abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100092448
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:51 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Thanks! :D
No problemo :D
pi_100093672
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:08 schreef dnbrainwash het volgende:
Of je verplaatst het hele gevaarte een stuk met wordedit, is mischien wel handig. Want als het gaat sneeuwen ligt het er weer als je het gewoon weghaald. En geen snowbiomes lijkt me ook kut.
met worldedit op bukkit kan je gewoon een snowbiome "normaal" maken volgens mij..
pi_100094732
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:15 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Werkt echt super ^O^ Je kan dan ook nog NoIce van hem downloaden, Maar dat lijkt me niet nodig als ik er zo naar kijk :)
Handig, heb hem er ook maar opgezet! Sneeuw is wel leuk maar bij mij is er teveeel ijs imo.
If not now, then when.
pi_100095094
Ligt de servert er weer uit drumpert?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_100095189
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:48 schreef TJV het volgende:
Ligt de servert er weer uit drumpert?
Ben even bezig. Moment.
If not now, then when.
pi_100095207
Okidoki.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 18:26:24 #207
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100096207
ik ken iemand die notch op msn heeft, helpt notch met veel dingen :D
en diezelfde gozer heeft een portable bukkit versie gemaakt! :D

owh vraagje, hoe kan ik mobs laten spawnen? (zonder cheats) gewoon een donkere kamer maken? of moet dat echt bij bedrock?
en hoe groot moet de kamer zijn?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 18:43:57 #208
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_100096673
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:26 schreef bobbernaut het volgende:
ik ken iemand die notch op msn heeft, helpt notch met veel dingen :D
en diezelfde gozer heeft een portable bukkit versie gemaakt! :D

owh vraagje, hoe kan ik mobs laten spawnen? (zonder cheats) gewoon een donkere kamer maken? of moet dat echt bij bedrock?
en hoe groot moet de kamer zijn?
Donkere kamer van redelijk formaat moet wel helpen ja.
Het beste is het om deze niet te dichtbij een druk stuk te bouwen, daar spawnen ze geloof ik niet zo snel.
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
pi_100098887
Wie wilt iets van mijn kasteel uittesten? :+
pi_100099175
Bij de spawn draai je om, loop naar buiten, loop 5 blokken naar rechts, kijk rechts van je sta op de presure plate. profit!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 20:00:44 #212
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_100099479
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 20:00 schreef tuut-chips het volgende:

[..]
:')
Ik bedoel die laatste post, maar als ik daarvan een link ga posten is alles gelijk zichtbaar. ;)
  vrijdag 29 juli 2011 @ 20:07:42 #214
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_100099603
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 20:04 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ik bedoel die laatste post, maar als ik daarvan een link ga posten is alles gelijk zichtbaar. ;)
quote:
The psychology of the reticle and the feeling of control
This blog post contains extensive spoilers about a new mob in the adventure update. Don’t click “read more” unless you want spoilers!

Fear is one of the easiest emotions to evoke, but doing so in a way that doesn’t frustrate or fatigue the player is more difficult. I find this fascinating. What parts of fear are fun, and what parts aren’t fun?

One of the biggest game design decisions in Minecraft is that all (well, most) negative things that affect the world or the player should happen near the player, and be clear to the player. That’s why creepers only explode near players, and that’s why fires stopped spreading indefinitely. This is somewhat related to my dislike of mazes in game design, where the player has no way of knowing or figuring out before hand what decision is the correct decision. Don’t penalize the player for things they can’t control.

Last weekend, I started working on a new mob because I was frustrated with the slow progress on some town code I was writing, and for some reason I decided to make yet another creepy one. It’s dark, it has long and narrow limbs, moves very slowly, and will pick up blocks and move them around. I wanted this to be a mob you only saw in the distance and a mob you’d be afraid of, but when I playtested it, it mostly felt like a regular zombie. There’s was a distinct mismatch between looking creepy and not actually playing creepy. When I made it move faster towards the player when attacking, and deal more damage, it got more difficult and I started respecting it, but it never felt creepy or scary.

So I thought some about what “creepy” actually is, and it’s more about trying to avoid something from happening than it is about actually having that thing happen. If you know something bad can happen if you do the wrong thing, you will start thinking about your actions, and that might make things more scary.

So I made it passive until you looked straight at it. And that was scary. Suddenly you could walk up to these looking beasts (they’re three meters tall) and watch them as they moved their blocks around, but as soon as you happened to look straight at them, they’d attack. And by “straight at them”, I mean putting the reticle on top of them. You can keep them visible on screen and actually look straight at them in real life, but as soon as your in game character looks straight at them, boom.

Still, that was more scary than creepy. It’s like a jump scare in a movie. You know it might happen at any time, and when it happens you freak out a bit. I wanted something a bit more psychological. So to really drive home the point of looking at them being bad, I made the Endermen freeze and turn towards you when you look at them. As long as you look straight at them, they stand perfectly still and look straight at you. As soon as you look away, they will run (very fast) towards you.

And they teleport. If they’re too far away to reach you in a short period of time, they will teleport about once per second. They try to make sure they always teleport to somewhere you can see, as I don’t want to confuse the player as to what is happening.

When they attack, you know it’s your fault. When you happen to look at one, you can keep looking at it to figure out how to deal with it, but you know it WILL reach you very fast once you stop looking at it.

And that, my friends, is creepy. Possibly too creepy.
pi_100099829
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 20:07 schreef tuut-chips het volgende:

[..]


[..]

haha flauw hoor :P
pi_100101752
quote:
Most of the basics of the game engine is in place, so it’s time to flesh this game out into something more gamey. More content, more exploration, more things to do, and interesting combat! Once this update is out, there will only some tweaks, optimizations and code cleanups left to the core game before we can call it a full release.

We’ve got a list of some 40+ things we want to add to the game, some small, some big. Some huge. We’ve finished a fair number of the items, but there’s still a significant amount of work left. While I can’t reveal the date yet for various reasons, we do have a release date for the Adventure Update in mind, and we’re hoping we’ll be able to hit it.

Jens and I are keeping the exact contents of the update secret, but we do leak some information every now and then to keep people interested and to stop us from going insane. For the most immediate spoilers, you can follow us on Twitter (@notch and @jeb_), or on Google+ (+Markus Persson and +Jens Bergensten).

Here are a few of the things we’ve revealed so far:

NPC villages
Randomly generated dungeons
New biome code
Fully working Creative Mode (and individual admins can enter Creative Mode on a Survival Mode server if they choose)
Critical hits
Sprinting
More farming options
As soon as I can reveal the release date we’re aiming for, I will!

Oh, and the modding support is happening, honest
pi_100103393
Berend wat was je server okalweer?
  vrijdag 29 juli 2011 @ 22:14:45 #218
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_100105145
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Donkere kamer van redelijk formaat moet wel helpen ja.
Het beste is het om deze niet te dichtbij een druk stuk te bouwen, daar spawnen ze geloof ik niet zo snel.
wat voor druk stuk bedoel je?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_100105183
Dat verhaal van hoe die Enderman werkt.. dat is precies de Wheeping Angel waar eerst het gerucht van ging dat ie er in kwam, toen het uiteindelijk ghasts werden :') :')
pi_100106175
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 22:15 schreef Maisnon het volgende:
Dat verhaal van hoe die Enderman werkt.. dat is precies de Wheeping Angel waar eerst het gerucht van ging dat ie er in kwam, toen het uiteindelijk ghasts werden :') :')
Ghasts waren waardeloos ja eigenlijk. :P
Maar volgens mij moet dit nog wel wat worden hoor.
pi_100107930
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 10:02 schreef MineraalWater het volgende:
Misschien in de volgende OP? :D
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan die font?
pi_100108539
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 10:02 schreef MineraalWater het volgende:
Misschien in de volgende OP? :D
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice man! Ze staan er in.. :P
If not now, then when.
pi_100113448
Die nieuwe mob gaat wel hard worden btw...
LOL!
pi_100119294
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:07 schreef Berend. het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die font?
De font is Visitor TT2 BRK, Dit samen met een 3D programma, Een nieuwe texture maken met cobblestone, dat op de text doen en dan renderen :D
  zaterdag 30 juli 2011 @ 11:32:08 #225
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100120117
ik heb een bug ontdekt! :O
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_100120630
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:32 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb een bug ontdekt! :O
maar je verteld er niet over?
  zaterdag 30 juli 2011 @ 12:13:15 #227
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100120941
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:59 schreef mschol het volgende:

[..]

maar je verteld er niet over?
owh ehm ja ik zeg het gewoon tegen notch zelf als ie online is op msn :)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_100122175
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 12:13 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

owh ehm ja ik zeg het gewoon tegen notch zelf als ie online is op msn :)
Zeg gelijk dat er iets moet komen als scharnieren, wielen en tandwielen etc.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 13:03:39 #229
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100122272
scharnieren? wielen? tandwielen? hoezo dat? ik ga wel vragen of er iets met aquarium komt of met "Hekdeuren"
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_100122314
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 13:03 schreef bobbernaut het volgende:
scharnieren? wielen? tandwielen? hoezo dat? ik ga wel vragen of er iets met aquarium komt of met "Hekdeuren"
Het lijkt me leuk als het technische aspect van mc wordt uitgebreid.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 16:59:26 #231
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_100128898
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zondag 31 juli 2011 @ 11:19:32 #232
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_100151375
Holy Shit!

Heel middle earth ofzo. Vanaf 27minuten wordt het pas echt impressive.

http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zondag 31 juli 2011 @ 11:37:28 #233
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_100151639
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Holy Shit!

Heel middle earth ofzo. Vanaf 27minuten wordt het pas echt impressive.

sick
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_100151888
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Holy Shit!

Heel middle earth ofzo. Vanaf 27minuten wordt het pas echt impressive.

Sweett! :)

Check dit dan ook is.

En northern lights idee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100153296
ik heb nu een deurbel. :D
  zondag 31 juli 2011 @ 13:03:54 #236
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_100153753
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Holy Shit!

Heel middle earth ofzo. Vanaf 27minuten wordt het pas echt impressive.

repost!
  zondag 31 juli 2011 @ 15:29:34 #237
351858 iTiamo
MineCraft Addict
pi_100158108
Als er nog iemand op zoek is naar een leuke server, hier kunnen jullie mijn thread bekijken!
The Hub [NL MineCraft Server] [15 slots] [Whitelist] [Multiworld]

Ik hoop dat er meer mensen komen want onze server is nu best wel epic, in mijn ogen dan.
Oh, om te beginnen krijgen je wooden tools en een huis is Smalland.
pi_100158516
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:29 schreef iTiamo het volgende:
Als er nog iemand op zoek is naar een leuke server, hier kunnen jullie mijn thread bekijken!
The Hub [NL MineCraft Server] [15 slots] [Whitelist] [Multiworld]

Ik hoop dat er meer mensen komen want onze server is nu best wel epic, in mijn ogen dan.
Oh, om te beginnen krijgen je wooden tools en een huis is Smalland.
Geen aparte topics daarvoor aanmaken.
pi_100159103
Wat is trouwens een goede server voor linux? We draaien nu de standaard minecraft server, maar we willen liefst een paar mods draaien op de server (death chest bv).
Eveneens een server die niet 3 maanden er over doet om te updaten (geloof dat bukkit af en toe wat langzaam is met updates).
pi_100159371
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:02 schreef Nachtraaf het volgende:
Wat is trouwens een goede server voor linux? We draaien nu de standaard minecraft server, maar we willen liefst een paar mods draaien op de server (death chest bv).
Eveneens een server die niet 3 maanden er over doet om te updaten (geloof dat bukkit af en toe wat langzaam is met updates).
Ik zou gewoon bukkit pakken hoor.
Kan soms 2 tot 3 dagen duren voordat ze ge-update zijn, Je kan dan nog altijd bijvoorbeeld in je MOTD zeggen dat je je minecraft moet back-uppen als je evengoed wilt upgraden naar 1.8, Zo kunne ze SP 1.8 spelen en SMP nog altijd 1.7.3 met hun gemaakte backup.
pi_100159545
Als je wilt dat je huis verwijdert wordt, omdat het zogenaamd niet mooi was. Vooral naar Berend's server gaan! Aanrader
  zondag 31 juli 2011 @ 16:18:01 #242
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_100159571
lolz
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_100159729
Is toch fijn, tijd steken in iets wat je gebouwd hebt. En dan via via te horen te krijgen dat het weg is!
Heerlijk.
pi_100159810
En nu wordt ik gejailed omdat ze zo goed tegen de waarheid kunnen, wat is Berend toch een goede moderator!
  zondag 31 juli 2011 @ 16:25:10 #245
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_100159815
Zit op drumpie atm. Dacht dat berend alleen even een testservertje had.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_100159885
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Snorrenbaard op 31-07-2011 17:05:59 ]
  zondag 31 juli 2011 @ 16:27:49 #247
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_100159899
drumpie.nl.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_100159998
Nah, het is veel te leuk hier. Houd er van dat mijn huis wordt verwijdert.
  zondag 31 juli 2011 @ 16:34:15 #249
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_100160128
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hmm ze reageren niet meer op me, Jammer. Waarschijnlijk zijn ze een pizza aan het nuttigen ofzo?
_O-
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  zondag 31 juli 2011 @ 16:34:41 #250
351858 iTiamo
MineCraft Addict
pi_100160146
quote:
14s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:42 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Geen aparte topics daarvoor aanmaken.
Sorry, de post was nogal groot...
pi_100160298
Jammer geband, maar ik wens ze veel geluk met nog meer huizen verwijderen en naar series kijken.

[ Bericht 11% gewijzigd door Snorrenbaard op 31-07-2011 16:59:51 ]
pi_100160683
Drumpie.nl :)
pi_100160778
Sorry hoor Joost, maar ik was er zelf geen eens :')
pi_100160873
DM
pi_100161034
--- ҉ ---
  zondag 31 juli 2011 @ 17:07:37 #256
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_100161159
quote:
en hoe kom je weer buiten?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_100161348
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:07 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

en hoe kom je weer buiten?
Op de knop drukken..
pi_100161467
quote:
99s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:13 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Op de knop drukken..
Nee.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_100161482
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:17 schreef TJV het volgende:

[..]

Nee.
Wel.
pi_100161498
quote:
99s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:13 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Op de knop drukken..
Dan komt er toch weer gewoon water naar beneden? :D
  zondag 31 juli 2011 @ 17:18:04 #261
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_100161500
quote:
99s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:17 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Wel.
dan komt er nog een keer die water stroom lieverd
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_100161534
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:18 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

dan komt er nog een keer die water stroom lieverd
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:18 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Dan komt er toch weer gewoon water naar beneden? :D
Oja, nu zie ik het. :')
pi_100161622
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_100162121
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:21 schreef TJV het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They see me trollin'

They hatin'

They ip searchin'

Trying to catch me without a proxy. :D
  maandag 1 augustus 2011 @ 00:02:49 #265
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_100178242
Ben een dam aan het maken op mijn server, is best vet aan het worden :)
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_100184534
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:21 schreef TJV het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe epic _O_

u mad?
  maandag 1 augustus 2011 @ 10:10:13 #267
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_100185389
Ik ben er weer, voor het eerst vanaf OSX :)
Straks maar weer eens MC installeren
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:58:52 #268
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100188587
ik vind t jammer dat alle leuke mods voor SSP of bukkit zijn :( ik heb de normale server en daar heb je niet alle mods...
is het moeilijk om een SSP mod SMP te maken? :D
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_100189959
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:58 schreef bobbernaut het volgende:
ik vind t jammer dat alle leuke mods voor SSP of bukkit zijn :( ik heb de normale server en daar heb je niet alle mods...
is het moeilijk om een SSP mod SMP te maken? :D
Waarom zou je geen bukkit gebruiken?
  maandag 1 augustus 2011 @ 12:53:09 #270
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100190343
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:40 schreef dnbrainwash het volgende:

[..]

Waarom zou je geen bukkit gebruiken?
k snap niet hoe dat werkt xD
ik had al moeite met deze server!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_100190490
Wat foto's van mijn server die 5 dagen open is :) Er wordt echt teveel gebouwd :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100190745
Hoe vaak begin je een nieuwe server, Berend?
pi_100190851
quote:
11s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:05 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe vaak begin je een nieuwe server, Berend?
Vaak :D
  maandag 1 augustus 2011 @ 13:12:05 #274
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100190947
dat is toch niet leuk? alle mensen hebben dan eindelijk iets groots af, en dan verwijder jij t weer....
ik begin ook een nieuwe server als ik t niet leuk vind, maar dat gaat in overleg met de anderen en die geven dan vaak wel gelijk..
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_100191062
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:12 schreef bobbernaut het volgende:
dat is toch niet leuk? alle mensen hebben dan eindelijk iets groots af, en dan verwijder jij t weer....
ik begin ook een nieuwe server als ik t niet leuk vind, maar dat gaat in overleg met de anderen en die geven dan vaak wel gelijk..
Sorry, en jij bent...? Welkom op FOK! :')
pi_100191231
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:53 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

k snap niet hoe dat werkt xD
ik had al moeite met deze server!
Dan vraag je toch Notch op je msn. :')

Dat je het niet snapt betekent alleen dat je het niet geprobeerd hebt.
  maandag 1 augustus 2011 @ 13:29:13 #277
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100191527
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:15 schreef Berend. het volgende:

[..]

Sorry, en jij bent...? Welkom op FOK! :')
Moet ik bekend zijn hier om commentaar te geven? :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 1 augustus 2011 @ 13:30:53 #278
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100191580
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:20 schreef dnbrainwash het volgende:

[..]

Dan vraag je toch Notch op je msn. :')

Dat je het niet snapt betekent alleen dat je het niet geprobeerd hebt.
ik heb het geprobeerd, heel vaak zelfs, met allemaal tutorials van youtube en internet etc...
en ik heb nu een minecraft server van de minecraft site, dus ik had daarna niet meer geprobeerd omdat ik al een server had en dacht dat t wss toch niet ging lukken :P en ik heb notch niet op msn, maar iemand die ik ken heeft hem op msn, en helpt m ook met minecraft, hij heeft ook een cape :D
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_100191645
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:30 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

ik heb het geprobeerd, heel vaak zelfs, met allemaal tutorials van youtube en internet etc...
en ik heb nu een minecraft server van de minecraft site, dus ik had daarna niet meer geprobeerd omdat ik al een server had en dacht dat t wss toch niet ging lukken :P en ik heb notch niet op msn, maar iemand die ik ken heeft hem op msn, en helpt m ook met minecraft, hij heeft ook een cape :D
Je lult uit je nek want als je op de bukkit site kijkt staat er gewoon een tutorial bij die niet fout KAN gaan. :W

Edit: Er is zelfs een installer tegenwoordig zie ik nu.
  maandag 1 augustus 2011 @ 13:47:36 #280
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_100192141
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:15 schreef Berend. het volgende:

[..]

Sorry, en jij bent...? Welkom op FOK! :')
:') Doe is niet zo arrogant
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  maandag 1 augustus 2011 @ 13:48:40 #281
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_100192179
Hoe spawn je zwarte wol met commandbook, of hoe kan je het editen met worldedit?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_100192209
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:48 schreef JaimyLee het volgende:
Hoe spawn je zwarte wol met commandbook, of hoe kan je het editen met worldedit?
met /i wool:black of de item ID
  maandag 1 augustus 2011 @ 13:49:48 #283
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_100192217
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:49 schreef dnbrainwash het volgende:

[..]

met /i wool:black of de item ID
_O_ Held
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  maandag 1 augustus 2011 @ 13:53:36 #284
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_100192336
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:49 schreef dnbrainwash het volgende:

[..]

met /i wool:black of de item ID
Hoe werkt dat met item-ID's dan?
Want wol is 35, maar dan?

Ik heb met Falsebook tot nu toe steeds maar een dispencer gemaakt die witte wol spawnde, en zelf maar zwart zitten verfen :)
NIEUW: Foto's!
pi_100192427
Als je het lijstje bekijkt op de wiki staat er een klein getal bij, dus 35:15 is bijvoorbeeld zwart dacht ik. :)
  maandag 1 augustus 2011 @ 13:56:27 #286
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_100192431
Drumpie je vind het vast niet erg dat ik net zo'n weg als jij maak in mn server :9
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  maandag 1 augustus 2011 @ 13:57:06 #287
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_100192453
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:56 schreef dnbrainwash het volgende:
Als je het lijstje bekijkt op de wiki staat er een klein getal bij, dus 35:15 is bijvoorbeeld zwart dacht ik. :)
En ik maar proberen met 35^15 35-15 35.15 :P
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_100192666
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:56 schreef JaimyLee het volgende:
Drumpie je vind het vast niet erg dat ik net zo'n weg als jij maak in mn server :9
Ga je gang zou ik zeggen.. NP. :P 5 blokjes breed he.
If not now, then when.
  maandag 1 augustus 2011 @ 14:06:00 #289
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_100192726
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ga je gang zou ik zeggen.. NP. :P 5 blokjes breed he.
Precies ja! Alleen de slabs aan de zijkant heb ik niet boven de grond maar er in. Mn dam is trouwens klaar. Met rivier :)
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_100192849
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:06 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Precies ja! Alleen de slabs aan de zijkant heb ik niet boven de grond maar er in. Mn dam is trouwens klaar. Met rivier :)
Nicee. :) ik kom vanavond wel even kijken.
If not now, then when.
  maandag 1 augustus 2011 @ 14:10:43 #291
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_100192873
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nicee. :) ik kom vanavond wel even kijken.
^O^
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_100193211
MINECRAFT!
Mijn naam is trouwens LMo21 op Minecraft
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:06:02 #293
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_100194692
Ik raak een beetje geïrriteerd van die rollbacks de laatste tijd. net om +/- 14:45 weer, wil ik een auto reed farm maken, dus ik ga eerst mijn tree farm oogsten, +/- 12 stacks hout, neem sponges mee voor als ik te dicht onder het water terecht kom, redstone, levers, repeaters, pistons, ladders, poef rollback. Sponges kwijt, stacks met logs kwijt, saplings kwijt, alles weg.....

En dat zijn dan de dingen die ik onthoud, ik ga echt niet onthouden hoeveel arrows of torches ik nog had, en wat ik wel of niet bij me had aan andere stacks....
Een keer reroll, okay kan ik inkomen, maar iedere keer zo'n reroll kost me gewoon resources, ik pak steeds weer stacks met torches, arrows en ander shit uit mijn chests om ze vervolgens kwijt te raken bij de volgende reroll.

Is er niks wat er aan de server gedaan kan worden wat dit probleem verhelpt? Meer geheugen, weet ik veel? Ik heb al eerder aangeboden om er geld in te stoppen om dit soort dingen te voorkomen. Nu durf ik geen grote stacks met voorraden mee te nemen naar een project omdat ik dan alles kwijt raak.. kheb ook gene zin om iedere keer stukken opnieuw te bouwen van mijn projecten etc....

Nou ja, misschien ben ik dan een mierenneuker ofzo, maar het irriteert mij gewoon

[ Bericht 0% gewijzigd door Sitethief op 01-08-2011 15:24:57 ]
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:08:26 #294
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_100194762
Ik hoop dat als ik zometeen 12 stacks cobble ga smelten in smooth dat die dan straks nog wel aanwezig zijn....
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_100195200
Ik zal is even kijken zo.
If not now, then when.
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:54:36 #296
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_100196109
quote:
11s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:05 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe vaak begin je een nieuwe server, Berend?
Gemiddeld elke twee weken een nieuwe "gametype", met iedere maand een nieuwe map.
pi_100196231
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

Gemiddeld elke twee weken een nieuwe "gametype", met iedere maand een nieuwe map.
Hoi Berend.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:01:54 #298
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_100196326
quote:
11s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:58 schreef TJV het volgende:

[..]

Hoi Berend.
hoi
Ik stink een beetje maar heb geen tijd om te douchen móet mc spelen
pi_100196659
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:01 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

hoi
Ik stink een beetje maar heb geen tijd om te douchen móet mc spelen
Ok.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:12:41 #300
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_100196727
Wie pakt de lapo?

Edit: Duurt lang!
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')