Of je komt gewoon naar mijn servert: 213.163.68.196quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb een random server gevonden volgens mij. Helemaal kaal nog imho.
85.236.109.210:28765
Stond nog ergens in een serverlijstje van me.
Kunnen we ondertussen ff klooien.
Lol.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Anders spoiler je die afbeeldingen even.
schatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:49 schreef Berend. het volgende:
[..]
schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Omg, ik ben de 1000ste koperquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:13 schreef Mender het volgende:
Ik ben benieuwd naar dit spel:
http://www.kickstarter.co(...)ed-mining-building-g
Wat een lelijk spel. Lijkt net een spel die rechtstreeks op www.spele.nl kan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:05 schreef Berend. het volgende:
[..]
Omg, ik ben de 1000ste koper
Ben benieuwd naar het spel, wil de ontwikkelaar helpen, en ik wilde de 1000ste koper zijn.
Minecraft heeft charme, Lords of Uberdark heeft spetterpoep.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wil je nu zeggen dat Minecraft er wel mooi uitziet?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Minecraft heeft charme, Lords of Uberdark heeft spetterpoep.
http://games.blog.nl/pc/2(...)de-blokkige-graphicsquote:Waarschuwing vooraf: dit spel is nog in een heel vroeg stadium van ontwikkeling. Eigenlijk kun je het nog niet eens een echt spel noemen. Het is voorlopig alleen een engine waar later een spel omheen gebouwd kan worden. Maar wat een engine! Het heet Lords Of Uberdark en het lijkt op Minecraft… alleen dan zonder de blokkerige omgevingen. Je moet het zien om het te snappen, maar waar het op neerkomt is dat hobbyprogrammeur Aaron Bishop een boetseerbaar landschap heeft gemaakt. Net als in Minecraft kun je er tunnels graven en kastelen bouwen, alleen zien die er hier organisch en natuurlijk uit. Sterker nog: omdat Bishop heeft gekozen voor een schilderachtige stijl waar alles is omrand met dikke kalligrafie lijnen ziet het eruit als Capcom’s cultklassieker Okami. Kun je het je voorstellen? Een willekeurig gegenereerd Okami-landschap dat je eindeloos zelf kunt aanpassen. Minecraft-bedenker Notch moet ervan kwijlen en ik eigenlijk ook. Het zal nog wel een paar jaar duren voordat Lords of Uberdark daadwerkelijk uitkomt (tegen die tijd hopelijk onder een andere titel), maar als het zover is wordt dit een magische ervaring
Het was maar een grapje.quote:![]()
Op donderdag 4 augustus 2011 22:26 schreef Berend. het volgende:
[..]
[..]
http://games.blog.nl/pc/2(...)de-blokkige-graphics
Ik vind trouwens dat je daar nog niet echt een mening over kan hebben. Game is nauwelijks nog begonnen, of je geeft het al geen kans. Je hebt het niet gespeeld, je hebt alleen een mini filmpje gezien waarbij de game pas net begonnen is. Misschien wordt het wel heel vet, maar misschien ook niet. Dan denk ik maar dat de ontwikkelaar een paar redbull mag kopen, hij happy en ik voel me niet armer.
Ik had het inderdaad ook over charme en spetterpoep.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Minecraft heeft charme, Lords of Uberdark heeft spetterpoep.
tja, op de server van een vriend waar ik speel zat ook zo'n shop-plugin.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
Dr moet een soort chart komen voor het ruilen.
Of een soort van systeem dat bijhoud hoeveel er van welk materiaal gedolven is, en dus meer of minder waard.
Voxelsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]Ja je hebt gelijk. maar wel gratis publiciteit. tweet half gelezen.twitter:notch twitterde op woensdag 03-08-2011 om 18:48:05I can't fund this myself because it's competition, but: http://t.co/DOQy9A7 reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Zal er een kleine update komen met 3million sales? Zou wel tof zijn.
Too late.twitter:notch twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 12:06:36Minecraft just sold its third million copy! reageer retweet
3.000.000 x ¤15,00quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]Too late.twitter:notch twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 12:06:36Minecraft just sold its third million copy! reageer retweet
een deel x¤10,00 he, tijdens alpha.quote:
zeg dat 2/3de tijdens de beta is gekocht a 15 euro... das alsnog 30 miljoen bijelkaar geraaptquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
een deel x¤10,00 he, tijdens alpha.
Het is ook niet voor niks dat ie er al een compleet bedrijf omheen heeft kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg dat 2/3de tijdens de beta is gekocht a 15 euro... das alsnog 30 miljoen bijelkaar geraapt
Ik heb er ook nooit zin in, 15 seconden lang op een blok rammen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
tja, op de server van een vriend waar ik speel zat ook zo'n shop-plugin.
Obsidian was op de een of andere manier heel duur. Terwijl het helemaal niet zeldzaam is ofzo.
Ja, je bent ff bezig, maar goed... ik heb sneller een stack obsidian dan een stack diamond bijvoorbeeld.
Nee, maar het gaat wel sneller dan diamanten vinden over het algemeen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:54 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit zin in, 15 seconden lang op een blok rammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |