SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben op zoek naar een nieuw spel. Maar Lords of Uberdark komt waarschijnlijk 10 augustus pas een alpha versie van uit. En Infinite Blank kan ik niet op omdat de server eruit ligt ofzo
[ Bericht 5% gewijzigd door Mender op 06-08-2011 14:59:42 ]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:53 schreef Mender het volgende:
Infinite Blank lijkt me ook wel een leuk spel.
http://infiniteblank.com/Geen idee of die wel komt he. Ze hebben maar 16,000 euro van de 20,000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben op zoek naar een nieuw spel. Maar Lords of Uberdark komt waarschijnlijk 10 augustus pas een alpha versie van uit. En Infinite Blank kan ik niet op omdat de server eruit ligt ofzo
Het probleem is dat de deadline morgen isquote:
Wel tof dat ze het hebben gehaald.quote:
Toothless is gebanned hier... Iedereen zit bij drumpie enzo, zitten hier nog mensen bij Toothless dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:00 schreef DeHovenier het volgende:
Ik (WalkingSlow) ben weer Default geworden op Toothless, zie ik
Kan iemand me weer admin terug maken, zodat ik mijn tempel kan afmaken?
Als ik connect met toothless.nl kom ik op een lege server uitquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:15 schreef Berend. het volgende:
[..]
Toothless is gebanned hier... Iedereen zit bij drumpie enzo, zitten hier nog mensen bij Toothless dan?
Lawlquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:37 schreef Wells.p het volgende:
[ afbeelding ]
maar dat dan heel snel achter elkaar
Volgensmij zit iemand in het verkeerde topicquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:58 schreef Nachtraaf het volgende:
DotA > HoN + LoL.
Nog maar 10 dagen tot eerste DotA 2 tournament. 1 miljoen $ voor winnaar.
Nopequote:Op zondag 7 augustus 2011 16:11 schreef SosuaCafe het volgende:
is het iemand al gelukt te connecten met dat infiniteblank?
ja srry ik zit nu in team spau ofzo. ik ben dikke kleur h4ckerquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:57 schreef TJV het volgende:
Berend, wil je je accountje colorhacker voortaan thuis laten.
Alvast bedankt,
De redactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok ga dan maar weer weg uit het topicquote:
interessant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |