Kan ook, maar was met BB aan het checken en toen zag ik het.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:37 schreef dnbrainwash het volgende:
Yuri leest gewoon de logs.
Dat tornado filmpje is al van yt af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft die rechten? Zo ja dan is dat via PM gegaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:52 schreef Sitethief het volgende:
Sinds wanneer heeft spook rechten dan?
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan ook, maar was met BB aan het checken en toen zag ik het.
Ligt er aan hoeveel mensen je wilt dat er op gaan spelen en hoeveel plugins je wilt draaien + of je ook Bukkit gaat draaien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:54 schreef luciferist het volgende:
hoeveel gig ram heb je nodig voor een thuisserver?
We hopen op rond de 30 mensen,quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel mensen je wilt dat er op gaan spelen en hoeveel plugins je wilt draaien + of je ook Bukkit gaat draaien.
2GB moet wel genoeg zijn. Ik gebruik atm 2GB.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:02 schreef luciferist het volgende:
[..]
We hopen op rond de 30 mensen,
Deze plugins draaien we zowiezo.
worldguard
worldedit
bukkit
permission
commandbook
ichat
mcmmo
craftbook
edit:
ook nog iconomy waarschijnlijk
check, we hebben 4 gigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
2GB moet wel genoeg zijn. Ik gebruik atm 2GB.
Dan moet het wel lukken. Ofja MC gebruikt 2GB atm bij mij. Heb ook 4gb maar 3GB assigned.quote:
iConomyquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:02 schreef luciferist het volgende:
[..]
We hopen op rond de 30 mensen,
Deze plugins draaien we zowiezo.
worldguard
worldedit
bukkit
permission
commandbook
ichat
mcmmo
craftbook
edit:
ook nog iconomy waarschijnlijk
.. Wha, Hoe kom je aan 0,164%? Ik zie ze zó vaak lopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
Kwam net een roze schaap tegen wtfverschijningskans van 0.164%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |