Ik baal dr ook beetje van... nieuwe server nog erger dan de oude?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:44 schreef Sitethief het volgende:
Is er nog een andere server online. Kheb verslavingsverschijnselen
...
Nee hoor, draaide als een zonnetje vannacht. Drumpie heeft hard gewerkt tot rond 3/4 uur en het werkte gewoon...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik baal dr ook beetje van... nieuwe server nog erger dan de oude?
Je bedoeld Notch stopt er geen geld in omdat het concurrentie is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Notch wilde er geld in pompen maar deed het niet omdat het een wedstrijd is.
Oeps. Sorryquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:59 schreef Sitethief het volgende:
* Sitethief verwijst naar zijn FoBo...
Twas meer zelfspot hoor Tomquote:
nvmquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Twas meer zelfspot hoor Tom![]()
. Ik val daar niet over
. (Japan heeft me verboden te vallen
)
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:59 schreef Mender het volgende:
[..]
Je bedoeld Notch stopt er geen geld in omdat het concurrentie is.
Ja je hebt gelijk. maar wel gratis publiciteit. tweet half gelezen.twitter:notch twitterde op woensdag 03-08-2011 om 18:48:05I can't fund this myself because it's competition, but: http://t.co/DOQy9A7 reageer retweet
Potentieel wel leuk natuurlijk omdat het wat vrijer bouwen lijkt maar je zult beiden eigenlijk moeten combineren. Zowel recht kunnen bouwen als vrij kunnen vormen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:13 schreef Mender het volgende:
Ik ben benieuwd naar dit spel:
http://www.kickstarter.co(...)ed-mining-building-g
Hey Nachtraafquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:07 schreef Nachtraaf het volgende:
Binnenkort weer een render maken van mn SMP map (met paar irl vrienden). Tot dusver chill zitten bouwen. Nu weer op inspiratie wachten voor nieuwe creatie.
Waar zijn de huizen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:03 schreef Berend. het volgende:
Er was een bouw wedstrijd op mijn servert waarin je in 10 minuten een huis moest maken. En alleen van cobble en stone ofzo. Dit is de uitkomst
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |