluk hebben dat je zo'n locatie tegenkomt.
Doei.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:13 schreef JaimyLee het volgende:
Nu ga ik weer op vakantie dus niet schrikken in het geval dat je me mist. Gr gr
Kansloze feature.quote:
Wie is de griefer, want ik zie namelijk dat Duploh, Ase, Plex, TomVNL en Spookkiller blokken hebben weggehaald daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:22 schreef MineraalWater het volgende:
Drumpie als je dit leest, Sorry voor dat gat bij de spawn man, we moesten van een griefer af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |