Lol.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Anders spoiler je die afbeeldingen even.
schatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:49 schreef Berend. het volgende:
[..]
schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Omg, ik ben de 1000ste koperquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:13 schreef Mender het volgende:
Ik ben benieuwd naar dit spel:
http://www.kickstarter.co(...)ed-mining-building-g
Wat een lelijk spel. Lijkt net een spel die rechtstreeks op www.spele.nl kan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:05 schreef Berend. het volgende:
[..]
Omg, ik ben de 1000ste koper
Ben benieuwd naar het spel, wil de ontwikkelaar helpen, en ik wilde de 1000ste koper zijn.
Minecraft heeft charme, Lords of Uberdark heeft spetterpoep.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wil je nu zeggen dat Minecraft er wel mooi uitziet?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Minecraft heeft charme, Lords of Uberdark heeft spetterpoep.
http://games.blog.nl/pc/2(...)de-blokkige-graphicsquote:Waarschuwing vooraf: dit spel is nog in een heel vroeg stadium van ontwikkeling. Eigenlijk kun je het nog niet eens een echt spel noemen. Het is voorlopig alleen een engine waar later een spel omheen gebouwd kan worden. Maar wat een engine! Het heet Lords Of Uberdark en het lijkt op Minecraft… alleen dan zonder de blokkerige omgevingen. Je moet het zien om het te snappen, maar waar het op neerkomt is dat hobbyprogrammeur Aaron Bishop een boetseerbaar landschap heeft gemaakt. Net als in Minecraft kun je er tunnels graven en kastelen bouwen, alleen zien die er hier organisch en natuurlijk uit. Sterker nog: omdat Bishop heeft gekozen voor een schilderachtige stijl waar alles is omrand met dikke kalligrafie lijnen ziet het eruit als Capcom’s cultklassieker Okami. Kun je het je voorstellen? Een willekeurig gegenereerd Okami-landschap dat je eindeloos zelf kunt aanpassen. Minecraft-bedenker Notch moet ervan kwijlen en ik eigenlijk ook. Het zal nog wel een paar jaar duren voordat Lords of Uberdark daadwerkelijk uitkomt (tegen die tijd hopelijk onder een andere titel), maar als het zover is wordt dit een magische ervaring
Het was maar een grapje.quote:![]()
Op donderdag 4 augustus 2011 22:26 schreef Berend. het volgende:
[..]
[..]
http://games.blog.nl/pc/2(...)de-blokkige-graphics
Ik vind trouwens dat je daar nog niet echt een mening over kan hebben. Game is nauwelijks nog begonnen, of je geeft het al geen kans. Je hebt het niet gespeeld, je hebt alleen een mini filmpje gezien waarbij de game pas net begonnen is. Misschien wordt het wel heel vet, maar misschien ook niet. Dan denk ik maar dat de ontwikkelaar een paar redbull mag kopen, hij happy en ik voel me niet armer.
Ik had het inderdaad ook over charme en spetterpoep.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Minecraft heeft charme, Lords of Uberdark heeft spetterpoep.
tja, op de server van een vriend waar ik speel zat ook zo'n shop-plugin.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
Dr moet een soort chart komen voor het ruilen.
Of een soort van systeem dat bijhoud hoeveel er van welk materiaal gedolven is, en dus meer of minder waard.
Voxelsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]Ja je hebt gelijk. maar wel gratis publiciteit. tweet half gelezen.twitter:notch twitterde op woensdag 03-08-2011 om 18:48:05I can't fund this myself because it's competition, but: http://t.co/DOQy9A7 reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Zal er een kleine update komen met 3million sales? Zou wel tof zijn.
Too late.twitter:notch twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 12:06:36Minecraft just sold its third million copy! reageer retweet
3.000.000 x ¤15,00quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]Too late.twitter:notch twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 12:06:36Minecraft just sold its third million copy! reageer retweet
een deel x¤10,00 he, tijdens alpha.quote:
zeg dat 2/3de tijdens de beta is gekocht a 15 euro... das alsnog 30 miljoen bijelkaar geraaptquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
een deel x¤10,00 he, tijdens alpha.
Het is ook niet voor niks dat ie er al een compleet bedrijf omheen heeft kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg dat 2/3de tijdens de beta is gekocht a 15 euro... das alsnog 30 miljoen bijelkaar geraapt
Ik heb er ook nooit zin in, 15 seconden lang op een blok rammen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
tja, op de server van een vriend waar ik speel zat ook zo'n shop-plugin.
Obsidian was op de een of andere manier heel duur. Terwijl het helemaal niet zeldzaam is ofzo.
Ja, je bent ff bezig, maar goed... ik heb sneller een stack obsidian dan een stack diamond bijvoorbeeld.
Nee, maar het gaat wel sneller dan diamanten vinden over het algemeen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:54 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit zin in, 15 seconden lang op een blok rammen.
quote:
moet je met een detector rail doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:32 schreef -Datdus- het volgende:
Kan je zo'n booster track o.i.d gebruiken als input? Ik wil als de metro er aan komt een melodietje laten horen.
Thanks!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:33 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
moet je met een detector rail doen
repeatersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:48 schreef -Datdus- het volgende:
Pfff, en waarom heeft redstone een lengte limiet.
WTF haha ik zie nu pas dat ik in je ondertitel sta..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:36 schreef JaimyLee het volgende:
Ben ik de enige die niet kan connecten met minecraft.net bij het inloggen?
Is nu net een halve week ofzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
WTF haha ik zie nu pas dat ik in je ondertitel sta..![]()
Eeh kom je WTC is fixxen man..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:38 schreef Flodder450 het volgende:
Kathedraal die nog steeds "under constcution" is op de server van een kameraad
[ http://imageshack.us/photo/my-images/560/20110805173115.png/ (copy/paste deze link) | http://img560.imageshack.us/img560/3848/20110805173115.png (copy/paste deze link) ]
[ http://imageshack.us/photo/my-images/683/20110805173503.png/ (copy/paste deze link) | http://img683.imageshack.us/img683/8461/20110805173503.png (copy/paste deze link) ]
In bukkit: /spawnmob slimequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:35 schreef bobbernaut het volgende:
iemand die weet hoe ik slimes kan spawnen?
Dat is mijn server.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb een random server gevonden volgens mij. Helemaal kaal nog imho.
85.236.109.210:28765
Stond nog ergens in een serverlijstje van me.
Kunnen we ondertussen ff klooien.
Dump imageschack. Gebruikt tinypic of imgur.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:38 schreef Flodder450 het volgende:
Kathedraal die nog steeds "under constcution" is op de server van een kameraad
[ http://imageshack.us/photo/my-images/560/20110805173115.png/ (copy/paste deze link) | http://img560.imageshack.us/img560/3848/20110805173115.png (copy/paste deze link) ]
[ http://imageshack.us/photo/my-images/683/20110805173503.png/ (copy/paste deze link) | http://img683.imageshack.us/img683/8461/20110805173503.png (copy/paste deze link) ]
Whaha, toevallig. Spelen ze net League of Legends wat ik toevallig ook gisteren ontdekt heb.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:15 schreef Dalando het volgende:
Indie weekend op Qubetubers, met veel minecraft. http://qubetubers.com/
Net begonnen met HoN, volgens mij behoorlijk hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:06 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Whaha, toevallig. Spelen ze net League of Legends wat ik toevallig ook gisteren ontdekt heb.
lekker dan, heb het 2 weken geleden gekocht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. We kunnen allemaal stoppen met spelen.
HoN?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Net begonnen met HoN, volgens mij behoorlijk hetzelfde.
Welk spel is dat nu?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:15 schreef Dalando het volgende:
Indie weekend op Qubetubers, met veel minecraft. http://qubetubers.com/
League of Legends.quote:
Zelfde dus als HoN heroes of Newerth (gemaakt door de mensen die Dota mod hebben gemaakt dacht ik)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:42 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
HoN?
Ben wel blij dat League of Legends niet zo'n suffe stereotype MMORPG is, het is meer pvp in plaats van monsters meppen om te levellen. Wel tof als je met een groepje vrienden speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben op zoek naar een nieuw spel. Maar Lords of Uberdark komt waarschijnlijk 10 augustus pas een alpha versie van uit. En Infinite Blank kan ik niet op omdat de server eruit ligt ofzo
[ Bericht 5% gewijzigd door Mender op 06-08-2011 14:59:42 ]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:53 schreef Mender het volgende:
Infinite Blank lijkt me ook wel een leuk spel.
http://infiniteblank.com/Geen idee of die wel komt he. Ze hebben maar 16,000 euro van de 20,000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben op zoek naar een nieuw spel. Maar Lords of Uberdark komt waarschijnlijk 10 augustus pas een alpha versie van uit. En Infinite Blank kan ik niet op omdat de server eruit ligt ofzo
Het probleem is dat de deadline morgen isquote:
Wel tof dat ze het hebben gehaald.quote:
Toothless is gebanned hier... Iedereen zit bij drumpie enzo, zitten hier nog mensen bij Toothless dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:00 schreef DeHovenier het volgende:
Ik (WalkingSlow) ben weer Default geworden op Toothless, zie ik
Kan iemand me weer admin terug maken, zodat ik mijn tempel kan afmaken?
Als ik connect met toothless.nl kom ik op een lege server uitquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:15 schreef Berend. het volgende:
[..]
Toothless is gebanned hier... Iedereen zit bij drumpie enzo, zitten hier nog mensen bij Toothless dan?
Lawlquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:37 schreef Wells.p het volgende:
[ afbeelding ]
maar dat dan heel snel achter elkaar
Volgensmij zit iemand in het verkeerde topicquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:58 schreef Nachtraaf het volgende:
DotA > HoN + LoL.
Nog maar 10 dagen tot eerste DotA 2 tournament. 1 miljoen $ voor winnaar.
Nopequote:Op zondag 7 augustus 2011 16:11 schreef SosuaCafe het volgende:
is het iemand al gelukt te connecten met dat infiniteblank?
ja srry ik zit nu in team spau ofzo. ik ben dikke kleur h4ckerquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:57 schreef TJV het volgende:
Berend, wil je je accountje colorhacker voortaan thuis laten.
Alvast bedankt,
De redactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok ga dan maar weer weg uit het topicquote:
interessant.quote:
ow, dat.. nee dat is bagger..quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:57 schreef 129383 het volgende:
Ace Of Spades das pas leuk en een goed het is nog een heel jong spel
en deze baas host een server ( zie sig )
Flikker op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:01 schreef 129383 het volgende:
[..]
indev toen ook
en dit was gecreeerd in april dus
bron?quote:
"Ehm, jongens, wat jullie spelen is kut, kom maar op mijn server een ander spelletje spelen, das veel leuker"quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:57 schreef 129383 het volgende:
Ace Of Spades das pas leuk en een goed het is nog een heel jong spel
en deze baas host een server ( zie sig )
Ok. Waarom is ze gebanned?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:15 schreef Berend. het volgende:
[..]
Toothless is gebanned hier... Iedereen zit bij drumpie enzo, zitten hier nog mensen bij Toothless dan?
Slimes spawnen op sommige vooraf bepaalde locaties.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef bobbernaut het volgende:
hoe kan ik slimes laten spawnen? ik heb al een groot gat gemaakt van 5 hoog, bij bedrock, met allemaal torches, maar er spawnen maar geen slimes!
Ben even druk met andere dingen atm man.. Het komt er snel dat beloof ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef tuut-chips het volgende:
DRUMPIE!1JE HAD DIT WEEKEND ICONOMY BELOOFD
je bent net notchquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben even druk met andere dingen atm man.. Het komt er snel dat beloof ik.
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:13 schreef JaimyLee het volgende:
Nu ga ik weer op vakantie dus niet schrikken in het geval dat je me mist. Gr gr
ja maar ik heb zo tool gebruikt, op internet, en die zei dat ik daar slimes kon laten "spawnen"quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:19 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
Slimes spawnen op sommige vooraf bepaalde locaties.
Je moet net het geluk hebben dat je zo'n locatie tegenkomt.
Doei.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:13 schreef JaimyLee het volgende:
Nu ga ik weer op vakantie dus niet schrikken in het geval dat je me mist. Gr gr
Kansloze feature.quote:
Wie is de griefer, want ik zie namelijk dat Duploh, Ase, Plex, TomVNL en Spookkiller blokken hebben weggehaald daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:22 schreef MineraalWater het volgende:
Drumpie als je dit leest, Sorry voor dat gat bij de spawn man, we moesten van een griefer af
Kan ook, maar was met BB aan het checken en toen zag ik het.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:37 schreef dnbrainwash het volgende:
Yuri leest gewoon de logs.
Dat tornado filmpje is al van yt af.
Heeft die rechten? Zo ja dan is dat via PM gegaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:52 schreef Sitethief het volgende:
Sinds wanneer heeft spook rechten dan?
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan ook, maar was met BB aan het checken en toen zag ik het.
Ligt er aan hoeveel mensen je wilt dat er op gaan spelen en hoeveel plugins je wilt draaien + of je ook Bukkit gaat draaien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:54 schreef luciferist het volgende:
hoeveel gig ram heb je nodig voor een thuisserver?
We hopen op rond de 30 mensen,quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel mensen je wilt dat er op gaan spelen en hoeveel plugins je wilt draaien + of je ook Bukkit gaat draaien.
2GB moet wel genoeg zijn. Ik gebruik atm 2GB.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:02 schreef luciferist het volgende:
[..]
We hopen op rond de 30 mensen,
Deze plugins draaien we zowiezo.
worldguard
worldedit
bukkit
permission
commandbook
ichat
mcmmo
craftbook
edit:
ook nog iconomy waarschijnlijk
check, we hebben 4 gigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
2GB moet wel genoeg zijn. Ik gebruik atm 2GB.
Dan moet het wel lukken. Ofja MC gebruikt 2GB atm bij mij. Heb ook 4gb maar 3GB assigned.quote:
iConomyquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:02 schreef luciferist het volgende:
[..]
We hopen op rond de 30 mensen,
Deze plugins draaien we zowiezo.
worldguard
worldedit
bukkit
permission
commandbook
ichat
mcmmo
craftbook
edit:
ook nog iconomy waarschijnlijk
.. Wha, Hoe kom je aan 0,164%? Ik zie ze zó vaak lopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
Kwam net een roze schaap tegen wtfverschijningskans van 0.164%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |