mijn eigen. nu alleen nog online als ik wil spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Op welke server speel jij eigenlijk?
http://forums.bukkit.org/(...)e-limits-1000.27510/quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, Als ik die nou eens kon vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skrillexquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:11 schreef tuut-chips het volgende:
weet iemand een leuk liedje voor in spotify?
ja klopt, zei hij ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:12 schreef Berend. het volgende:
Ik denk dat Drumpert aan het overschakelen is naar de VPS
Mijne, maar ik ga geen reclame maken. Bluhhhhquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:12 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ja klopt, zei hij ook
Iemand nog een server waar ik kan spelon? Datdus?
bang dat toothless je bant?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef Berend. het volgende:
[..]
Mijne, maar ik ga geen reclame maken. Bluhhhh
waarom?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Server verhuizing wordt uitgesteld. Je kan gewoon verder spelen.
Voor de duidelijkheid, ik speel op een SMP server, dus kan niet zo maar even aan gratis resources komenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Klopt, Maar dit is voor als het het op het plafond wilt, Gaat iets sneller met dirt dan steeds die hekjes weg hakken
Die staat op tweakers(ip: tweakcraft.net)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef -Datdus- het volgende:
Minecribs. youtubeidee.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:30 schreef Berend. het volgende:
[..]
Die staat op tweakers(ip: tweakcraft.net)
Ga naar /warp hogwarts ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |