quote:
Nee hij is gewoon online, zorg wel dat je drumpie.nl gebruikt en niet een IP.quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:44 schreef SosuaCafe het volgende:
Minecraft exp. In 1 foto.
Http://t.co/giw3mLh
En de nieuwe server is sneller? Het inloggen duurt een eeuwigheid lijkt het, als het al gaat lukkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon online, zorg wel dat je drumpie.nl gebruikt en niet een IP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door -Datdus- op 04-08-2011 12:22:11 ]
Nu wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:21 schreef Sitethief het volgende:
DatDus, ik kom niet op jouw server...
Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:33 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn er meer mensen die ook niet op Drumpie kunnen komen?
dat ziet er ook wel netjes uit om mee te beginnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:13 schreef Mender het volgende:
Ik ben benieuwd naar dit spel:
http://www.kickstarter.co(...)ed-mining-building-g
Notch wilde er geld in pompen maar deed het niet omdat het een wedstrijd is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat ziet er ook wel netjes uit om mee te beginnen.
maar goed, voordat dit een bedreiging gaat woorden voor Minecraft zijn wel toch al weer 1,5 jaar verder denk ik.
Een wedstrijd?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Notch wilde er geld in pompen maar deed het niet omdat het een wedstrijd is.
Ik baal dr ook beetje van... nieuwe server nog erger dan de oude?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:44 schreef Sitethief het volgende:
Is er nog een andere server online. Kheb verslavingsverschijnselen
...
Nee hoor, draaide als een zonnetje vannacht. Drumpie heeft hard gewerkt tot rond 3/4 uur en het werkte gewoon...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik baal dr ook beetje van... nieuwe server nog erger dan de oude?
Je bedoeld Notch stopt er geen geld in omdat het concurrentie is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Notch wilde er geld in pompen maar deed het niet omdat het een wedstrijd is.
Oeps. Sorryquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:59 schreef Sitethief het volgende:
* Sitethief verwijst naar zijn FoBo...
Twas meer zelfspot hoor Tomquote:
nvmquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Twas meer zelfspot hoor Tom![]()
. Ik val daar niet over
. (Japan heeft me verboden te vallen
)
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:59 schreef Mender het volgende:
[..]
Je bedoeld Notch stopt er geen geld in omdat het concurrentie is.
Ja je hebt gelijk. maar wel gratis publiciteit. tweet half gelezen.twitter:notch twitterde op woensdag 03-08-2011 om 18:48:05I can't fund this myself because it's competition, but: http://t.co/DOQy9A7 reageer retweet
Potentieel wel leuk natuurlijk omdat het wat vrijer bouwen lijkt maar je zult beiden eigenlijk moeten combineren. Zowel recht kunnen bouwen als vrij kunnen vormen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:13 schreef Mender het volgende:
Ik ben benieuwd naar dit spel:
http://www.kickstarter.co(...)ed-mining-building-g
Hey Nachtraafquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:07 schreef Nachtraaf het volgende:
Binnenkort weer een render maken van mn SMP map (met paar irl vrienden). Tot dusver chill zitten bouwen. Nu weer op inspiratie wachten voor nieuwe creatie.
Waar zijn de huizen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:03 schreef Berend. het volgende:
Er was een bouw wedstrijd op mijn servert waarin je in 10 minuten een huis moest maken. En alleen van cobble en stone ofzo. Dit is de uitkomst
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |