en hoe kom je weer buiten?quote:
Nee.quote:
dan komt er nog een keer die water stroom lieverdquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:18 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
dan komt er nog een keer die water stroom lieverd
Oja, nu zie ik het.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dan komt er toch weer gewoon water naar beneden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:21 schreef TJV het volgende:
They see me trollin'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They hatin'
They ip searchin'
Trying to catch me without a proxy.![]()
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:21 schreef TJV het volgende:
Hehe epicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
u mad?
Waarom zou je geen bukkit gebruiken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:58 schreef bobbernaut het volgende:
ik vind t jammer dat alle leuke mods voor SSP of bukkit zijnik heb de normale server en daar heb je niet alle mods...
is het moeilijk om een SSP mod SMP te maken?
k snap niet hoe dat werkt xDquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:40 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Waarom zou je geen bukkit gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaakquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:05 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe vaak begin je een nieuwe server, Berend?
Sorry, en jij bent...? Welkom op FOK!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:12 schreef bobbernaut het volgende:
dat is toch niet leuk? alle mensen hebben dan eindelijk iets groots af, en dan verwijder jij t weer....
ik begin ook een nieuwe server als ik t niet leuk vind, maar dat gaat in overleg met de anderen en die geven dan vaak wel gelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |